![]() |
pijpen/beffen intiemer dan neuken?
ik weet niet of hier al een post over geweest is, maar ik kon er geen vinden.
vinden jullie pijpen/beffen ook intiemer dan neuken? heb je (de eerste keer) eerst orale sex gehad of eerst geneukt? en bij nieuwe relaties (als je alles al een keer gedaan hebt?) ik vind zelf orale sex intiemer. ik heb nog niet gepijpt, maar de rest al wel; volgens mij is dat geen "normale" volgorde. |
Ja, ik vind van wel, je geeft je dan echt helemaal over aan die andere persoon. Bij neuken is dat anders. Tuurlijk geef jeje dan ook wel over aan die ander, raar uit te leggen..
|
hmm ik vind neuken intiemer of tenminste, ik zal sneller met iemand orale sex hebben dan neuken....maar ik ben daar volgens mij een uitzondering in. Want vooral veel jongens die ik daar over sprak, zeiden dat zij beffen intiemer vonden dan neuken en sneller een meisje zouden neuken dan beffen
|
tja, ik vind het beide erg intiem. Ik heb wel eerder orale seks ontvangen/gegeven dan neuken, ik vond het een prima volgorde :)
|
Citaat:
|
Ik vind orale seks niet intiemer
(in·tiem (bn.) 1 in het diepste, binnenste gelegen 2 persoonlijk, zeer vertrouwelijk => close [euf.]), maar meer 'seksueler' o.i.d. Ik vind neuken (alsin: vrijen, niet als in bonkbonk) intiemer, omdat ik dat persoonlijker vind en... ja, inderdaad intiemer. En daarom neuk ik eerder, dan dat ik pijp of hij mij beft omdat ik denk dat orale seks meer seks vind, en je dan helemaal in elkaars geslachtsdelen ligt. Neuken is misschien meer liefde, en orale seks meer seks, en seks komt bij mij na verliefdheid, ofzo? :confused: |
Ik vind neuken/vrijen gevoelsmatig intiemer, je legt er meer gevoel en liefde in dan bij orale sex. Orale sex vind ik intiem op een manier dat je je toch echt wel heel erg bloot geeft.
|
Feathers:
ik vind zelf orale sex intiemer. ik heb nog niet gepijpt, maar de rest al wel; volgens mij is dat geen "normale" volgorde. Don't worry, ikzelf vond pijpen mor een akkelige gedachte vroeger.En had dus ook alles al eens gedaan, voordat ik eigenlijk mijn vriend gepijpt had. En uiteindelijk viel dat wel goed mee! En over het andere gedeelte... ergens vind ik dat beffen en pijpen intiemer is dan het 'intiem' zijn met iemand, het echte vrijen dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind orale sex toch wel een heel stuk intiemer, neuken dan toch een stuk minder, maar neuken is een stuk leuker heb niks met het andere eigenlijk
|
Ik snap niet echt dat veel vrouwen hier orale sex zoveel intiemer vinden. Ik heb met mijn eerste vriendin dan ook eerst orale sex gehad en pas daarna intercourse, en zo is 't eigenlijk bij al m'n relaties gegaan... wat er waarschijnlijk wel mee te maken heeft is dat ik orale sex zelf leuker/geiler vind om te doen dan vingeren en dus vaak snel van handwerk daarop overspring.
|
Citaat:
|
is al eerder topic over gweest nog niet zo lang geleden 2 maand ofzo
daar vonden de meeste vrouwen beffen/pijpen intiemer dan neuken. |
Vrijen/neuken vind ik intiemer, pijpen/beffen vind ik eigenlijk helemaal niet zo bijzonder intiem.
|
Citaat:
|
voor mij is vrijen (ja niet neuken dus...) echt veeeel intiemer, echt zo lekker romantisch met kaarsjes en jack johnson en heel veel lief knuffelen en lekker langzaam en lief veel intiemer dan pijpen (lang niet zoveel psychische shit enzo) maar neuken (hard en geil) vind ik denk ik ook nog wel intiemer dan pijpen eigenlijk
|
Neuken is intiemer qua gevoel en alles maar pijpen en beffen is is fysiek intiemer en gewoon geiler..
|
ik vind neuken zonder condoom toch even intiem
omdat je beide lichaamssappen uitwisseld orale sex is meer 1richtingsverkeer |
Citaat:
Ik denk dat het hele concept ook vooral veel te maken heeft met (on)zekerheid, en dus alles wat ermee gedaan wordt. Als jij onzeker bent, zul je orale handelingen sneller 'intiemer dan ~' vinden, dan dat je aardig sterk in je schoenen staat. |
Echt niet mee eens! Een van de redenen waarom ik van vingeren wel klaar kom en van beffen niet is omdat bij het beffen mijn vriendje zo ver weg is! Ik wil hem tegen me aan hebben, zijn hartslag voelen en zijn adem in mijn nek. Dat heb je niet bij orale seks...
Maar wel bij bepaalde standjes met het neuken. De mate van intiemheid hangt er bij mij vanaf hoe dicht je letterlijk bij elkaar bent. Standaard missionaris is voor mij intiemer dan op z'n hondjes. Dus ik vind orale seks minder intiem dan neuken. Ik heb bij alle sekspartners die ik had dan ook eerst aan orale seks gedaan voordat er geneukt werd. |
neuken intiemer.. je bent zo dicht bij elkaar, je kan elkaar zonder moeite aankijken
|
orale seks intiemer, je moet iemand wel heel erg vertrouwen als ie daar met mond zit, ik vond dat eerste keren echt eng ;)
|
Aan de ene kant oraal.. zoals lief engeltje zegt.
Maar met neuken zit je (meestal) met je hoofd wat dichterbij elkaar en dat is ook wel weer intiem.. |
vaginale seks vind ik emotioneel intiemer, orale seks is fysiek intiemer. Ik heb er op zich geen vaste volgorde voor :)
|
Heb een vraagje dat ermee te maken heeft: Kan je zwanger raken door pijpen?
|
Ik denk dat het lichaam van een man veel lekkerder gestimuleerd wordt bij orale seks, zelfde geld volgens mij ook wel voor vrouwen.
Neuken ligt bij iedereen anders, niet iedere vrouw is vaginaal gevoelig toch? |
Citaat:
Je kunt wel een soa krijgen door pijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja geef mij maar een lekkere beflap
|
ik vind pijpen/beffen minder intiem als neuken.. je ligt ergens anders met je hoofd, ver weg.. en met neuken heb je *sms tenminste nog oogcontact en vooral veel lichaamcontact..
|
Citaat:
|
Kweet niet, met het 2e nog geen ervaring.
|
Ja, intiemer wel.
Kort gezegd is het minder wereldschokkend dat ik met mijn geslachtje de hare beroer dan wanneer ik dit met mn mond ga doen. De volgorde waarin t zich aan mij voordoet is totnutoe altijd zo geweest dat oral sex pas later kwam dan de eerste keer neuken. Doet mij dan ook t meest logies aan.... |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1076342 Pijpen en beffen is idd. intiemer. Je geeft je namelijk echt HELEMAAL over aan je partner (niet dat je dat niet doet als je 'normaal' aan het vrijen bent, maar toch) Lees de 16 geboden dan begrijp je het misschien. Greetzzz, Gent :cool: |
Citaat:
|
ja,
je zit met je gezicht aan iemands geslacht...dat vind ik intiemer dan geslacht met geslacht.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het met jou eens, vandaar dat ik deze topic heb geopend, een tijdje geleden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=988970 Daar zie je ook in hoe veel mensen erover denken. |
Ja.
|
Citaat:
|
Veel intiemer. :)
|
Citaat:
|
Ja, ik vind het ook intiemer.
|
ik vind orale sex ook minder intiem dan neuken of zelfs dan gewoon knuffelen. Het gaat bij orale sex veel meer om wederzijds lichamelijk genot dan echt intimiteit. Maar daar is natuurlijk niks mis mee.. ;)
|
for sure.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |