![]() |
Wat is je lievelingseten?
Vertel het Master HJ :)
Boerenkool. |
Hebben we daar niet een heel mooi forum voor? ;)
DK >> E&D |
Citaat:
|
Lasagne. Hemelsch spul.
|
Alle soorten macaroni/pasta. En pizza.:)
|
Ik vind zoveel verschillende dingen lekker, ik heb heb geen 1 'lievelingseten'.
|
Spaghetti, friet, spareribs, zalm. Ik vind alles wel lekker eigenlijk. |
-Mc Donald's
-Burger King -Paella -Spare Ribbs -Mixed Grill |
Lasagne
Kip Tandoori Hachee Loempia alle soorten vlees behalve speklap/bloedworst/ham |
Al het Italiaanse eten, maar het liefst lasagne en pizza.
|
lasagna, (veel soorten) vis, macaroni, (de meeste soorten) stamppot
|
1. Yankee Doodle (American Fun Restaurant)
2. MC Donals 3. Pizza |
Dat is een hele lijst bij mij. Ik ben namelijk gek op eten.
Maar mijn favoriete eten is toch wel patat. Gevolgd door pannenkoeken, macaroni en pizza. |
Zelfgemaakte lasagne, en zelfgemaakte pizza :)
|
Spareribs zijn ook erg lekker :o
|
veel eten is lekker ja maar een gepocheerde zalmmoot met broccoli en een lekker sausje is toch echt het lekkerst.
|
Veel.
|
Savooienstamppot met gehakt, of Döner Kebab(wel niet gezond om vaak te eten.
|
Pizza.
|
Lasagne :)
En witlof met ham en kaassaus(y) En chocolade:p En boterhammen met chocoladepasta of pindakaas, maar alleen als ik het gelijk kan opeten:o |
Sushi van mijn pa.
En spaghetti, spekpannenkoeken, champignonschoteltje wat ik pas in een eetcafé op heb *kwijl*. Eten is lekker! |
alle soorten stamppot
|
Mijn favo eten top 5: :cool:
1. Patat met kroketje :) 2. Shoarma :cool: 3. Pizza 4. Grieks eten (als we gaan uiteten dan ;) ) 5. Spaghetti |
lasagne!! daarna shoarma en daarna dunne frietjes met een kroket erbij :D
|
Citaat:
|
spaghetti en spare ribs
|
lasagne
Veel lasagne-fans hier! |
Paddestoelenmelange met couscous en abrikozen...
|
Kip tandoori
bloemkool brocoli macaroni |
Pasta!
|
Bloemkool, lasagne, zuurkool, pizza, en nog meer italiaans eten etc.
|
pizza
|
Ik heb geen voorkeur uit de dingen die ik lust
|
Wraps :cool:
en de meeste pasta's, patat en brood |
ehm, lastig:o
De meeste pasta's vind ik lekker, paëlla, pizza, roerbakschotles met zelf spul toevoegen |
Lasagne (zonder champignons :o), spaghetti, Grieks, tortilla's, zalm
En het vieste vind ik toch wel alles met -stamp +kool; wortelstamp, boerenkool, zuurkool, andijviestamp (n) |
Italiaans. :cool:
Het liefste een beetje afwisseling. :) |
pizza :d
|
Alle Italiaanse en Griekse gerechten, mjam :)
|
Citaat:
|
vegetarische lasagne en spinazie
|
Risotto met spinazie &parmazaanse kaas.. (y) &als ik met meerdere mensen eet ook nog ei met noten erbij.. Heerlijk (y) born 2 cook recept :cool:
|
heb geen bepaald lievelingsgerecht... vind nogal veel lekker... maar mijn voorkeur gaat toch uit naar vis, champignons en pasta's... en bijna al het eten dat mn schoonvader maakt... jeetje, wat kan die koken zeg...
|
aardappelen, komkommersla en kipschnitzel
|
alles indiaas/hindoestaans en surinaams
|
Pom... (surinaams) Lekker.
Bojo ook, en maizena koekjes... en um... een boterham met pindakaas. :s Jah dat hoort bij mijn fave food.:p En soato-soep!! mmmmmmmmmmm niemand maakt soato-soep zoals mijn tante dat maakt!! ik wil recept... (kwijt) Ook chinese zwarte herbal soup. En een soep dat ik ooit in maleisie heb gegeten voor 2 cent..teeee lekker! Ennuh zelfgemaakte banenen/aardbeimilkshakes poffertjes... omg. aaaaah ik heb honger nu |
geitenkaaspizza (y)
rauwe andijviestamppot zuurkool met worst en gewoon vlees, varieerd van een biefstuk tot een kipschnitzel, alles is lekker (y) |
Citaat:
wil, want nieeemand maakt die zo lekker als míjn tante! ;) En maizenakoekjes idd, en pom. (y) Ik had net zo goed meteen kunnen quoten geloof ik, aangezien poffertjes (met teveel poedersuiker :o) en zelfgemaakte bananen/aardbeienmilkshakes óók (y) zijn idd. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Of moksi alesi. Of goegri. Hoewel ik nu wel dingen door elkaar begin te halen geloof ik. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |