![]() |
tsjah wat zal ik doen....
hooi allemaal!
ik zit bij een vet lkkre jongen in de klas, maar ik weej nie zkr of hij mij ook leuk vind. hij zegt wel allemaal vet leuke en lieve dingen op msn tegen me en hij doet ook wel aardig, maar ik weet het gwoon niet. een vriend van hem zegt dat ik wel n kans bij hem maak maarjah k weej nie of ik da moet geloven... weten julliej raad? of wat ik zou moeten doen?? kuzziej marizziej |
Ik denk dat je helemaal niks moet doen zodat het nooit wat zal worden en je alleen blijft voor de rest van je leven ;)
Of je vraagt of hij zin heeft om mee te gaan naar de bioscoop. (blabla die en die film lijkt me helemaal fantastisch... ohw jou ook? blabla) |
jah da durf ik nie te doen hor! alz ie dan neej zegt ofzow dan staak egt voor lul! denk ik dan.... maar bedankt voor je berichiej
kuzziej marizziej |
hihihhhi
|
laaa lalalala laalalala
dat zou ik doen |
Citaat:
je kunt twee dingen doen: 1. afwachten, 2. er op af stappen/het initiatief nemen je kunt bv op msn dingen laten doorschemeren als je het niet durft op school.. :) |
Je staat heus niej voor lul als hij neej zegt..
En net als Alex zegt: Jij: Hmm, zie hier net op de tv dat er nieuwe film van blabla in de bios draait. Hij: Ow, jah? Nouw, das een mooie film hoor! Jij: We zouden hem samen kunnen kijken? (hint hint) Hij: Jah, lijkt me leuk! Wanneer? Klaar.. :p |
Citaat:
|
jah dat doe ik van de bios op msn :)
jah op school durf ik et nie neej maar op msn wel :) hahah |
Citaat:
(En? Wat zei ie?) |
hijs nie meer onlin :'(
duz ik moe helemaal tog mogguh w88 of hij komt zow nog trug :) hijs nu aant eten namelijk :P |
niet geschoten is altijd mis
|
jah idd das waar!
maar hijs iz egt zooooow leuk!!! ik hoop egt nie dat ie neej zegt!!!! |
laat het ff weten ;)
|
whaha jah iz goe da zal ik doen!! :)
ik hoop egt dat ie zow weer komt!! :D |
Ik hoop niet dat je ook zo msnt :(
|
neej tuurlijk niet....
ik durf meestal niet zow erg veel te zeggen maar glukkig zegt hij altij wel veel dingen !! daar benk wel blij meej :D haha |
Goed zo meis! :D
Ik duim voor je, hoop egt dat ie JA zegt.. Al een idee naar welke film je wilt? |
dankjuh (K)
hmm neej ik weej nie wel naar n leuke... weten julliej miss n leuke film? |
Ik ben naar Princess Diaries 2: Royal Engagement geweest.. Best wel romantische film, maar moet je wel kijken met een jongen met een btje gevoel.. ;)
Kijk anders op de site van een bios bij jouw in de buurt. Kun je zien welke er draaien, en wanneer en hoelaat ze draaien.. Go girl.. :D |
hem gewoon wat laten kiezen :D
|
jah maar in de bios waar ik woon draaien egt helemaal
geen leuke films, maar ik d8 ook al aan princes diarys 2 jah da ken ik ook wel doen om hem te laten kiezen :) |
Citaat:
mn ex wou graag naar The Matrix.. Had heel deel 1 niet gezien, dus heb die op dvd moeten kijken en daarna met hem mee geweest. Was heel gezellig :) En hij geniet van zn film :) Anders zeurt ie misschien wel weer dat de film niet leuk is :) |
Jah.. DAT moet je egt niej hebben.. Kun je net zo goed naar een of ander slapeloos toneelstuk gaan kijken *gaap*
Als julliej beiden 16 zijn, kunnen julliej wel naar Alexander gaan. Moet ook heel mooi zijn! Alfie, lijkt me oowk wel leuk met je "vriendje" ;) The Grudge (verklaring: is eng, en kan hij je erges aan doen denken dan aan het enge :D Zal ik doorgaan? Ik heb er nog wel wat :D |
heeey jah we zijn allebei 16!
ik heb vdaag op sgool gvraagt offiej meej wou naar de bios.... en hij zei jah :) haha egt blij waz ik dat ie jah zei ik ga vrijdag naar brigdes jones.. want daar wou die heen die film lijkt me ook wel lagguh eigelijk... |
Citaat:
Nou dan komt het vast wel goed ;) We horen het wel na vrijdag |
Heeft ie ook zo'n vette schijfstijl net als jij ;)?
|
niet geschoten is altijd mis
|
Citaat:
|
whahah ik weej nie das gwoon mn msn taal zeg maar :P hehe
jah idd wel btjuh saai alz je naar zown saai toneelstuk gaat wij moesten dat eerst ook doen met sgool :S maarjah wel leuk da je met elkaar hebt nu!!! jah tuurlijk vertel ik hoe et vrijdag gweest iz!! |
Citaat:
|
Citaat:
Simpel. |
Wat je moet doen?
Voortaan goed opletten tijdens Nederlands, en voor de rest gewoon zeggen dat je hem leuk vindt. |
Ze gaat al met hem naar de bios.....
|
Nou, het begin is er :D En morgen gwoon veel tegen hem aanhangen :p
(valt heus niej op hoor ;) Ghehe) |
Citaat:
|
ja ik kan heus wel gewone zinnen typen hoor :D
ja hij kwam gewoon vandaag naar me toe om iets voor frans te vragen echt leuk!! :D ik heb echt heel erg veel zin in vrijdag :) hij had tegen mij gezegt dat hij ook zin had in morgenavond :D dat vond ik wel leuk om te horen :) |
Citaat:
|
Hem plat op de bek pakkn :p DAT valt niej op :D
|
succes en vooral heeeeel veel plezier vanavond..
en kijk ook nog een stukje film ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebruik alsjeblieft een anticonceptiemiddel, ik smeek je. :(
|
Dit mag nooit in de genenpool komen, aub. :(
|
en de grote vraag hoe is het afgelopen? :)
|
Citaat:
en hoe was het? hebben jullie gezoend? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |