![]() |
De Stoeptegel
Iedereen loopt eroverheen
Iedereen doet gemeen Ik voel de regen vallen Hij wilt alleen maar ballen Hij vindt mij saai en grijs En niemand hoort het gekrijs Ik ben slechts een stuk steen En iedereen loopt over me heen Bewegen kan ik niet Sommigen noemen mij een miet Ik heb hier niet voor gekozen Ik zou liever liggen vozen Ik schreeuw het uit , ik wil hier weg Het maakt niks uit, ik heb toch pech Misschien is het tijd voor een slot Ik voel me steeds verrot Misschien is het tijd om te kappen Tijd om mij van de wereld te schrappen xx Eliesje |
Prachtig hoe het gedicht bij het laatste woord 'schrappen' als een 5000-stukjes puzzel in elkaar valt. (y)
|
Ik heb het idee dat je na elke eerste zin, meer bezig bent met iets te verzinnen dat rijmt dan dat je bezig bent een echt gedicht te maken maar goed dat denk ik...
Owja paar spelfouten maar ik maak ze ook altijd dus dat boeit me nog niet eens (y) Hoewel Citaat:
|
Ja sorry ik ben pas 4 jaar in Nederland , ik kan nog weleens wat foutjes maken :s
En t gedicht komt echt uit mn hart hoe zoetsappig het ook klinkt.Het moest er gewoon uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |