![]() |
MC Donalds of Burger King?
Zeg het maar :cool:
MC Donalds voor mij... |
Alweer dit topic.
Het is mij eender, ze verkopen vrijwel dezelfde dingen. Ik vind 't allebei niet lekker :P |
Citaat:
is dat zo? nooit eerder gezien. ben ook nog maar paar dagen lid ;) |
mac donalds :cool:
die frietjes.. damn die zijn lekker :D |
Citaat:
|
Hou eigenlijk van geen van beide. Maar als ik moet kiezen; Mc Donalds.
|
McDonalds, omdat ik de frietjes er lekkerder vind, de broodjes er niet zo droog zijn en ze er de groenteburger hebben.
|
Ik vind het allebei vies :p
Maar als ik perse moet kiezen dan Burger King, omdat ik McDonalds stom vind omdat ze McDonalds zijn :rolleyes: |
Al krijg je bij de Burger King meer vergeleken bij de Mc Donalds,
toch vind ik de Mc eigenlijk net iets lekkerder... En vooral ook de Mc Donalds omdat ze daar een Happy Meal hebben en bij de Burger King niet! :o :D |
McDonalds!!!! De hamburgers van de Burger King zijn helemaal niet lekker. Ze zeggen dat die Big King 25% meer vlees heeft, en goedkoper zijn, nou da's dan het enige pluspunt. Ze zijn niet te eten.
Lang leve de Mac, die wél lekkere friet, milkshakes, McFlurries en hamburgers heeft (y) |
Burger King, goede burgers en nog betere friet (y)
|
mcdonalds omdat ik nooit een burgerking tegen kom :o en ik lus alleen de mckroket
|
Bij Burger King vind ik de Whopper onweerstaanbaar, bij Mc Donald's de saus, patat en de hamburger. Het is allebei lekker, kan niet kiezen, alhoewel MC meer pluspunten heeft bij mij..
|
Ik vond de Burger King in Enschede wél lekker, maar die in Utrecht echt niet... Maar goed, ik vind zowel McD als BK vies.. Als ik moet kiezen, dan toch McD, omdat ze daar McFlurry's hebben, en die zijn wél lekker :)
|
Doe mij maar de McDonalds.
|
burger king !
|
Twister fries, do I say more???? BK BK!! (y)
|
BK. De friet is tenminste warm en zout.
|
Uhhh toch de mac :o. De mac heeft geweldige saus, en ik ben verslaafd aan die hamburgers. De crispy chicken oid van de BK is daarentegen ook geweldig. Toch de Mac dan maar, die zit ook op meer plaatsen (iig hier in Rdam).
|
de friet en de kipburger (weet niet hoe die heet) zijn echt super bij de Burger King (Alhoewel de McChicken van de Mac ook wel erg lekker is)
Toch verkies ik de Burger King op basis van de enige 2 dingen die ik er ooit gegeten heb. |
De McDonalds, zeker weten.
De patat vind ik niet te kanen bij de BK. De friet bij de Mac is wel lekker, bovendien vind ik de kipnuggets daar lekker, en de mckroket ook :D |
Bij McDonald hebben ze een groenteburger, bij de Burger King van die lekkere kronkelfriet. Maar ik kom bij beide hoogstens twee keer per jaar. Dus ik blijf neutraal.
|
geen van beide... brrr :s
|
MC Donalds, bk kom ik nooit. mcd ook niet vaak, maar die zit op meer plekken.
|
MC Donalds, vanwege de McFlurry (y)
|
McDonalds spreekt mien meer aan. Maar ik vind vaak de broodjes rubber en karton, en het friet van dat slappe spul hier in Nederland. Terwijl in New York en Oostenrijk ik verscheide restaurants heb geproefd en alle zeer goed smaakten. Vind ik wel jammer dat het hier in Nederland minder warm, minder knapperig en minder lekker is.
|
Als former BK-employee, en wetende wat er zoal in de keuken aan de gang gaat in de lokale Mac, kies ik uiteraard voor BK.
De salade is lekker, :) EN ze hebben poutine, waar ik dol op ben, voor de rest is het allemaal bagger en eet ik liever geen junk dan wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch ga ik liever naar de Mac voor de kleinere snack. |
ik ga lievere naar de Mac, maareh onder/naast ( hoe je t wil zien ) mn werk zit n BK
duss tja;) |
Bij de McDonalds zijn de broodjes hamburger zeer zeer zeer uitgedroogd dan neem je een milkshake wat ook weer een probleem is omdat ie zo hard is dat het eigenlijk nog ijs is. Bij de BK eigenlijk hetzelfde alleen zijn de broodjes ietsie pietsie minder uitgedroogd ;)
|
Citaat:
|
de mac
|
mac donalds
hebben ze trouwens wel burger kings in belgië, en er nog nooit één tegengekomen |
in belgie geen burger king, wel quick
maar het is allemaal slecht :p |
Citaat:
Maar goed, Burger King hebben we hier in Maastricht niet. :o Dus nog nooit geweest (in andere steden die ik heb bezocht ook niet), dus heb voor McDonalds gekozen. Ga er de laatste jaren bijna nooit meer heen, moet op de lijn letten. :p Als ik ergens ga om te snacken is het eerder een "gewone" snackbar of (liever) een shoarmatent. :cool: |
pff, allebei een slechte zaak.(N)
|
burgerking for sure, whopper is lekker groot en er zitten uienringen op, smaakt beter dan die paar in blokjes gesneden uitjes op de big mac, al is de saus op de big mac weer lekkerder.
En dan is er natuurlijk nog de chicken royale... |
Als ik moet kiezen, de Burgerking. Ik heb de indruk dat het voedsel daar uit een iets minder zweterige aars geplukt wordt.
|
Mac. (y)
|
kid no question!
de burgers van de burgerking zijn absoluut de betere, zowel het broodje als het vlees scoren bij mij much better. |
McDonald's. Bij de Burger King kom ik nooit en ik vind de mc flurry en de mc kroket lekker.
|
burger king :)
het enige nadeel vond ik altijd dat de Burger King nooit de lekkere mayo had van de MacDonalds. Laatst waren we bij de Burger King en jawel: ze hadden daar die mayo!!! |
Mac, ik lust de patat van de burger king niet :o
|
Citaat:
|
De mac.. :cool:
|
MacDonalds:)
met de kerstvakantie hadden we geen eten meegenomen in de auto, maar aten we steeds bij Mac:D lekekr hoor, voor al die mc-chicken. in duitsland maken ze hem nog lekkerder dan in nederland. |
Mc Donalds. Vind het eten eigenlijk wel even lekker bij allebei maar bij de Mac hebben ze Flurry's en ik vind de menu's daar overzichtelijker :)
|
Citaat:
|
McDonalds, simpelweg omdat ik me maar 1 bezoek aan de BK kan herinneren en toen stond ik een half uur in de rij :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |