![]() |
Three Days Grace
ik zag ze vanmorge op tv. wat vinden jullie van deze schijt band?
http://www.threedaysgrace.com/choose.php |
volgens mij vind jij het stiekem heel erg goed.
|
Ik vind dat nr. wat is van de week op tv zag zo heel slecht nog niet. Txt sucks, muziek rockt!
|
Citaat:
|
vind ze wel cool, ook home en just like you vind ik wel ok
|
Er stond een nummer op Alternative Nation 54 of 55. M'n mediaplayer zegt twee sterren dus was schijnbaar niet veel.
|
Die tekst is echt heeeeeeeeel jammerlijk inderdaad
|
Text zuigt, muziek is goed, aangeziek ik in dit soort gevallen de muziek belangrijker vind, een 6,5.. (y)
|
Gay
|
Citaat:
|
Ik vind dat nummer ehh, iets met hate/love en dat 100x achter elkaar, eigenlijk best lekker (y)
lekker meeblerbaar. en die zanger is ook best hot. |
Citaat:
|
Live zijn ze echt supergoed (y)
|
ik moest t van de bovenstaande eens luisteren
het klinkt wel leuk, maar het gaat mij gauw vervelen |
Citaat:
|
Citaat:
I must be running out of luck Cause you're just not drunk enough to fuck :evil: |
ik vind sommige nummers wel leuk :)
|
By the time you come home
I'm already stoned :( |
Hmm die clip is zo slecht nog niet. Muzikaal gezien zie ik dat liever dan Destiny's Whore en Eminem enzo.
|
Ik heb ze live gezien bij Hooba :cool: .
|
Citaat:
|
Citaat:
kheb nog een poster met handtekeningen gekregen en dat is altijd wel leuk. de tekst kan beter, maar de muziek is leuk en live kon ik ze zeker wel waarderen. |
|
wel aardig en catchy nummer dat maar ik wil er niet meer van horen eigenlijk.
|
Citaat:
|
oh muddy nu verlies je dus echt al je scenepoints.
|
Daar doe ik niet aan knurft, ik ben gewoon eerlijk over wat ik mooi vind, boeit me echt niet wat anderen vinden. Trouwens wat heb jij ineens tegen mij? Kom op kleuter, het is maar muziek... GROW UP!
|
hap hap :d
|
Citaat:
|
just like you vind ik wel oke.
en dat hate you lied vind ik irritant |
Citaat:
|
'Are u ready for this' is een lekker rock nummer. Andere nummers van ze, vallen me vies tegen.
|
ik vond t nummer wel ok
|
"Home" (n)
"I hate everything about you" (n) "Just like you" (n) Moge me eindoordeel duidelijk zijn :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |