![]() |
game muziek
Ik zag net een topic staan over Meest herkenbare game, maar ja dat kennen wel natuurlijk al. Ik heb natuurlijk al game muziek van bijvoorbeeld Final fantasy maar hebben jullie nog meer tips, ik heb 2 weken geleden namelijk een soundtrack van guilty gear xx gedownload en ben er helemaal weg van, Tips????
|
Mijn broertje heeft een cd van starcraft. Hij is er helemaal weg van.
Ik heb een introliedje van Legend Of Mana die ik heel erg mooi vind. |
de Soul Calibur 1 score.
|
De soundtrack van de Metal Gear spellen, dat zijn nou echt goede game muziek cd's.
|
Gooi de cd-rom van Red Alert1 of van Quake 2 in je cd speler.
Soundtrack van Carmageddon is erg aanrader als je de muziek van Guilty Gear XX cool vond(is namelijk de cd Best of the Beast van iron Maiden :o) Moet overigens ook een keer aan die soundtrack van GGX2 komen, hopelijk issie niet te duur, want ik zal hem toch niet zo veel luisteren. |
ik heb de soundtrack van red alert
cd en mp3 oh en heel veel nintendo deuntjes :D |
Het liedje van max payne 2
|
Hitman 2
|
Gooi de Warcraft II of Settlers II cd eens in je cd-speler - je zult versteld staan. ;)
Er zijn trouwens erg veel FF-cd's, welke is de mooiste ? Zit er veel verschil in of ist allemaal maar wat van hetzelfde ? |
Citaat:
en ik heb zelf het meest met de ff 7 soundtrack, maar dat kan ook komen omdat ik die game het beste vond en dus er altijd een goed gevoel bij krijg maar ff is altijd goede muziek, als je er van houd, want het is anders dan bijvoorbeeld starcraft of quake |
van de game OSTs is FFVII de absolute king...Uematsu Nobuo = geniaal...jammer dat ie nu weg is bij Square :(
|
|
Command & Conquer. De eerste dus. Red Alert (1) mag ook niet klagen. Geniale soundtracks.
Hell March is heel cool. Radio ook. maar je moet van rock houden. de muziek van C&C zat destijds bij een C&C gold edition ofzo |
Citaat:
|
de muziek van de Quake series is altijd erg tof.
Quake: Trent Reznor Quake 2 & 3: Sonic Mayhem |
Baldur's Gate 1 en 2 hebben fantastische soundtracks.
Metal Gear Solid ook. En niet te vergeten Final Fantasy, inderdaad. Hexen: Beyond Heretic heeft ook prachtige tracks. |
Ow voordat ik het vergeet, die deuntjes van UT. Meesterlijk!
|
Citaat:
|
red alert 1 en 2 hell march echt bruut :P
|
Citaat:
Ja, hij schrijft erg goede muziek, ik heb de albums van Final Fantasy X-2, X, IX, VIII, IV. |
Citaat:
|
Soundtracks van Need for Speed Underground zijn bijzonder goed. :cool:
|
Citaat:
Uematsu is zn achternaam, en Nobuo zn voornaam...en in japan schrijven ze nou eenmaal de achternamen eerst...en ik respecteer dat...dus schrijf ik dat zoveel mogelijk zoals dat daar hoort... Heb je die OSTs legaal? |
Quake 1
ik zeg Nine Inch Nails |
Ik keek even op zon gamesite met liedjes die hier werd gegeven maar waar kan ik .nsf bestanden mee openen?
|
Euh.. ik geloof dat Medieval: Total War wel goede muziek heeft.
En het openingsnummer van Wolfenstein Enemy territory. Dungeon Siege heeft ook wel wat, evenals Final Fantasy. Bla. |
Citaat:
- Lotus Notes Database (Nee dank je). - NES Sound File. Play with: - Winamp plugin: http://www.winamp.com/ - Meridian: http://meridian.overclocked.org/ - Nosefart: Nosefart En dit allemaal van google!!! :p www.filext.com dus. |
Citaat:
|
Legacy of kain Soul reaver
Halo Halo 2 |
Citaat:
Hopelijk neemt die prutser die FFX-2 gedaan heeft het niet van hem over, want hij zuigt stierenkloten... |
:(
Dat is wel heel kut. |
Citaat:
|
Zo ongeveer alle ocremix versies van Zelda en FF nummers. :cool:
en natuurlijk: HELL MARCH! :D (y) |
Overigens is de muziek van Rome: Total War ook niet onaardig.
Vooral "Soldiers Chant", "Melee Cafe", "Journey To Rome" zijn de moeite waard. Erg opzwepend. |
Citaat:
|
American McGee's Alice.
Soundtrack gemaakt door Trent Reznor (wat een briljante man is het toch). Je hoeft niet eens het spelletje te spelen wil je de muziek "snappen", mits je een beetje muziekliefhebber bent, that is. |
Citaat:
|
Chrono Trigger
Grandia 1 (y) |
Citaat:
|
Outlaws
:cool: |
Citaat:
Ik vind de muziek bij de meeste Square RPG's altijd vrij goed in het algemeen |
Citaat:
PS: welke Metal Gear Solid soundtrack is beste, 1, SoL of SE, of toch gewoon de originele metal gear(nes/snes). Heb de metal gear reeks nooit zo intensief gevolgt dat ik een idee heb welke nou het beste is, ben nu wel net begonnen aan MGS soundtrack |
System Shock heeft geweldige MIDI-deuntjes :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |