![]() |
toekomst...
wat is jullie toekomstdroom? oftwerwijl hoe ziet jouw toekomst er uit ?
|
Beter dan al diegene die onder mij zullen komen te staan :)
|
Toekomstdroom? Bwahahaahaahah!
|
Idealist.
|
Toekomstdroom? Als in dromen over de toekomst? Ja ik slaap wel veel maar dromen over de toekomst doe ik nooit.
|
met ''toekomstdroom'' bedoel ik wat wil je later gaan doen ? hoe wil je je geld gaan verdienen bijvoorbeeld ? wil je trouwen, wil je alleen blijven of ga je op een onbewoond eiland wonen ?
wees creatief! |
Ik verkoop mijn lichaam.
|
nou als jij dat wilt...
vooral doen! het is tenslotte jouw lichaam ;) |
Toekomst.. kan je wel een avondje mee vullen met daar over na denken.
Hoewel de wereld steeds verder lijkt te verpauperen denk ik dat ooit een tijd aanbreekt waarop het er een stuk beter uitziet dan nu. (oa Jezus' wederkomst, zal ik jullie hier niet mee vervelen) Toekomst is iets met hoop, verwachting.. Laten we allen leren van het heden en uitzien naar een betere toekomst |
Citaat:
Niet trouwen Niet alleen blijven En een eilandje lijkt me wel wat. Creativiteit viert hoogtij vanavond. |
wil later ins een kerk gaan wonen (ga ik niet over uitwijden neemt niemand me meer serieus....eh....laat maar) en koop ik Briseis lichaam wel (Je krijgt een mooi plekje op de schoorsteenmantel :o )
|
Welke toekomst?
|
De beste juf van Nederland worden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 het dromen, toestand dat men droomt 2 ideaal waarover men droomt als in de tweede betekenis van het woord :D, mijn toekomst droom is simpel: eigen bedrijf opzetten en gelukkig zijn |
Wil een professor worden en later in geschiedenis boeken te staand. :)
|
Ik word benevolent dictator van de hele wereld.
Duh. :D |
ik wil dokter voor mijn naam krijgen en een grote boekenkast hebben.
|
Ik weet nog niet precies wat ik wil worden. Ingenieur lijkt me heel grappig, ik ga nu dan ook IO studeren.
Ik wil in ieder geval later geitjes :D . |
gewoon gelukkig worden, zijn en blijven, en rijk als het even kan :P
|
dictator worden natuurlijk
|
geen verlangens hebben, omdat ik weet dat het toch wel goed komt :) ik ben er bijna
|
Gewoon gelukkig zijn.
|
Citaat:
Maar dat kan nog wel even gaan duren. |
Gelukkig zijn is een illusie.
Ik denk niet na over mijn toekomst. |
Ik kijk niet verder dan een week.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig worden, genoeg geld hebben, een goede baan, een leuke relatie en een kindje. :cool: :cool: :cool:
|
Whoa.... tkmst....
Ik denk dat ik ga trouwen, dan hoef ik zelf niet meer te koken (oh wat ben ik toch weer vrouwonvriendelijk :evil: ) en ik wil een beetje leuke baan met 'n paar leuke kippetjes om me heen :D (ergens BAAS worden ofzo (y) ) |
Citaat:
|
gelukkig worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met mijn toekomstige band beroemd worden :cool: en dan de fans overhalen om ons te steunen bij onze staatsgreep :D
|
Beroemd of bekend worden, iets echt bereiken...
Eerst studeren en doorgaan met schrijven, een eigen huisje/ flatje kopen, nog meer doorgaan met schrijven en op de een of andere manier mijn geld verdienen:o Gelukkig zijn mag, hoeft niet per se |
Citaat:
|
Beroemd worden :cool: .
|
Ik droom momenteel enkel op de korte termijn
|
Blijkbaar ga ik mijn leven bij Pholon op de schoorsteenmantel doorbrengen.
|
Fijne studie, daarna fijn werk. En dan - wanneer ik mezelf oud en wijs genoeg vind - een kindje adopteren, samen met mijn vriend. Dat vind ik wel fijn genoeg :) Ik ben wel benieuwd hoe het zal gaan (y)
|
Ik sterf jong.
|
Hoe ik het in ga vullen wisselt met de dag, maar het algemene
doel is toch wel gelukkig zijn/worden. |
ik ben een optimist, maar om eerlijk te zijn kan ik niet zeggen of gokken hoe mijn toekomst eruit zal zien. Hopelijk rooskleurig.
Optimisme is noodzakelijk. Want das is wreed nodig in deze materialistische wereld vol gekken :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |