![]() |
Songtekst: "Waarom niet vandaag?"
Waarom niet vandaag?
Een jongen dwalend door de stad Hij heeft het helemaal gehad Hij is zo eenzaam, zo alleen Hij gaat in zichzelf tekeer Zo hoeft het van hem niet meer Omdat zij hem toen vergat En wat hij niet wilde zeggen toen Omdat zij er nog was Gooit ie allemaal eruit Het is nu genoeg geweest Zij heeft veel te lang gefeest Ach, wat maakt het hem nog uit? Eens moet het komen Eens moet het komen Dus waarom niet vandaag? Eens moet het komen Eens moet het komen Dus waarom niet vandaag? Hij heeft het veel te snel gezien En ook al is het niet verdiend Hij heeft het echt gehoord Veel te snel ook naar zijn zin Hij geloofde er nog in Maar zijn droom wordt ruw verstoord En wat hij niet wilde denken toen Omdat hij het niet kon Gooit ie allemaal eruit Geen idee meer waar het was Was het in de zesde klas? Ach wat maakt het nu nog uit? Eens moet het komen Eens moet het komen Dus waarom niet vandaag? Eens moet het komen Eens moet het komen Dus waarom niet vandaag? Dus waarom niet va-han Waarom niet vandaag? [HR] Beetje Acda & De Munnik-achtige stijl, ook qua muziek Die ik hier niet kan laten horen helaas :D |
ik zou dolgraag eens de muziek willen horen....
acda en de munnik he... met zo'n mooie gitaar zoals zij soms hebben?? ik hoop het maar liefs, nic |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |