![]() |
Aan welke carnavals activiteiten doe je mee of ga je naar toe?
Elk jaar fanatiek meelopen in de optocht? Wagens bouwen? Zit je bij een carnavals vereniging? Boerenbruiloft? Of hou je het alleen bij uitgaan?
Ik ga meestal wel naar een of twee optochten, en 's avonds uit. Meer niet eigenlijk :) |
donderdagavond: carnavalsfeest op NHTV
vrijdagmiddag: stad carnavallen vrijdagavond: stad carnavallen zaterdagavond: Bavel / stad carnavallen Zondagochtend: muziek e.d. installeren op de wagen zondagmiddag: meedoen met optocht en zuipen zondagavond: prijsuitreiking + carnavalsfeest maandagmiddag: optocht breda kijken en feesten maandagavond: feesten dinsdagmiddag: prinsenbeek ff aandoen dinsdagavond: verbranding van de poppen en carnavalsfeecie bouwen tot 2 uur... woensdag: haringhappen + katertje wegdrinken |
optocht kijken, maybe meelopen
en de rest uitgaan en misschien Otobusrellie en de kindermiddag en dat soort gein |
ik moet optreden met 't dweilbandje, ik geloof dat we in het carnavalsweekend zelf 2 optochten en 1 feestavond spelen... en verder gewoon op van die prinsendingen en boerenballen enzo.
|
Citaat:
|
Ik ga naar de kinderoptocht en de grote optocht kijken. Voor de rest niks.
|
Ik loop dit jaar hier voor het eerst mee in de grote optocht. Ik heb er wel zin in.
|
Wegens geldgebrek doen we met de buurt al twee of drie jaar niet mee aan de optocht, wel versieren we dit keer alles omdat de prins uit de buurt komt. Ik ga wel kijken hier in het dorp. verder ga ik nog uit, en schoolfeest
|
ik ga alleen naar de grote optocht kijken op zondagmiddag.
|
Alleen uitgaan. :) Voor wagens bouwen en meelopen in de optocht maak / heb ik geen tijd.
|
Zaterdag optocht kijken en waarschijnlijk een avondje uit.
|
geen optocht kijken.. de hele week stappen in breda, eindhoven en best!!! :D
|
vanaf oktober al aan t bouwen aan een grote carnavalswagen met onze vriendengroep..
we doen 4 optochten mee en natuurlijk gewoon uitgaan 's avonds!! |
Drie weekenden bonte avond (er zijn er alweer twee voorbij :s ), liedjesavond (ook alweer voorbij), uitgaan, optocht kijken, zoepkoel en aftreden Prins.
Dat is het denk ik wel.. |
Normaal doe ik nooit zoveel aan carnaval.. ofja alleen dan als het ook Egt carnaval is.. 4 dagen lang.. :).. Maar dit jaar is mijn liefe zusje jeugdprinses... en gaan we alle recepties en bonte afunden en nog meer af = supergezellig :d.. Maar met carnaval.. ga ik naar 2 of 3 optochten kijken.. en helpen bij de muuzkesrally.. dat is spelletjesmiddag voor kinderen :).. Ik mag suikerspinnen maken :p.. IK ben klein kindje ;).. Samen met vriendin van me.. wordt super mega lol :)..
|
vrijdagmiddag ==> carnaval vieren op mijn oude stageplaats en daarna met het personeel de kroeg in
vrijdagavond ==> naar Roermond ( Remunj ;) ) zaterdagmiddag ==> statsi Manefistatie in Roermond zaterdagavond ==> in het dorp naar de zaal en kroeg zondag ==> optocht kijken en daarna naar de zaal en kroeg ( s'avonds ook ) maandag ==> in het dorp naar de zaal en kroeg ( ook weer evenals 's avonds ) dinsdag ==> in het dorp naar de zaal en kroeg ( ook weer evenals 's avonds ) woensdagavond ==> miss ook nog ff de kroeg in misschien dat we ook nog een middagje naar maastricht gaan ofzo :) |
vrijdagavond: uitgaan
zaterdag: vroeg uit bed en met de kaaipuiten(bouwvereniging) op de wagen confettie gooien en feesten. zaterdagavond:uitgaan ja ik blijf gewoon in de stad heel de dag. zondag:volleybal carnaval op de vereniging. zondagavond:uitgaan in geertruidenberg maadag:uitgaan dinsdag:uitgaan en om 12uur einde en het nieuwe motto en daarna weer verder feesten. |
vrijdagavond: uitgaan
zaterdagmiddag: kijken bij de opening en overhandiging van de sleutel. zaterdagavond: uitgaan zondagmiddag: brakkensliert kijken zondagavond: uitgaan maandagmiddag: grote optocht kijken maandagavond: uitgaan dinsdagavond: uitgaan en poppenverbranding kijken en dat vind ik wel weer genoeg :p Heb wel jaren meegelopen met de brakkensliert en grote optocht, maar nu niet meer. Ga natuurlijk wel kijken! :D Verder moet ik tussendoor ook nog werken in het stadstheater, waar grote carnavalsfeesten worden gegeven en waar de prijsuitreikingen zijn van de optochten. Die verbranding van de poppen is de sluiting van het carnaval. Zijn 2 poppen, Kiske en Mieske, en die worden dan bij de opening onthuld en bij de sluiting verbrand. Jeetje, ik ben eigenlijk best een die-hard carnavaller als ik t zo lees :o |
Vrijdagavond: hopelijk al beginnen met uitgaan, anders gewoon thuis blijven.
Zaterdagmiddag: Vastelaoftrap op het Vrijthof :cool: Zaterdagavond: Uitgaan Zondagmiddag: Misschien grote optocht in Maastricht kijken Zondagavond: Uitgaan Maandamiddag: Optocht in mijn wijk kijken Maandagavond: Uitgaan Dinsdagavond: Uitgaan Woensdagmiddag: Haringhappen Woensdagavond: Terug naar de Kruikenzeikersstad en al het bier eruit fitnessen. :p |
Geen, ik hou er niet van.
Toen ik klein was bekeek ik wel eens een carnavalsoptocht met mijn opa en oma in Halsteren of Bergen op Zoom. |
maandag: gekke maondaag in grubbenvorst (was erg gezellig)
zaterdag: boete gewoene boete zitting of wel, zoepkoel.. verder weet ik nog niet wat ik ga doen.. |
Vrijdag: Dance Classics Carnaval Edition in Mondial
Zaterdag: optocht en feesten in Meers Zondag: optocht en Maaslandcentrum in Elsloo, leechsjtoet en feesten in Beek Maandag: optocht en feesten in Beek Dinsdag: optocht in Neerbeek en daarna feesten |
Hmm, ik ben niet zoo'n carnavalvierder, het houdt hier niet meer in dan zuipen. En daar heb je uiteindelijk niet per sé carnaval voor nodig hea :)
Ik ga wss naar 1 optocht, en daarna zie ik wel. |
Helemaal niets, niente, noppes nada. Ik heb een hekel aan carnaval.
|
ik heb mee gedaan aan het Zuid-Oost Nederlands Schlagerfestival (h)
|
eerst 6x11, achter de bar gestaan
limburgs liedjes festival, achter de bar gestaan dan carnaval's vrijdag gewoon uitgeweest zaterdag naar Maastricht zondag roermond (heel ff), oostrum en het veulen maandag venray, optocht kijken en stappen dinsdag venray uitgeweest en na de afsluiting |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |