![]() |
Last van keel
Ik heb al een tijdje last van mijn keel. Hij is behoorlijk rood en mijn amandelen ook wel (vooral linker) Ik denk zelf dat het geen ontsteking is. Nu hoorde ik van een vriend van me dat het door mijn huisstofmijtallergie zou kunnen komen. Dat zorgt, volgens hem, wel eens voor een geirriteerde keel.
Ik heb nl niet echt keelpijn, heb geen slikklachten, koorts oid. Heeft iemand hier ook last van ofzo? En weet iemand of er uberhaupt een verband is met mijn allergie en mijn keel? thnx |
Kan best door die allergie komen. Ik geloof dat mijn vriend ook snel last heeft van z'n keel wanneer we in een ander bed slapen (zonder van die allergeen-vrije-hoezen, die hoezen houden die huisstofmijten tegen).
|
Je kunt bloed laten prikken om te achterhalen of je daadwerkelijk huisstofmijtallergie hebt.. Is het geen keelontsteking oid?
|
Citaat:
een keelontsteking lijkt me niet, deze genezen na enkele dagen meestal vanzelf. en ik heb trouwens ook geen echte keelpijn om het zo maar te zeggen. Slikken ed doet geen pijn, alleen achter in de keel is het rood en geirriteerd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |