![]() |
SlIpKnOt
Fuck it all
Fuck this world Fuck everything that you stand for don't belong, don't give shit don't ever judge me! -------------------------------------------------------- Slipknot |
ik zou niet durven...
|
Nou dat was het posten wel waard zeg..
|
wow...
|
heeft slipknot ook ooit teksten die niet vervuld zijn van haat?? :rolleyes:
|
Het is niet dat ik fan ben van slipknot, maar dit stukje tekst sreekt me gewoon erg aan.
Vraag me aub niet waarom.... C-ya mik |
Waarom spreekt dat stukje van Slipknot je zo aan eigenlijk?
:rolleyes: |
Ja dit was werkelijk heel diep en poëtisch :confused:
|
Volgende keer misschien iets duidelijker zijn in je motieven voor het plaatsen van de topic zodat wij als medeforummers er ook nog daadwerkelijk wat mee kunnen?
of het mij aanspreekt? integendeel de hele tekst boeit mij niet, en vraag me af wat er aan gezien kan worden als mooi of wat Maar dat ben ik, ik hecht dan weer geen waarde aan andermans opinie schijnt het, en sta voor wat ik vind volgens de heren achter deze tekst moet ik den ‘gefuckt’ worden Tevens is dit niet echt van poetisch hoogstaand omvang imho, voor nu-metal is het misschien geschikt omdat het past bij het plaatje van het imago maar verder ... slotje denk ik? |
Nah ik begrijp wel dat het gaat om het schijt aan de maatschappij en veroordeel mij niet om wie ik ben...alleen is het niet je eigen werk en ook niet echt een poëtisch hoogstandje hoewel ik Slipknot wel degelijk waarder...achja, als het je blij maakt. :)
Btw...Slipknot heeft wel (anders dan deze) geniale teksten...enorm lange zinnen die zo lekker lopen...misschien kun je die beter posten... |
Citaat:
Mocht het nodig gevonden worden dan is het een ieder vrij mij (via mail/msn) van het nut van deze topic te overtuigen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |