Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   ruiken :D (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=107661)

AtHell 27-05-2002 21:26

ruiken :D

mja wat ik me nu afvraag wat jullie vinden van de geur van je kleding bv. van een avondje uit of van een lange fietstocht of net na het wassen oid, iig want vinden jullie t lekkerst ruiken of waneer vind je je kleren t lekkerst ruiken en waarom ???

*was een ingeving*

:D

Alet 27-05-2002 21:32

Als een bepaald iemand mijn trui geleend heeft....

*zucht*

Pebbles 27-05-2002 21:34

Ik vind het afschuwelijk als ik uit ben geweest.. gore rooklucht hangt dr dan in.. baaaah.. :(

En als ze helemaal lekker fris uitgewaaid zijn, das wel lekker :) Een frisse-lucht-geurtje..

Jules 27-05-2002 21:42

ALS ik al uitga, dan ga ik ook ECHT uit, dus dan ruiken mijn kleren naar een mix van zweet/bier/sigaretten... heel erg goor dus!!

Mn beste vriend ruikt het lekkerst .. *ruikt hem helemaal voor zich*

enn uhh .. mijn kleren ruiken het lekkerst als ze uit de was komen .. bloemetjes enzo :D

MelodyofÐeath 27-05-2002 21:52

mijn kleren stinken echt na het uitgaan, vooral broeken e.d blijft rooklucht inzitten..

hmm lekkerste vind ik kleren van jongens ruiken die ent een beetje gezweet hebben, geen oud zweet maar gewoon nieuw zweet..lekker :D

utopian me 27-05-2002 21:55

hmmmmm, ja, wanneer je helemaal uitgewaaid bent, of een tijdje in het gras hebt gelegen....of idd als ze net gewassen zijn...

en ranzig na het uitgaan...... ieuw..... vieze rokers....... (niet persoonlijk.. alhoewel...... een beetje misschien :P)
of wanneer je hebt gesport ieuw en hmmm, wanneer iets een heeeeele tijd achter in de kast heeft gelegen en je merkt het weer op, dan ruikt het zo vies duffig en moet je niesen.. maar dat duurt dan weer heel lang, das dus ook nog irritant ook...

Thutshui 27-05-2002 21:59

Citaat:

Alet schreef:

*zucht*

Inderdaad ja, denkt aan meisje woonachtig is in Geesbrug :)

F0RuM-PuNK 27-05-2002 22:01

rook is idd goor
en de geur van je liefde kan idd fijn zijn

June bug 27-05-2002 22:11

idd na uitgaan is alles heel vies en stinkerig... Zown ranzige zweet/rook-lucht... bah... :eek:
Kleding van m'n vriend ruikt altijd heel lekker, niet als hij er super in gezweet heeft natuurlijk, maar hun hebben sowieso een wasmiddel wat lekker ruikt :p
Fris uit de was is ook lekker... (duh)

Thutshui 27-05-2002 22:14

Citaat:

F0RuM-PuNK schreef:
en de geur van je liefde kan idd fijn zijn
Whaa, dat klinkt erg goor hahahahaha :p

biertjehappen 27-05-2002 22:36

Citaat:

Alet schreef:

*zucht*

the Comebackkid 28-05-2002 00:28

meisjes worden geil van zweetlucht daarom was ik mezelf nooit. ;)

Faery 28-05-2002 06:44

Citaat:

AtHell schreef:
*was een ingeving*

Ik durf te wedden dat jouw kleertjes niet naar gewoon gras ruikten gisteravond >:]

Roos 28-05-2002 10:47

Als ie naar hém ruikt :o, als ie net uit de was komt of als m'n eigen luchtje er al inzit (jah, ik vind dat ik een lekker luchtje heb :p)

Fleurop 28-05-2002 10:51

Als ik uit ben geweest en er allemaal rook in mijn kleren zit, vind ik het eerst nog niet eens vies ruiken, pas de volgende ochtend stinkt het (n)

En lekker...tja, als mijn kleren net uit de was komen :)

Alet 29-05-2002 09:36

Citaat:

rosi schreef:
Als ie naar hém ruikt :o, als ie net uit de was komt of als m'n eigen luchtje er al inzit (jah, ik vind dat ik een lekker luchtje heb :p)
:) Daar heb ik dus geen idee van, ik ruik mijn eigen luchtje nooit, maar mensen zeggen wel es dat ik van mezelf lekker ruik dus dat hoop ik dan maar.

Pollore 29-05-2002 09:39

intreseert me niet echt hoe ze ruiken :rolleyes:

nare man 29-05-2002 10:06

Toen ZIJ het aan had gehad (jammer genoeg ging de lucht er na drie weken enigszins af, bovendien moest ik dat rugbyshirt wassen :()

shanli 29-05-2002 12:03

euh,als ze uit de was komen,nu ruikt vb. naar zweet(zweet/deo mengeling) en ik heb het nog maar pas aan :eek:
Jah,'k weet het niet wanneer ze het lekkerst ruiken.

Hukkie 29-05-2002 12:09

Citaat:

Thutshui schreef:

Inderdaad ja, denkt aan meisje woonachtig is in Geesbrug :)

Die trui was fijn.... http://www.smilies.nl/square/sqembarrassed.gif

(wel een beetje stijf van de 'oudheid' though)

Thutshui 29-05-2002 12:12

Citaat:

Hukkie schreef:

Die trui was fijn.... http://www.smilies.nl/square/sqembarrassed.gif

(wel een beetje stijf van de 'oudheid' though)

Naja, die oudheid daar kan ik nix an doen, volgens mij bedoel jij de Dead Kennedys trui of niet ? die bedoelde ik niet want die heb ik nooit meer aan, te klein :(

Ik bedoelde de Rancid trui die in Grandorado aan had gehad :)

Hukkie 29-05-2002 12:15

Citaat:

Thutshui schreef:

Naja, die oudheid daar kan ik nix an doen, volgens mij bedoel jij de Dead Kennedys trui of niet ? die bedoelde ik niet want die heb ik nooit meer aan, te klein :(
>> ja weet, hij paste mij wel ok :)

Ik bedoelde de Rancid trui die in Grandorado aan had gehad :)

>> ja dat was ook een fijne trui *zit nu intens Rancid te luisteren en mee te wiebelen op mediatheekstoel btw :D *

Esmée 29-05-2002 12:39

Heel origineel, als m'n vriendje 'm heeft aangehad, maar tis meestal andersom :D
En net gewassen kleren, en bovenal schone kleren die zijn opgedroogd wapperend in het zonnetje :)
Kleren die je hebt aangehad met uitgaan zijn heeel smerig als je die de volgende dag ruikt (n)

Thutshui 29-05-2002 12:45

Citaat:

Hukkie schreef:

>> ja dat was ook een fijne trui *zit nu intens Rancid te luisteren en mee te wiebelen op mediatheekstoel btw :D *

Rancid über alles! :D

Ik ga nu kleren kopen bij de kringloop voor uw gala btw! :)

En ik bel je vanavond! Oeh, volgens mij ben je net begonnen maar iig succes met Engels!

*duim duim* (Y) :)

Hukkie 29-05-2002 13:45

Citaat:

Thutshui schreef:

Rancid über alles! :D

Ik ga nu kleren kopen bij de kringloop voor uw gala btw! :)

En ik bel je vanavond! Oeh, volgens mij ben je net begonnen maar iig succes met Engels!

*duim duim* (Y) :)

UberRancidThutshui :D
Kringloop zit ook altijd een geurtje aan, muffig maar wel zeer tweedehands en dat is altijd goed, ende tevens zwaar milieuvriendelijk (y)
Engels: kwestie van een uurtje, pies of keek joh; komt vast door je duimpje *skankt in gedachten door de mediatheek heen maar kan er nog geen bal van want dat moet je me ook maar even leren*

Thutshui 29-05-2002 14:39

Citaat:

Hukkie schreef:
*skankt in gedachten door de mediatheek heen maar kan er nog geen bal van want dat moet je me ook maar even leren*

Whiiii, kan ik U in ieder geval ook nog es iets leren ;) :D

Oja, ik heb hele fijne kleren gekocht trouwens [leren jas/krijtstreeppak/colbert/gestreept overhemd met alle kleuren van de regenboog] maar dat ziet U aankomend weekend!

Genoeg gechat; back 2 subject: Ja, kringloopwinkelkleren ruiken niet bepaald lekker ofzo

Roos 29-05-2002 18:10

Citaat:

Alet schreef:

:) Daar heb ik dus geen idee van, ik ruik mijn eigen luchtje nooit, maar mensen zeggen wel es dat ik van mezelf lekker ruik dus dat hoop ik dan maar.

Nee ik ook niet, maar als je een rugbytrui ff hebt aangehad, en de volgende dag pak je hem, dan ruik ik wel dat m'n luchtje erin zit.

Nuck 29-05-2002 18:15

Als het net aan de waslijn in de zon heeft gedroogd of ja, cliché, als híj hem heeft aangehad (momenteel is er geen hij, maar het gaat om het idee) :).

CryperA 29-05-2002 19:12

als ik iets leen van een bep. persoon ofzo hmmmm

feline 29-05-2002 19:24

Citaat:

rosi schreef:

Nee ik ook niet, maar als je een rugbytrui ff hebt aangehad, en de volgende dag pak je hem, dan ruik ik wel dat m'n luchtje erin zit.

Bedoel je nu je parfum of gewoon je eigen luchtje (lichaamsgeur en wasmiddel gemengd zeg maar :))?

Ik vind pasgewassen kleertjes nog wel t lekkerst eigenlijk. M'n vriendje draagt nooit mijn kleren *binnepretje*, lijkt me behoolrijk krap trouwens ... :D

wijziging, *grinnik*: behoolrijk is dus behoorlijk

the tourist 29-05-2002 19:33

ik ruik niks! ik ben snipverkouden!

ik vind kleding het lekkerst ruiken als ik net door de modder heb gerold :rolleyes:

sorry, ik ben heel melig

als het net uit de was komt

Luca 29-05-2002 19:40

Als mijn kleding in de zon heeft hangen drogen.

Nomen-nescio 29-05-2002 19:57

Kvin me bikini altijd zo lekker ruiken als ik heb gezwommen..

Alet 29-05-2002 20:11

Citaat:

nare man schreef:
Toen ZIJ het aan had gehad (jammer genoeg ging de lucht er na drie weken enigszins af, bovendien moest ik dat rugbyshirt wassen :()
Ja, dan stop je die trui echt met een brok in je keel de was in hè? ;)

Ik vind kleding dat wapperend aan het lijntje gedroogd is trouwens niet zo lekker ruiken, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik in een vieze stad woon :(

*Schiet me ineens iets te binnen*

Vroeger had ik nog wel es heimwee als ik ging logeren :D Maar dan sliep ik altijd in de pyjama van mijn moeder, want dat rook zo lekker naar haar, en dan was ik toch een beetje thuis... :rolleyes: :D

Hukkie 30-05-2002 10:48

Citaat:

Thutshui schreef:

Ja, kringloopwinkelkleren ruiken niet bepaald lekker ofzo

*snif* http://www.smilies.nl/square/sqsick.gif

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.