![]() |
[SCHEREN] wat MOET er, en wat MAG er wel/niet geschoren worden?
een vraagje voor de dames onder ons:
Wat moet er allemaal geschoren worden en wat ABSOLUT NIET? is borst haar nog steeds sexy? is een snor leuk?(nee!!) een (eng/vies) ''richbaartje''? rughaar?? de (bekende) BERT?? http://www.users.globalnet.co.uk/~te...tures/bert.jpg is een zwemmer ''opwindend'' door zijn gebrek aan haar? mag schaamhaar nog steeds?? vertel, VERTEL!! |
ik vind een bert niet sexy, ik vind teveel borsthaar ook niet sexy maar een kale piemel is wel een beetje eng. het moet wel een beetje verzorgd blijven natuurlijk.
en rughaar (n) snorren en baarden vind ik ook maar niks, als ze te lang of te harig zijn. maar van een of twee dagen niet scheren krijg je geen echte baard. |
bert boeit me niet :)
|
Oh veel haar daar heb ik echt een hekel aan :eek:
absoluut geen rughaar, liever geen borsthaar, teveel okselhaar is juk ( maar kaal is ook niks). Armen en benen moeten niet geschoren worden dat ziet er te glad uit :nono: Oh baarden, snorren moeten weg bah. Stoppels zijn ok. Schaamhaar regelmatig bijknippen. |
baard en snorhaar: eraf, het groeit nog niet hard genoeg om er goed uit te zien
schaamhaar: kaal of minstens kort oksel haar: kort Zo vind ik het het mooiste, dus zo doe ik dat. |
Geen baard/snor & zo min mogelijk haar.
|
Zo min mogelijk... (y)
|
borsthaar neee ewww
|
Citaat:
|
schaamhaar is wel een must. niet te veel natuurlijk, bijhouden is noodzakelijk.
Voor de rest, zo min mogelijk haar |
schaamhaar moet blijven en zo'n streepje naar de navel vind ik ook nog wel leuk. Verder hou ik niet zo van borst- en rughaar.
Geen baarden en snorren, sikjes ed. zijn wel leuk (y) |
Rughaar, véél te veel borsthaar en schaamhaar, bert, snor :nono: !
Een heel klein 3 dagen baardje vind ik dan nog wel sexy, maar het grote geheim is gewoon alles binnen proportie houden. Borsthaar is geen ramp, als het maar niet zo'n perzisch tapijt is, en schaamhaar moet ook niet idioot veel zijn. Dus. |
stoppelbaardje
borsthaar streepje van navel naar beneden en schaamhaar is allemaal (y) (maar niet te veel) de rest (n) |
zodra een bert me opvalt vind ik: plukken
stoppels, flinke bakkebaarden (tot onderaan de kaak) en streepje onder de navel is allemaal sexxxy <3 okselhaar en schaamhaar kort |
wel borst haar!
geen snor wel baard GEEN bert |
Ik kan niet tegen haar (n) . Ook bij een man vind ik het niet uit zien, vooral dat oksel haar etc. Kijk en daarom ben k ook zo dol op Marilyn Manson (y) :D
|
ik ga niet voor een ander bepalen wat ie wel en niet moet/mag scheren. Als het me niet aanstaat val ik toch niet op m.
ik hou niet zo van bortshaar nee, maar als hij heeel leuk is zie ik dat best door de vingers. ;) trouwens, lang haar en dreads vind ik welaltijd erg leuk bij jongens. (y) |
Citaat:
|
Nee hij is ook kaal geweest :D
|
schaamhaar moet blijven. een plukje borsthaar is goed maar van veel borsthaar moet ik kotsen, net als van rughaar. gadver (n) snorren&baarden zijn ook een nono, al is het niet erg als er een paar dagen niet geshaved wordt. een streepje haar tot aan de navel vind ik sexy. en okselhaar mag ook blijven (y)
|
niet overdreven veel, niet overdreven weinig haar. Gewoon normaal. Wel borsthaar, wel schaamhaar, baard is leuk, snor ach kan er wel mee leven. Van monobrauwen krijg ik wel plukneigingen maar daar valt ook mee te leven.
|
alleen hoofdhaar mag er af
de rest blijft zitten en bij de heren bij wie dat anders is: das echt niet relaxed (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen snorbaard,en ook de rest netjes bijwerken en kort houden(y)
|
een beetje haar op de kin van een jongen vind ik wel schattig, als het hem staat dan. snorren vind ik echt afschuwelijk. borsthaar mag maar niet te overdreven. schaamhaar boeit me niet zo...
|
Niet veel haar. GEEN rughaar, evenals een snor of baard.. Liever ook geen borsthaar.
Wel gewoon haar op de armen en benen en wel schaamhaar (bijgehouden).. |
en dons is overal fout, vooral als het onder de neus zit :s
|
Citaat:
|
vet relaxed
|
Citaat:
Kappers moeten dood en scharen omgesmolten tot.. hekken. Ofzo. Lang haaaar <3 |
Dat ligt allemaal aan de zachtheid of kleur natuurlijk :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje borsthaar is wel ok. :)
Wél okselhaar en wél schaamhaar (eventueel bijknippen als het echt bossen zijn). Geen snor of baard, maar een beetje een ongeschoren 'look' kan heel sexy zijn. Een man mag best man zijn , laat al dat haar maar zitten;) |
Unabrow moet bijgeplukt, snor is verboden en rughaar er graag af. Borsthaar <3 mits het niet teveel is, schaamhaar hoort maar mag wel bijgeknipt en een hele baard is iets teveel van het goede maar een 2 a 3 dagen baardje mag wel (graag zelfs). Het liefste het hoofdhaar ook nog even gemillimeterd en ik ben content tot in mijn teentjes.
|
En ik maar enthousiast schaamhaar scheren in de veronderstelling dat metro nog in was.
|
less is more :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haar (n) |
borsthaar (y) maar niet teveel
schaamhaar moet bijgehouden worden ik wil geen bert en ook geen snor en baard :nono: stoppels mogen, want die vind ik wel fijn |
Citaat:
|
Kaal is cool! (y)
Weg met kappers! De hemelse weg van de tondeuse kunnen wij allen bewandelen, maar het pad der scheermessen leidt naar den hel. :nono: Vet relaxed. |
wat een onhandige poll, wat moet er nou wel of niet geschoren worden? of wat mag er nou wel of niet zitten? :confused:
|
het is en blijft eige mening maja teveel is volgens mij niet goed.
|
borsthaar :nono:
snor/baart :nono: stoppels (y) schaamhaar :nono: ik wil iig een kale zak anders wordt er niet aan gelikt! en de rest kort |
oh my god baarT :D
|
Mensen toch, jullie hebben die haren niet voor niets gekregen van moeder natuur.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |