![]() |
ziektekosten verzekering, maar welke?
Ik moet als ik 18 wordt een ziektekostenverzekreing afsluiten. In september ga ik studeren dus kan ik dan ook een studentenberzekering aflsuiten. Maar mijn vraag ik bij welke verzekeraar is het beste en niet al te duur? Zou het fijn vinden als de tandartskosten verzekerd zijn (heb wel redelijk goed gebit) en mischien ook de pil ofzo, maar dat laaste is (nog) niet echt belangrijk. Wie kan mij helpen???
Oja, en tussen mn verjaardag en begin studie moet ik me toch partivulier verzekeren, maar dan niet als student?? groetjes mira |
Geove!!!
|
Citaat:
|
Ik ben verzekerd bij het VGZ. Was voor mij een stuk goedkoper. De tandarts en de pil is vergoed in de aanvullende verzekering.
|
Na verschillende zeikverzekeringen te hebben doorlopen ben ik aangeland bij CZ en dat bevalt erg goed.
|
De meeste verzekeringen hebben een site, waarop je kan invullen wat je wel en niet gedekt wil hebben, hoeveel eigen risico je wil lopen etc.
Hier een misschien handige link: http://www.over-verzekeringen.nl/ Succes ermee :) |
|
waarom wil je je particulier verzekeren? ziekenfonds is goedkoper
|
Citaat:
|
Ik ben bij de ONVZ verzekerd omdat ik daar altijd al verzekerd ben geweest. Weet niet precies hoeveel dat maandelijks kost, omdat m'n ouders het betalen. Ik heb een standaardverzekering met een aanvulling voor tandartskosten en fysiotherapie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap er ook niks van. Ik heb nu een goedkope verzekering, maar ik wil liever eentje die iets meer vergoed. Alleen je komt echt om in de onoverzichtelijke sites. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen het is zo'n chaos van informatie en het duurt zo lang voordat je alles begrijpt etc. Elke keer moet je goed kijken wat je uiteindelijke kosten zijn, want dat verbloemen ze goed. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat snap ik ook wel, maar het is gewoon veel werk. Ik ben niet helemaal achterlijk hoor. |
Citaat:
Vroeger zat ik bij het CZ, maar die werden me te duur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |