![]() |
Thuiswerk!!!!!!!
hallo, (ik ben inge's broer, maar ik wil toch ff wat info :))
Ik ben op zoek naar thuiswerk, maar ik hoorde van familie dat een bekende van hun (ver weg he :P) opgelicht was... Nou zou ik willen vragen of jullie misschien een bedrijf kennen dat mensen nodig heeft voor inpakwerk. Een bedrijf dus, dat ik zeker weet dat ik niet opgelicht wordt. Alvast bedank! grtz, Erik (mijn zus zal hier wel reageren ;)) |
ja, ik heb het andere bericht van thuiwerk gelezen, maar daar staat niets boeiends in, behalve dat er niks fatsoenlijks bestaat in de thuiswerkbranche....
Balen... Er is toch wel een bedrijf dat mensen zoekt voor hun "klote-klusjes" ? |
slotje
|
Citaat:
|
Als je een klein beetje moeite had gedaan had je dit topic wel gevonden:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1060578 |
Citaat:
|
Je kunt ook folders vouwen en rondbrengen... het vouwen kun je thuis doen, het rondbrengen is redelijk flexibel. maar ik weet niet of ze daarvoor mensen boven de 16 aannemen.
|
Citaat:
Ook eens bij je gemeente kijken of ze via via bezorgers zoeken. Meestal betalen die wel 10-20 cent per bezorgde brief. Dat is al gauw 10 - 25 euro per uur :) |
Citaat:
|
Bedankt ik ga bij de gemeente informeren.
Maar reacties altijd welkom ;) |
Citaat:
:nono: :nono: |
Citaat:
|
Wij hebben een bedrijf dat met thuiswerkers werken, maar geen inpak werk, wij doen telefonisch verkopen.Inpak werk is erg moeilijk te krijgen, veel mensen willen het doen en het betaalt slecht.
|
Citaat:
|
Omdat dat zo'n beetje het enige thuiswerk is waarvoor geen opleiding nodig is ;).
(Als je daarnaast tenminste ook geen zin hebt om enquetes te houden via de telefoon enzo). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |