![]() |
ongelijke borsten
Hey
Ik las wat oude topics over ongelijke borsten. Daarin stond voornamelijk dat de jongens het geen probleem vinden tenzij er een hele cupmaat in zit.. Nou zijn mijn borsten dus echt ongelijk... Ik zit hier heel erg mee, want volgens mij scheelt het ook echt een cupmaat. Aan de ene kant van mijn beha valt mijn borst er bijna uit, terwijl ik aan de andere kant ruimte over hou... :( Als ik kleren aan heb valt het niet op. Haal aan de ene kant van mijn beha gewoon dat kussentje eruit. Maar als ik een keer wat intiemer met een jongen ben, laat ik het liefst mijn beha aan. Ik voel me dan zo onzeker worden.. Wat denken jullie dan, als een meisje haar beha uitdoet en het verschil goed zichtbaar is? Ik bedoel snap ook wel dat je niet gelijk opstapt, maar ja.. Jullie zullen daar toch ook wel bepaalde gedachten bij hebben. Laat maar horen! x |
Als zijn lul net iets verder naar één kant hangt dan bij de meeste jongens zit ik daar ook niet mee. Neukbaar is neukbaar en iedereen heeft zo zijn eigen kenmerken. Nee hoor, leuk feitje maar niemand heeft er last van.
Overigens val ik niet op meisjes, maar ik wilde even een kleine vergelijking trekken. ;) |
Ik weet het niet want ik heb er geen last van.. maar ik denk juist dat het minder zichtbaar is als je beha uit is. Of niet?
|
Als ik mijn beha uitheb is het juist meer zichtbaar. Anders kun je het nog compenseren met de beha (kussentje eruithalen)...
|
Citaat:
Verder denk ik dat je je niet teveel zorgen moet maken. Iedereen heeft wel wat op z'n lichaam aan te merken. In topics over ongelijke borsten zeggen jongens misschien wel van "liever niet" of "alleen als het verschil heel klein is" maar dat is allemaal in een perfecte situatie. Net als sommige jongens liever grote borsten willen en sommige liever kleine. Of meisjes die juist wel of niet borsthaar willen. Als degene op wie iemand verliefd is dan toevallig niet aan alle (uiterlijke) eisen voldoet, dan gaat deze persoon het meestal niet zomaar uitmaken of zo...zo ontzettend veel maakt het ze meestal niet uit. Tenzij je net de verkeerde getroffen hebt ;) |
Ja, ik vind het wel lelijk, in alle eerlijkheid. Maar goed als het een meisje betreft wat ik heel leuk vind dan maakt het me natuurlijk niet uit. :)
|
als je in een intiem moment terecht komt, zal je 9 van de 10 keer dat met iemand doen die veel om je geeft
|
Citaat:
|
wat kruimel zei
mij leuter hangt ook standaard naar rechts en stijf is ie ook niet kaarsrecht boeiend, en ach als het wat ongelijk is is daar best mee te leven kijk 1 volle g cub en aan de andere kant nix is wel wat raar om te zien maar als het 1 cubje scheelt ofzo dan is het otch niet zon probleem |
Citaat:
|
Kijk, als een man om je geeft, dan is dat heus niet belangrijk.
Als je het zelf nou gewoon echt niet mooi vindt (estetisch âcht niet verântwoord!) Dan kun je altijd een keer met je dokter praten over "vriendelijke" oplossingen. Maar zoals ik al zei: jouw echte liefde geeft daar weinig om. |
Citaat:
|
Een glanzende carriere als badpakkenmodel zit er voor jou niet in. Een glanzende carriere als vriendin waar heel veel van gehouden wordt wordt echter niet doorkruist door een borst die groter is dan de andere.
Kijk, jongens gaan om op te geilen natuurlijk voor dat badpakkenmodel, maar ze willen gewoon een lief meisje wat van ze houdt. Net als jij een lieve jongen niet zal afwijzen omdat zijn tepels te groot, te klein, te licht of juist te donker zijn. Dat is een detail wat niet belangrijk is. |
Ik zou er in ieder geval niet mee zitten. Borsten zijn borsten en ach, nobody's perfect. Maak je er niet druk om, als een jongen echt om je geeft zal het hem ook niet uitmaken.
|
Ik zal er ook niet mee zitten, en er zelf een lolletje mee maken wanneer er een goede band mee is :P
|
Ik vind het juist wel wat hebben, eigenlijk.
Het heeft iets aparts, toch iets echt jou, zeg maar. Ik hou wel van dat soort imperfectheden. Maar ik ben dan ook raar. :p |
als je dur maar in kunt knijpen is het goed haha,
ff serieus--> als een jongen het uit zou maken om dat je borsten niet helemaal perfect zijn ( wat overigens niemand heeft want overal is wel wat op aan te merken) zou het ook geen echte liefde zijn lijkt mij. Want om zo iets onbelangrijks maak je het niet uit denk ik;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook vrij ongelijke borsten (maar bij mij is alles rechts groter dan links) en het is niet 'overgegaan tijdens de groei' zoals sommige mensen zeggen.
Alleen maakt het mij niks uit. :D |
ach... perfect is ook maar zo perfect. t zijn de kleine 'foutjes' die iemand aantrekkelijk maken :)
ik zou me er niet aan storen en t waarschijnlijk zelfs wel bijzonder vinden... interessant om naar te kijken :p |
Geen enkel paar borsten is gelijk ... ;)
En wat is perfect .. dat verschilt voor iedereen.. ik vind dat maar een loos begrip ... En als je vriend echt om je geeft zoals je bent, dan is dat verschil in je borsten echt niet erg ... het gaat om je totaal, innerlijk en uiterlijk, als het alleen om je borsten zou gaan dan zou ik hem snel de deur wijzen ... (n) :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
en verder.. helemaal gelijk in wat je zegt..een jongen die om je geeft accepteert het gewoon.. en zal dr echt gene drama van maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je borsten niet even groot zijn zie je dat echt wel, ik vind het er best lelijk uitzien als ik eerlijk ben.
|
Citaat:
|
zij zegt dat haar borsten ''echt'' ongelijk zijn dus dat ze een cupmaat schelen ofzo, nou dat zie je echt wel , en als ik eerlijk ben vind ik dat dus lelijk.
|
als borsten ongelijk zijn, hoeven ze niet meteen lelijk te zijn. Symetrie is vaak een schoonheidsideaal, maar afwijkingen van symetrie geeft juist iets eigens aan je licheem. Borsten..och..volgens mijn maakt het voor jongens niets uit. Als ze d'r maar aan mogen zitten. Ze gaan heus niet met ene lineaal meten of de omvang wel gelijk is :)
|
hehe optima, jij hebt cker ook erg ongelijke borsten dat je het zo ''goed'' praat :P .Btw ieder lichaam is asymetrisch maar zij zegt dat het een cupmaat scheelt, nou dat zou ik lelijk vinden als ik eerlijk ben
|
Ik vind het allemaal gezeur, wat maakt het nu uit of je borsten ongelijk zijn? Als nu je hele lichaam asymmetrisch is zou het denk ik anders zijn, maar er is toch echt wel meer dan ongelijke borsten nodig om op iemand af te knappen.
|
Bij mij zit er ook een cupmaat verschil tussen mn borsten. Ben ook erg blij dat je het niet ziet als ik kleren aan heb. Anyway, niemand heeft er ooit wat negatiefs over gezegd. Tuurlijk zou ik wel willen dat ze gelijk waren maar dat is nou eenmaal niet zo.
Je moet gewoon trots zijn op je lichaam. Bovendien denk ik dat als je intiem bent met iemand dat het die persoon ook niks uitmaakt. |
Citaat:
PS. ik zou dan niet top-less over 't strand gaan lopen als ik jou was ;) (helemaal niet met dit weer ;) ) |
mijn pielewammes hangt bv ook een beetje naar links, (ik ben rechts dus daar komt t niet door!) en ik kan niet zeggen dat ik of mijn vriendin daarmee zitten. probeer je er geen zorgen over te maken, en als een jongen van je houdt en met je naar bed wil knapt ie heus niet af op een iets kleinere borst
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik sluit me verder aan bij de rest (de meesten althans..) |
Citaat:
1) nee, ik ben niet geheel symetrisch ( zoals iedere vrouw zonder siliconen dat is) maar geen cupmaat verschil 2: "goed" praten? je doet net alsof we het hier hebben over een 'slecht' iets, of iets waarvoor je verantwoording af moet leggen. NIET dus. Een vrouw kan er niets aan doen als ze niet symetirshc is, net zoals een man daar niets aan kan doen. Wat jij in feite zegt, is dat dit meisje zich er TERECHT voor schaamt. En dat soort opvattingen horen niet thuis op een seksualiteitforum, waar tochwel verwacht wordt dat er VOLWASSEN reacties gegeven worden. |
Citaat:
maar ik vind zijn opmerking wel erg lomp en ongeplaatst beetje jammer |
Zo gek zijn ongelijke borsten niet. Ik heb dat ook. Ik denk dat de meeste vrouwen het wel hebben. Bij de een valt het op en bij d ander totaal niet. Het komt gewoon omdat ik rechtshandig ben en dus bijna alleen mijn rechterarm gebruik. Die spieren trekken zeg maar een beetje door tot in je borst als je dat voelt. Omdat rechts meer getraind is is die borst ook kleiner.
Het boeit echt helemaal niets. Mijn vriend merkte het niet eens: 'huh is die kleiner? serieus?!' maar het boeit echt helemaal niet. Het valt me ook op dat eigenlijk weinig dingen boeien. Vriend gaat sowieso meer op je gezicht af en het geheel, maar niet tot in de kleinste details. Als je eenmaal verliefd bent en intiemer met elkaar wordt dan boeit dat echt niks. Hij takelt heus niet af op je imperfecties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, volgens mij zijn zowat alle argumenten al gepasseerd hoor, maar....
....onthou ook even dat 99 van de 100 jongens op het moment supreme het veel te druk heeft om het verschil van borsten op te merken ;) Want die jongens denken maar 'oh, als ze maar niet ziet hoe klein de mijne is' en 'oh als ze maar niet ziet dat ie 1 millimeter naar links hangt' en dat soort dingen' Geloof me, je borsten zijn (y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet je zeker dat die leeftijd die bij je naam staat klopt? Leer eens volwassen reageren, jou posts zijn allesbehalve tactisch en volwassen. Grow Up and get a life ! En als je niets anders dan dit kan posten, post dan liever niet ! Hier heeft niemand wat aan en al helemaal de TS niet ! Ontopic : Voor het schoonheids-ideaal, ja dan zou het uitmaken. Mannen willen als het ze gevraagd word altijd de perfecte vrouw, zoals de dames fotomodellen. In het echte leven en in de echte liefde is er denk ik geen man die zich druk gaat maken over een cupmaat verschil, als hij daarom al afknapt op jou is hij jou ook niet waard. Natuurlijk zitten er mannen tussen die er over beginnen te zeiken en er kutopmerkingen over gaat plaatsen tegenover de vrouw in kwestie zoals eerder in dit topic vermeld :mad: Gelijk de deur uit trappen, deze mannen houden naar mening niet echt van je. :) |
Citaat:
Daarnaast zeg ik er uitdrukkelijk bij dat het ''mijn'' mening is. En daar gaan topics, forums om dacht ik.... En volwassen zijn, betekent niet dat je alleen maar beleefd zou moeten zijn en een ander zo min mogelijk zou moeten kwetsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat jemappelebas een beetje wanhopig is.
|
ow en ontopic: maak je niet druk. argumenten zijn wel genoemd onderhand (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |