![]() |
Ben jij populair?
Heb je veel vrienden?Ben je populair?Of een buitenbeentje?
Ik ga voor de laatste optie. |
Einzelganger.
|
Ik ben waarschijnlijk met afstand de meest populaire jongen op school.
|
Niet populair (overigens ook geen buitenbeentje), niet heel veel vrienden, maar genoeg. Ik ben niet zo'n sociaal-beest :)
|
Ik wil geen vrienden zijn met de gemiddelde Drent.
Ik denk dat ik (vanwege bovenstaande zin) ergens in het midden zitten tussen populair en niet-populair. |
Mateloos populair.
|
Ik word aanbeden.
|
Citaat:
|
Ik ben zo populair dat ze buiten meteen de kleren van mijn lijf scheuren, dus moet ik maar op het internet vertier zoeken.
|
Ik moet de fans van me afslaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff... ik ben wel bevriend met andere mensen in het populaire groepje, maar ik ben de minst populaire daarvan ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
haha :p Nouja, bij mij op school kent iedereen me zeker, omdat ik veel voor ze doe op schoolfeesten ;) allemaal uit eigenbelang van hen natuurlijk :P Nee, volgens mij ben ik wel ''redelijk populair'' terwijl ik een hekel heb aan dat woord. |
Citaat:
|
Ik heb wel genoeg vrienden, en kan met iedereen opschieten en ik denk dat de meeste mensen me wel mogen maar populair vind ik weer een groot woord.
|
Citaat:
|
Ik ben met Hasseltboy
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan dat nou :o |
Citaat:
|
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Ja echt. Ik leer ook zoveel nieuwe mensen kennen :p
|
Citaat:
|
Niet populair :)
|
niet populair
|
Citaat:
|
Ik ben niet echt populair. Kan me er niet druk om maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe es lief :bloos:
|
populair is mijn derde naam.
|
mwah, ik kan wel met iedereen goed omgaan en ken veel mensen, maar echt populair :confused: neuh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zijn alleen buitenbeentjes die komen forummen he :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je interpunctie. |
Citaat:
|
Ik ben niet populair maar heb genoeg vrienden.
|
Kan me nou echt geen reet schelen. Als ze me willen aanbidden doen ze dat maar, zolang ze me maar niet in de weg lopen.
|
Bij de buitenbeentjes ben ik als buitenbeentje best populair. ^_^
|
er is in mijn omgeving niet echt meer sprake van populariteit o.i.d.. Dat was meer op de middelbare school. Maar ik heb genoeg mensen om me heen :). Ik heb al zo weinig tijd, dus als ik een heleboel vrienden had, zou ik niet weten wanneer ik met ze af moest spreken!
|
heb wel veel vrienden, maar ben toch wel een beetje een buitenbeentje :)
|
nou dat weet ik niet, ik weet alleen dat iedereen wel mijn naam weet op school? :confused: kwam er zo'n meisje naar me toe; heej blablabla.. :confused: hmmm okeeij whatever :rolleyes:en zo gaat dat weleens vaker. ken ik diegene totaal niet, doet diegene net of ie me al jaren kent..magoe
ik denk dat ik er tussenin zit (hoop ik tenminste :p ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |