![]() |
Chemical Brothers- Push the Button
Waarschijnlijk hebben de meeste mensen de nieuwe single Galvanize al voorbij zien komen, en grote kans dat je het niet al te bijzonder vond.. Vond ik namelijk ook.. maar ben toch zo eigenwijs om het album "Push the Button" te kopen, en ben sinds jaren niet meer zo blij geweest met een CD. Wat is dit toch een ongelofelijk lekkere CD !! Het is erg moeilijk om te beschrijven waarom dit album zo goed is, maar het is gewoon super gevarieerd en lekker voor op feestjes enzo.. Heb de CD zaterdagavond meegenomen naar een feest en heeft de hele avond opgestaan.. Echt een onwijs grote aanrader dus :)
|
Ik hou niet van anti-muziek.
|
ik wil hem ook hebben(y)
ik ben een cb fan, correctie, liefhebber, al vind ik galvanize niet echt super goed. |
ik vind galvanize zelfs cool..dus ben benieuwd..
is dat trouwens q-tip die de vocalen op die single doet?? die stem heeft er namelijk wel veel weg van. |
Normaal vind ik dit soort muziek ook niks aan.. Normaal luister ik alleen Hip Hop (Outkast, The Roots, old school N*E*R*D) en soms wat Radiohead, MUSE en in een dolle bui The Prodigy.. maar dit nieuwe album van The Chemical Brothers was bij meteen helemaal goed.. Waar ik de nieuwe Prodigy cd nog vond tegenvallen, was dit voor mij echt onverwachts goede muziek.. Alle nummers vind ik super, behalve het eerste nummer, en dat is de single..
edit: Ja dat is Q-Tip ;) |
Citaat:
|
ik vind dat liedje echt zeer tof, zal 'm ook wel aanschaffen
|
ik ken de single niet eens ,maar ik zal een dezer dagen het album eens checken want ik ben wel benieuwd.
|
voor t eerst gehoord op innercity, laatste nummer ain de mainstage terwijl de lichten aangingn en iedereen de zaal uitstroomde
20 meter radius per persoon om nog eens even goed rond te grooven :D en als een plaat eenmaal dergelijke herinneringen oproept kan ie niet meer stuk meestal. |
Ik vind de cd behoorlijk tegenvallen.
Geef mij maar de muziek waarmee ze begonnen zijn. |
heb hem al wel.. nog niet echt goed naar geluisterd.
|
Ik vond Galvanize wel cool, maar je wordt er nu echt mee doodgegooid. Kan de radio nauwelijks aanzetten of dat nummer komt voorbij :|
|
ik heb um gehoord en hij was vet!
moet ik ook maar ff aanschaffen. |
Citaat:
|
Citaat:
ik zit nou in dubio of ik de cd wel of niet moet halen. |
Morgen die cd maar eens een luisterbeurt geven. Galvanize vind ik een erg vette track.
|
wel gave plaat (y)
|
Ik wil m ook hebben.
Knap dat de CB na zon lange tijd weg te zijn geweest, alleen een nieuw album uit te hoeven brengen om weer midden in de belangstelling te staan (y) Vet optreden op LL ook. |
Galavanize super nummer, alleen beetje dom dat hij nu in eens 'in' is en overal reclame van ziet, liedje is gvd al 4 weken uit of zo.
Clip vindt ik alleen het einde ruig, die dans style vindt ik wel tof. Cd koop ik niet , Chemical Brothers heeft maar 2 ruige nummers, Get Your Self High en Galavanize rest vindt ik minder. |
count me in , eind februari (y)
|
leuk, dat nieuwe nummer, de rest van de plaat heb ik nog niet gehoord.
|
Wow al 4 weken uit, was jij d'r even vroeg bij :eek:. Maw : lul niet.
Verder snap ik ook niet wat er nu zo 'super' is aan dat nummer, zo vet klinkt het imho niet :rolleyes: |
Galvanize vind ik nog niet eens zo'n beroerd nummer. Ben allang blij dat er teminste een stukje viool in voorkomt :D
Album wil ik nog graag hebben, recensies zijn goed! |
Ik vind galvanize best een vet nummer maar vergeleken met oudere muziek niet denderend. De cd heb ik (nog) niet gehoord dus daar kan ik niet over oordelen..
|
Hmm, ga het eens downloaden. (y)
Ik vond ze geweldig op Lowlands. <3 |
Oooh what doet this button doooo?
|
ben hem nu aan het downloaden (Y)
erg benieuwd ook trouwens naar het nummer met kele okereke (zanger bloc party) :cool: chemical brothers flikken het altijd om vette gastzangers te strikken. |
ik vind het nieuwe nummer juist tegenvallen om een een of andere reden
mn vriend had de cd gisteren gedownload en vond de hele cd ook minder, dus ik doe niet eens de moeite om hem zelf te luisteren. |
wat is volgens jullie eigenlijk hun beste album ?
ik zeg surrender. |
ext plnt dst
|
en galvanize is weer op de radio. ik haat 3fm megahits (N)
|
Citaat:
ik luister nu galvanize en moet zeggen dat ik het ook niet echt super vind zo op het eerste gehoor. |
Citaat:
|
dnns hppr?
|
Citaat:
je noemt in 1 adem de 2 kutste nummers van de CB op, ze hebben maar 2 ruige nummers pfff rot op(n) get yourself high is nog net geen b kantje. sowiezo haalt die nieuwe shizzle het niet bij het oude materiaal (dig your own hole, exit planet dust etc.) |
ik dig dig your own hole , het album.
|
MEN2B vind ik toch beter.
|
:cool:
|
Citaat:
dan zeg ik raffish :o |
galvanize vind ik echt kut.
ach, ik download het album wel om er verder over te oordelen. |
Citaat:
|
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
|
Citaat:
|
Ik vind Galvanize nogal irritant worden, maar normaal gesproken vind ik de CB wel goed. Zal maar eens de cd beluisteren.
|
vet (y) ;)
|
galvanize is veel te commercieel ,weetje, doe mij maar die underground shit :mad: :mad:
:| |
Citaat:
|
prima nummer, ik vind em heel geschikt
|
Citaat:
|
Citaat:
maar iig, chemical brother zijn toch wel zo kut en dat nieuwe hitje is helemaal schijt met peren, dus nee (N) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |