![]() |
Shows.
Naar welke shows gaan jullie in de aankomende periode ?
Ik moet veel werken dus deze maand iets minder voor mij. iig Bright Eyes in februari. |
bright eyes > tivoli
blood brothers > melkweg aerogramma > patronaat skip the rush > melkweg dat iig |
Iig Ausgang volgende maand en New Days Delay in maart, in het kader van guttekut wat ben ik nonchalant ik zie het wel weer: misschien wel cold en fertile reality en the vanishing en ene berta/bettina van malaria. en morgen demented are go maar dat vergat ik.
|
Ausgang denk ik.
Geen Mars Volta Waar is Fertile Reality? |
Citaat:
in goudvishal arnhem 5 februari |
23 februari: The Mars Volta, Paradiso
17 maart: Feeder, Paradiso 14 april: The Hives, 013 1 mei: Misfits, Effenaar (al is dat nog niet officieel bevestigd op de site) |
Citaat:
|
Dave Weckl 17 mrt Boerderij, Zoetermeer.
|
30 jan Coparck - Plein 79
9 febr. The Frames + Ben Christopers - Paradiso 23 febr. Bright Eyes + Rilo Kiley - Tivoli |
Killers - 20 februari.
Gratis (y). |
16 februari/Paradiso - Queens Of The Stone Age *moet nog bevestigd worden*
17 maart/Sportpaleis - John Fogerty 9 april/013 - Roadburn |
Citaat:
|
Citaat:
|
grite kans dat ik zelfs vergeet te komen zelfs.
zelfs. |
zelfs dat?
|
ja
|
Citaat:
|
laten we het hopen.
|
Dit jaar naar Tiamat en Heidevolk geweest.
Wat er komt: 27 Jan - Impaled Nazarene 30 Jan - Gorecity (Cock and Ball Torture) 5 Feb - Wackeningen Verder heb ik nog niks besloten. Ik zie wel wanneer er weer iets komt... |
Citaat:
oja derek is een perstventje met skaschoenen |
16/02 - Queens of the Stone Age?
04/03 - Mastodon 28/03 - Dillinger Escape Plan 28/04 - Finntroll |
9/2 the frames & ben christophers, paradiso
4/3 coparck & a brand, mezz 26/3 the thermals & quasi, nighttown |
Citaat:
Maar ik ben bang dat die goudvissenkom iets te ver weg is. Ik wil eigenlijk wel 'ns naar The Neon Judgement maar die site zegt dat ze zo'n beetje gaan touren in Zweden enzo maar Nederland ho maar. Wel in Belgie, maar ja waar ligt Waregem in godsnaam. |
Citaat:
Ze zijn rood met zwart jah! En wat is perst in hemelsnaam? bas is een blonde stoot met een stropdas |
the mars volta
arnhem 'hc' meeting blood bros misschien plot to blow up the eiffel tower misschien |
Ik pers, hij perst?
iig heel veel in het patronaat en waarschijnlijk The Mars Volta in paradiso. En misschien de Hives |
encre - Patronaat
The Frames- Paradiso Bright Eyes - Tivoli zijn zeker verder waarschijnlijk nog: Aereogramme - Patronaat Dillinger Escape Plan - Tivoli Converge - Melkweg en verder zie ik wel |
snoop dogg op 10 feb
en dresden dolls de 21e verder naar de optredens van vrijwel alle groezrockbandjes die nog gewoon een show in nederland gaan geven..totnutoe zijn dat er 0 :( |
Oja en Finntroll ook denk ik. Die heerschten op X-MASS
|
Citaat:
en ohja fuck encre in patro ook en converge in melkweg wil ik ook heen. |
Citaat:
Owja, en ik ga ook nog naar The Thermals in de Nighttown en Coparck in de Mezz. En Converge en Planes Mistaken for Stars in de Melkweg(y) |
15 jarig jubileum heideroosjes
|
Face tomorrow / Springfall - Atak Enschede
Underoath / The hurt process / Roses are red - Melkweg Bleeding trough / Cult of luna - Goudvishal Arnhem hardcore meeting Converge / Planes mistaken for stars / The setup - Melkweg En misschien nog naar Blood brothers in de Melkweg. Even kijken hoe t zit met de cash tegen die tijd. |
18 februari - Kreator - 013
20 maart - Morbid Angel - Oosterpoort 5 april - Kamelot - Boerderij 15 april - Morbid Angel - Hof ter loo 16 april - Morbid Angel - podium 17 april - Morbid Angel - melkweg 28 april - Finntroll - melkweg |
Oke.
San Andreas Next Eleven A scream from the heart 21 januari - Bibelot Taking Back Sunday 30 januari - Melkweg En ik wil ook naar Face Tomorrow en Bright Eyes :) |
Citaat:
-woensdag:Marco Blaauw (trompet), Wiro Mahieu (contrabas), Joost Buis (trombone/steel guitar), Tessa Zoutendijk (viool) en Chris van der Linden (drum). playlab -Zondag 23 januari 2005 15 uur Concert Rik van Iersel & Friends Rik van Iersel (gitaar samples cassettes), Luk Sponselee (bas noise samples), Joshua van Iersel (drums) -Zondag 30 januari 2005 15 uur Concert Rik van Iersel & Friends Rik van Iersel (drums, gitaar, cassettes), Han Bennink (drums), Peter Jacquemijn (contrabas), Terry Ex (gitaar) en Bart Maris (trompet) -Vrijdag 11 februari 2005 21 uur Concertproject Rik van Iersel & Stuurbaard Bakkebaard in Perron 55, Kaldenkerkerweg 55 te Venlo. Met medewerking van Amin, René van Barneveld, Andree Manuel, Robert v.d. Velden, Lucy Dee’s Angels en anderen. Dj’s Paul-tear it up records- en Ritchie -misschien arnhem 'hc' meeting -misschien 69charges in den bosch -distronics zaterdag en zondag as ehh |
niet zo chatten he.
do 20/1 Tub Ring + Zarathustra - de Helling wo 26/1 The Promise, For The Glory, My Endless Fight - Innocent zo 30/1 Coparck + Taxi to the Ocean - Plein79 zo 13/2 Aereogramme 013 do 17/2 Of No Avail, Anger Rises, the Explosion - Goudvishal wo 23/2 Bright Eyes - Tivoli 3/3 The Mars Volta - Keulen za 26/3 Goudvishal HC Meeting ding ma 28/3 Dillinger Escape Plan - Tivoli zo 3/4 Undeclinable, Face Tomorrow, One in a Million, Close Second - 013 za 9/4 Blood Brothers - Melkweg. do 21/4 Atreyu + Norma Jean - Melkweg za 30/4 Groezrock is mijn lijstje, wil deze eigenlijk allemaal meepikken.. the promise is nog even afwachten en tmv in keulen ook ivm vervoer.. en dan heb ik nog wat misschien dingen zoals the frames, cursed, cult of luna enz enz. |
ik ben niet echt de grootste vooruit planner maar vrijdag misschien nothing done in venlo óf de benefiet in de altstadt, en volgende week the used te amsterdam
|
18/02 bleeding through lintfabriek kontich
19/02 agnostic front,terror,diecast hof ter lo a'pen dit in het kort en hopelijk nog wa kleindere |
|
Citaat:
17 maart: Feeder, Paradiso yeah! |
|
Presidents of the United States of America in Breda :cool: :cool:
|
helemaal niets :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|