![]() |
Discussie over de Israëlische muur!!
Hallo iedereen,
Ik ben met een P.O. bezig over de over de Palestijnse muur, voor de vak Gs, en ik wil effe een enqete onder jongeren houden. Daarom doe ik het effe snel hier :cool: . Mijn stelling is: de scheidingsmuur tussen Palestina en Israël (ook wel de apartheidsmuur genoemd) moet verder opgebouwd worden!! Wie is mee een, en waarom??? Wie is niet mee eens en waarom niet!!! Wel argumenten geven he!!?? Dank jullie wel ;) |
Ik zou je eerst als tip geven dat je dat ding beter niet de Palestijnse muur kunt noemen, omdat hij gebouwd wordt door Israel en Palestina daar niet zo blij mee is.
Terecht in mijn ogen: een muur bouwen om je medemens is onmenselijk. Ze afscheiden van familie, vrienden, buren en kennissen is ook niet echt echt chic. |
Citaat:
je hebt gelijk!! maar ik kan de titel niet meer veranderen!! :( |
Citaat:
|
http://www.geografie.nl/geografie/in...how.php?id=321
geen enquete antwoord, maar mischien wel interessant. Zelf ben ik van mening dat er een reden is voor de muur, maar dat dit op de lange duur averrechts zal werken. Een (hopelijk tijdelijke) noodmaatregel dus. Alleen zou Israel bij de bouw tactvoller te werk kunnen gaan. |
Op N&A is daar vast een discussie over geweest, dus als je daar even zoekt heb je al een aardige discussie.
Verder ben ik het met T_ID eens. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |