![]() |
[website] get me some comments
get me some comments!
het gaat ff om kleurgebruik, vinden jullie het te flets? Zal ik fellere kleuren gebruiken? |
nee, ik vind die pastelachtige kleuren wel mooi eigenlijk. :)
|
Ik vind het ook mooi! :) (y)
|
mogen van mij wel wat hardere kleuren zijn. al is het er maar 1,
persoonlijk vind ik het wel flets, en daardoor ietwat vaag. |
Die kleuren zijn vrolijk (y) :D
|
Mja ik vind de kleuren mooi, maar t hangt natuurlijk ook van de doeleinden/doelgroep voor de website af.
|
Ik vind het kleurgebruik juist mooi (y)
Helemaal omdat de dingen die je maakt wat feller van kleur zijn, dat maakt het dan weer heel vrolijk, zonder dat het pijn doet aan je ogen oid :) |
Het ziet er echt super uit Sjors!
|
goed naar te kijken. (y) :D
|
ik vind zelf het groen van het gras te blauw maar het zachte van de kleuren is juist wel goed ja (y)
|
okay bedankt allemaal :) dan laat ik t maar zo :p
|
Citaat:
|
:)
|
update :)
|
best wel ok:p
|
seht gut aus meine gutten freund.
|
Het ziet er top uit, ik hoop niet dat je er veel informatie op gaat presenteren (geschreven) aangezien flash daar totaal niet voor ontworpen is (ivm selecteren enzo), maar dat weet je waarschijnlijk al aangezien je webdesign in je pakket hebt :P
Looking good! |
Je site (y)
Je engels (n) Waarom maak je 'm niet in het Nederlands? |
Citaat:
|
Dat van dat engels had ik ook al in je "comments" gepost, heb je die reactie weggehaald? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en dankjewel allemaal (y)
PS. Als je verbeteringen hebt voor me engelse teksten graag!! :p ben helaas niet zo'n heel erg taal wonder :/ |
Als je geen taalwonder bent, moet je ook geen engelse websites gaan maken. Anders ergeren mensen (zoals ik ;) ) zich er alleen maar aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm nu ik het zo lees heb ik idd ook wel allemaal vage zinnen gemaakt met onafgemaakte woorden enzo
Ik heb nogal eens dat ik minder snel typ dan dat ik de woorden verzin zeg maar :p dus dan ontbreken er allemaal woorden hehe :o :D |
Ik krijg er geen kotsneigingen van nee
(y) |
Citaat:
|
Ik zou in je gallery ook nog ff inbouwen dat je de afbeeldingen op een groter formaat kunt bekijken, door erop te klikken oid. Van die halve thumbnails heb je ook niks aan... ;)
Het Engels is al genoemd. Verder vind ik 'm wel dope. Lekker simpel, en niet overdone op het flash-gebied. |
Citaat:
en dankjewel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |