![]() |
Duh BASGITAAR
Hoe populair is de Basgitaar nou,
Er zijn veeel meer gitaristen dan bassisten, Maar toch lijkt het me erg leuk om te doen.. Ik heb momenteel 'n electrisch gitaar, en speel 5 jaar piano, Ik ken op gitaar paar simpele accoorden zoals C,D,E,F,G,A,Am,Dm,Em Want ik zet steeds the LOW op mijn versterker op z'n hoogst om een beetje basgeluid te krijgen, Want ik vind ut beswel mooi ruimtevullend geluid. Zal ik beginne met bassen?? En hoe populair is het, en hoe kijken mensen tegen bassisten aan? |
Basgitaren zijn voor meisjes.
|
Citaat:
|
bassisten zijn ghay
|
Citaat:
Neh, het viel me op dat meisjes/vrouwen in bands altijd basgitaar spelen. In ieder geval, koop deze en vergeet niet een basversterker aan te schaffen. |
Ik zou beginnen met bassen.
|
Citaat:
|
Ik heb wel ooit een meisje een bas vast zien houden. Ze ging ook door als bassist van de band, maar het was niet dat ze ook echt kon spelen. Maarja, voor een vrouw was ze misschien wel goed.
|
Ik wil ook gaan bassen :)
|
Jaco roeleert :)
|
Ik speel ook bas. :)
Gewoon beginnen zou ik zeggen. |
maar wat is nou het nut van bas
in een band snap ik het wel maar alleen kun je toch alleen maar bas loopjes spelen enzo toch nooit echt een liedje... |
Citaat:
|
Citaat:
Die bas is trouwens echt afzichtelijk Ufke, geef mij mijn gare el cheappo stag bas van 200 eurie maar (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik voor ons allen spreek: Bedankt! |
Citaat:
Josy & The pussycats. |
Citaat:
|
Basgitaren hebben hun charme verloren toen mensen die niet 'Bas' heetten erop gingen spelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wil ik ook nog wel keer gaan doen :o |
Citaat:
|
bassen is voor mietjes.
't zijn maar een stelletje domme ramdebielen die het te moeilijk vinden om gitaar te spelen en dan maar het alternatief kiezen. |
Citaat:
Er kwamen oowk vet moeilijke solo's en riffs bij kijken bij bijvoorbeeld 6 snarige basgitaren :D bassisten zijn niej altijd laks hoor ;) :evil: |
'k heb al besloten er een te gaan kopen (y)
kep nog wat gitaarpedalen liggen, werken vast oowk wel op een bass toch? :D :evil: :evil: |
Citaat:
Gitaarversterker moet je in ieder geval NIET gebruiken voor de bas. |
heeft er iemand trouwens nog een metalzone/ander cheapass distortion pedaaltje voor een paar eurootjes liggen ? ik heb m volgende week nodig, goedzo bedankt
|
zoek je nog een bandje? de pd wil een 3e bassist erbij, MET gitaar effecten!
|
Citaat:
|
oja zoom 505 ofzoiets .. is ook welkom
|
wtf serieus waar zeik je over. wat kan jou het nou schelen wat mensen van bassisten vinden! als het jou aanspreekt, zoek dan iemand die bast en probeer t ook een keertje! neit zo moeilijk doen jij! :nono:
|
Precies, het maakt niet uit wat anderen vinden! Als jij IPV een onderbroek een luier aan wil dan moet je dat ook gewoon doen!
|
Citaat:
ik gebruik zelfs een gitaar preamp in men rack |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
:( |
*heeft de rest van het topic niet doorgelezen*
waarom boeit het of het populair is, (bijna) iedere band heeft een bassist, dus zoek gewoon een bandje, en als jij het leuk vind moetje het vooral doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad. Dan blijf je maagd.
|
Citaat:
even ontopic mensen |
Citaat:
Maar ontopic: Je moet gewoon jezelf zijn! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |