![]() |
mannen vibrators
zijn er mannenvibrators? zo ja: kunnen jullie me een site of zo zeggen?
|
:eek: wil ik niet weten..
|
Natuurlijk zijn die er.
Google is je vriendje. :) |
Wat zou het verschil tussen een mannen, en een normale vibrator moeten zijn dan?
|
tja..daar zit dus het punt...vrouwenvibrators zijn dus echt aangepast aan de vagina (dus die penisvorm)...maar mannen hebben geen vagina, dus zal de vorm (ALS er mannenvibrators bestaan) anders moeten zijn he:)
|
Tja, lastige kwestie.. ik zou zeggen idd google :)
|
uhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm
een jij wou die vibrator toch ook in je kont stoppen sommige vrouwen worden toch ook anaal genome, net als sommigen mannen koop een vrouwen vibrator en je zult vast heel gelukkig worden. |
ik wilde hem NIET in m'n reet douwen als je dat denkt....het wordt (ja serieus!:D) een cadeautje voor een vriend van me....lang verhaal overigens. Probleem is dus dat ik idd alleen die reetboor dingen vind.
|
|
Als je niet iets wil voor anaal gebruik.. wat voor iets zoek je dan? Er zullen vast wel wat speeltjes voor mannen te vinden zijn die niet anaal gebruikt hoeven te worden.. maar dan heb je het niet over vibrators denk ik..
|
Citaat:
|
God je hebt toch gewoon van die nepvaginas met trilei?
Das toch niet zo bijzonder? *Ze zuigt, trilt, trekt én verschoont!* :) Beate Uhse's PABO, denk ik. |
Als je even op google gaat zoeken of de pabo erbij pakt kom je een heel eind. En anders eens bij de Christine le Duc langs oid, hebben ze ook vast wel iets voor je liggen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |