![]() |
ehm... Zuigzoenen
Teken van liefde of niet? :confused:
|
eerder van geiligheid :D
heb er een keer een gehad, had zes dagen later een gala en hij was nog niet weg (n) sindsdien is het verboden :p |
Voor sommige mensen misschien wel... voor mij niet. Ik heb er echt een hekel aan. Zowel om te doen als te krijgen vind ik het helemaal niks. En het ziet er (meestal) niet uit.
Ik bedank. :p |
volgens mij is t niet echt een teken ergens :rolleyes:
ik bedoel wie vind t nou leuk om met een dikke vlek in hun nek rond te lopen :confused: sommige misschien om te showpikken, van kijk eens ik heb ook sex hoor! check me out!!! |
Je moet ze ook tactisch plaatsen of laten plaatsen!
Kan erg veel fun zijn! :D |
oohjaa
and dit moet naar Seksualiteit vind ik ! |
Ik vraag toch of het een teken van liefde is? :confused: Maar dat mag jij vinden hoor :D
|
:D Ik geef ze wel.. en hij ook. Alleen dus echt absoluut niet waar je het kan zien... IK heb er eigenlijk eeen hekel aan die ingen en hij vindt ze ook walgelijk maar op de een of andere manier.. zitten we dr allebij telkes weer mee opgezadeld.. :D
Kvindt ze wel humor... :D :D Kdenk niej dat ik dat zomaar bij een gozer zou doen... maar deez betekent echt wat voor me.. dus... maybe it is |
De moeder van mijn vriendin noemt het elkaar 'merken'.
Dat vond ik wel een goeie. :D |
Citaat:
|
Zuigzoenen niet aan vriendin geven, wel aan andere voor de gein. Maar teken van liefde vind ik het dus echt niet.
|
Zuigzoenen zijn vies en wie het waagt bij mij er eentje te 'plaatsen' die krijgt er flink van langs :mad: :mad:
|
naja........niet echt een teken van liefde vinnik...
maar gewoon iets geinigs wat je weleens bij elkaar kunt doen :) of het gevolg van een vaaaaaag soort handeling/spelletje :D :o |
Nee, ik vind het geen teken van liefde.. Meer van lust..
We doen het wel es, op tactische plaatsen |
Citaat:
|
neej dat denk ik niet.
ik bvin dhet meer iets van.. dollen.. of geiligheid inderdaad.. ik vind het niet echt een typisch teken van liefde... |
teken van lust jah :p of van bezit (als je met een zuigzoen in je nek loopt, weet iedereen dat je in ieder geval wat uitgespookt hebt :p)
|
Kvind dat niet echt een teken van liefde..
In de nek is het te zichtbaar en ik vind het er dom uitzien, hoewel mijn nek wel het meest gevoelig is, dus is het ook het meest geil om daar een zuigzoen te krijgen.. Kweenie, tis wel een teken :D Maar niet van liefde.. |
Geen teken van liefde meer een teken van lust ....jahh :D
ikke snap nie dat mensenuh het vies kunnen vinden :p ... jah zo'n dracula zuig effect hoef ik ook weer nie ... :D ;) gewoon een klein subtiel zuigzoen ... ;) i hoor je mij nie klagen .. |
Citaat:
Het is niet vies, wel lekker eigenlijk, maar daarna... :D Heb er zelf gelukkig niet vaak last van, maar af en toen kan het wel |
Ooit eens rond 'iemand's' navel een hartje gemaakt..
|
Teken van kinderlijkheid bedoel je
|
Citaat:
|
kdenk eerder van geiligheid...
kan heel lekker zijn maar ligt aan de persoon die m zet mn ex deed me alleen pijn mn huidige schat week niet nog nooit late doen... |
Citaat:
entja.. lijkt mij ook geiligheid dan idd |
als je vriendje of vriendinnetje iemand anders een zuigzoen geeft, is dit dan ook een vorm van vreemdgaan volgens jullie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou, :rolleyes: heb 1x zuigzoen gehad, heb een week met een koltrui gelopen..
:rolleyes: :rolleyes: |
haha k haat ze echt, zodra ze gezet worden, vind ik ze niet erg. maar daarna!! al die mensen die ernaar kijken :D
k verbied ze nu ook :) |
mij boeit et eigenlijk geen f*ck of ze een teken van liefde zijn of niet, ik HAAT ze gewoon ENORM :mad:
dan krijg k ook nog altijd overal commentaar derop. en me vriend maakt ze ook nog altijd in de zomer >> geen koltrui. en hij houdt me in een houtgreep, dus et is niet zo dattik et tegen kan houden :( |
ik vind het wel iets van de liefde :D
niet zo zeer omdat ik er meej moet showen ofzo maar gwoon omdat ik het fijn vind.. alleen die rode plekken zijn minder :( maar jah.. en ik wil die niet in me nek.. want dan zit iedereen er naartoe te staren zoow van *zie-haar-die-vlek-hebben blik* :eek: :rolleyes: maar jah.. ik vind dus van wel :D en naja als je geil bent doe je zoowiets oowk eerder vind ik dan :p |
Mjah.... denk eiglijk wel dat het ook een teken van Speelsigheid is? :confused:
|
Ik denk dat het niet per se teken van liefde is. Het gaat meer om het speelse, het geil zijn om iemand, het verlangen naar iemand om die 'op te eten', dus ja een zekere lust..
|
hehe, vind het altijd wel cool om er een te maken, ook wel om er een te hebben, ligt er alleen aan waar, maar goed. Zuigzoenen maak ik alleen maar om hem te pesten, en om een excuus te hebben om 'm aan te raken :P
|
misschien voor sommige maar niet voor mij ... ik vindt het gewoon leuk om er 1 te zetten ... en o mer 1 te hebbe boeit me ook niet zoveel .. alleen in me nek mag er wel 1 maar niet zo'n gerote ..voor mij is het dus gewoon voor de lol niet door geiligheid of whatever
|
Ja of nee?
|
hoeft niet persé :)
|
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Waarom nou een zuigzoen? Als ik geil ben doe ik wel wat anders dan een zuigzoen plaatsen... :o :p
Heb ze dus nooit geplaatst en zal het ook nooit doen. Mijn vriend denkt er gelukkig hetzelfde over. Hij vindt het ook niks. :) Mijn ex heeft me wel een paar keer een zuigzoen gegeven. Het leek wel of die krengen meteen nooit meer weg wilden! :eek: :D Hij zei dat ie dat deed om aan de rest te laten zien dat ik bezet was. :confused: :o |
Liefde.. nou neeh,
Ik vind het best oké alleen niet op zichtbare plaatsen (Nek OID) |
Ik vind zuigzoenen vrij kinderachtig.
|
een teken van een week voor lul lopen :p
|
Citaat:
|
k heb er niks aan.. hou er meer van mijn liefde op n andere manier duidelijk te maken :)
x |
zuigzoenen zijn zielig voor degene die ze heeft. maar 'k vind het toch ontzettend lache hoor... mij boeit het ook geen flikker dat zal het waarschijnlijk zijn...
|
Citaat:
|
Ik vind et echt super irritant... En ook nogal voorschut :rolleyes:
Niet echt een teken van liefde... Eerder elkaar een beetje pesten. Wat ik echt walgelijk vindt, is mensen die dan met hun zuigzoen lopen te showen (n) :rolleyes: |
Zwaar humor :D :p
[wannabe vampier actie, alleen dan zonder bijten] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |