![]() |
Wat wil je op dit moment het liefste #15
|
krijsen... en slaan en schoppen ensow.. godverdomme, wie magk in elkaar slaan? :(
|
Citaat:
|
Hem vertellen hoe ik over 'm denk. In negatieve zin.
|
Dat ik kon blijven zitten en dat er vanzelf eten en drinken naar me toegewandeld komt. :o
Hoezo lui? :o |
Citaat:
kommaarrrr |
M'n boekverslag af hebben.
|
me gelukkig voelen
is te veel gevraagd |
andere opleiding (=beter voelen)
|
Ik wil.. op dit moment.. NIETS:|
oke.. oke.. me even iets wat minder vaag voelen, en knuffel.. een kus, m'n vriendje zien (= nog geen uur weg:o maargoed), die cd, op bed liggen, dat die klote huidirritaties nou eens wegtrokken, dat m'n ex kapt met zich zo aan te stellen, een ander liedje op de radio, mijn jip/janneke tandenborstel proberen :cool:, nieuwe contactpersonen, uitgaan, dansen, gek doen, dat al mijn huiswerk af is, het einde van het schooljaar al in zicht zou zijn... goed cijfer voor m'n proefwerken morgen:|, dat mijn broer niet naar Thailand emigreert, mijn moeder eens wat minder liep te meuten, een zak chips, een leuke vriend voor een vriendin van mij, mijn vader zien, er een weekendje tussenuit.. M'n vrienden gelukkig zien, en dat ik mijn klote opmerkingen eens voor me wist te houden, en.. en... SLAPEN:| *zucht * |
Dat mijn rugpijn weggaat.
|
Men vriend die in Duitsland zit zien (en niet enkel zien; hem met al mijn zintuigen waarnemen; zien, voelen, ruiken, horen, eneuh, wat is de 5de weer? Ahja; proeven :))
|
Dat mijn dood het leven van één van mijn beste vrienden beter zou maken... Hij heeft al genoeg geleden...
|
beter worden
|
Citaat:
Ontopic: behalve allerlei ingewikkelde dingen die toch niet gaan: nog een uur trainen. |
spul aan haar vertellen, maar ik heb beloofd aan mezelf dat ik dat pas vrijdag doe.
|
RUST!!
ff helemaal alleen zijn, zonder dat er iemand is die ook maar een poging kan doe om me te storen. Gewoon tijd om ff over een aantal dingen na te denken:( |
mijn meisje vasthouden en haar echt nooit maar dan ook helemaal nooit meer loslaten :$
zodat ze nooit meer afscheid hoeft te nemen :$ en haar papa terugbrengen:$ waarom wil ik dingen die niet kunnen :( |
dat alle dingen waar ik tegen aan loop opgelost zijn, en dat er voorlopig geen nieuwe bijkomen.
|
neuken, duhh :P
geintje |
een schouder om te huilen met wat troostende woorden :(
|
Zwemmen, maar dat ga ik straks ook doen.:)
|
iemand die me terug met 2 benen op de grond zet, en mijn telfoon verdrinken of uit het raam gooien of wat dan ook
|
het liefst zou ik nu willen dat er wordt gereageerd op mn topic! Mystiek- bestaat het nietbestaande
|
Dat alles wat helderder is. Dat hij me voor altijd vast kon houden en zou weten hoe ik me voel, zonder dat ik het uit moet leggen. Ik snap het zelf al niet.
En ik wil aandacht zonder erom te hoeven vragen, maar dta lukt vaak niet. Maar ik durf/wil er niet om vragen dus ga ik me raar gedragen, wat als gevolg heeft dat ik mensen afstoot geloof ik. Wou dat ik het gevoel had dat ik voor iemand op deze wereld ook maar écht bijzonder ben. Ik voel me zo vervangbaar.. |
op et moment wil k een vles vodka die niet op kan en me vriende om em mee te delen:)
lekker gezellie:) |
Citaat:
puik plan beste man (y) |
Dat ik tot haar door kan dringen. Dat ze me gelooft als ik zeg dat ik wel om haar geef. Dat ze uit die put komt. Dat ik iets kan doen om haar te helpen.
|
slapen, en wat ik al 2 weken roep eindelijk eens waarmaken, optijd naar bed....
|
Zekerheid dat ik mijn examen gehaald heb en bij hem zijn :)
|
Ik wil kroelen en durven uit te huilen bij het vriendje...
|
Dat mijn mama niet verdrietig is door mij. :(
|
Dit topic was ik druk kwijt:eek:
Morgen niet zenuwachtig worden tijdens mn tentamen.. |
Dat ik weet wat ik moet doen.
|
thuis zijn en even iets van hem horen.
|
Citaat:
een blunt, weekend en niet hoeven werken morgen |
Rocken
|
Citaat:
|
niet meer huilen
slapen maar het meest; dat hij dit weekend niet weggaat |
Deze gevoelens wil ik niet.
|
Uhm.. iets doen:|
verveel me dood :o |
weekend..
dat onze case af is en voldoende (hoop er niet op) naar huis een knuffel alcohol? :o |
Klaar zijn met leren voor vandaag :s
|
Dat mijn hoofdpijn weg gaat
Dat mijn verhaal af is (het is leuk om te schrijven, maar ik ben blij als ik met een tevreden gevoel de laatste woorden typ:p) |
Citaat:
|
Een vriendin van me helpen met iets dat ze wil bereiken. :)
|
Ontopic: behalve allerlei ingewikkelde dingen die toch niet gaan: dat m'n hoofdpijn weg is en ik me wat beter voel. Verder vast het tentamen geleerd hebben (en het liefst ook meteen achter de rug hebben met een voldoende), alle opdrachten af zijn (en ook voldoendes) en dat m'n stage af en voldoende is...ik wil dus eigenlijk gewoon zomervakantie (of nog mooier dat m'n studie klaar is). En verder wil ik nog heel veel... :o
|
Gemotiveerd zijn om die biologie les te maken. Ik snap er niets van. :/
|
Met hem mee naar het poolcentrum en lol hebben samen :(
Maar ik mag niet. |
Dat ze online komt. Of terugmailt. Of belt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |