![]() |
Microsoft Word probleem
Als ik bezig ben in word en tegelijk op msn zit en muziek luister via winamp, en ik wil m'n wordbestand gaan saven of afsluiten, dan loopt word vast.
Je krijgt dan een zandloper en kun je verder nix doen...ook niet met msn en/of winamp. soms loopt de hele pc ook nog vast en moet je dus resetten :( HOE KAN DIT? :rolleyes: |
uhmm weinig RAM????
kan me niet voorstellen dat die progg's onderling een probleem opleveren? Als je nu mp3 via je mediaplayer doet, doet ie het dan ook? |
jup maak niet uit...nog steeds dus...
kheb zo'n nieuwe siemens pc,,dusz het moet niet aan RAM liggen want dat is genoeg... Word staat wel standaard op XP (bij mij) en is niet helemaal volledig geinstaleerd zegmaar,, dus niet alle opties van talen etc... zou het daar aan kunnen liggen? |
En als je nu eerst die andere dingen uitzet voordat je gaat safen?
Ok, is niet de oplossing van je probleem, maar zorgt er misschien wel voor dat je niet alles kwijtraakt. |
zonder msn/winamp etc maakt het ook niet uit...
loopt nog steeds vast... |
Citaat:
Noteer eens wat er staat bij je systeemeigenschappen. (rechtermuisknop op "deze computer"-> eigenschappen -> tabblad algemeen) Citaat:
En wat is de melding? Of welke melding word er geregistreert in je logboeken tijdens de crash? (start -> uitvoeren -> eventvwr) |
Citaat:
Ik kon het niet goed vinden...maar ik denk dat er gewoon staat 'fout'. En je krijgt zo'n schermpje met...wil u een rapport versturen e.d...ik doe altijd NEE, want ik word er zat van...(dat het tog steeds blijft vastlopen) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54. |