![]() |
Alfie (2004)
http://www.christiananswers.net/spot...lfie2004-1.jpg
Jaa, remake met Jude Law, wie heeft hem al gezien en wat vond je ervan? link naar imdb |
Lekker ding... Maar denk niet dat ik hem in de bios ga kijken
|
Ik heb hem gedownload :o en ik kijk nu..
|
Tuurlijk ga ik daar heen, al is het maar om twee uur in die mooie ogen van jude te kijken
|
IK HOU VAN JUDE LAW! Maar mijn vriendinnetje vond het een Arier. Maar toch vind ik m leuk :)
|
Alleen nog maar slechte dingen over gehoord...
|
het is ook een arier, hek geen problemen mee
|
Lijkt me wel een leuke film.
|
Maandag heen geweest, en ik vond hem erg leuk (y)
En Jude Law is mooooi <3 |
Citaat:
|
Ok what's it all about? Waar gaat 'ie over etc
|
Citaat:
|
Iemand die ook inhoudelijk over de film kan reageren ipv dat de hormonen langs die stoelen naar beneden druipen? :s
|
Lijkt me wel een vermakelijke film. Sowieso mijn favoriete actrice (Susan Sarandon) speelt erin (Y) Maar ook dat Alfie tegen de kijkers praat is wel oke denk ik..
|
Citaat:
Gejat van de pathe site, ik ben te lui om zelf iets te typen :o Oh en ik vond het wel een leuke film, grappig dat hij steeds tegen de camera praat. <3. |
Citaat:
Dat lijkt mij ook wel grappig :) |
Ik heb m met heel slechte kwaliteit gezien, vond m een beetje teleurstellend. Jude was (y) hoor, daar lag het niet aan ;)
Dat praten tegen de camera vond ik ook niet zo. Vond het meer de sfeer hebben van een soapserie eigelijk :s Maargoed gelukkig hebben we nog Closer (y);) |
Citaat:
Jude is erg neukbaar het boeit me niet of de film meesterlijk is of niet ga hem lekker huren en kwijlen (y) Ik verwacht er ook niet teveel van nee. |
Citaat:
|
wel leuke film :)
dat praten tegen de camera is weer eens wat nieuws en vond ik wel aardig. jude is natuurlijk op zn schattigst, en de vele vrouwelijke bijrollen zijn ook best leuk. alleen wel een stom einde (n) |
Wat een miscast. Jude Law heeft niks sexys over zich, hij is misschien enigzins schattig, maar een charismatische rokkenjager, nee.
Verder ook totaal geen interessante productie. |
Jij bent een jongen je mag niet oordelen over zijn charmes want die heeft hij sowieso :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is dat toch btw, dat meiden alleen een film willen kijken vanwege een mannelijke rol die hun wel bevalt? Ik ga toch ook geen baggerfilm kijken omdat er toevallig een lekker wijf in zit? Kun je veel beter een góede film kijken waar een lekker wijf in zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij misschien niet maar wij lekker wel en oh als de film goed is dan is dat mooi meegenomen en anders tja gaan we niet wakker van liggen. |
Citaat:
en ok het is al eerder gedaan dus niet nieuw meer. blijft toch leuk vind ik. verder sluit ik me bij ZerO aan: het is gewoon leuk voor een avondje vermaak, meer niet. |
Citaat:
Freaky. :D Maar nee, dan kijk ik liever Gia. Redelijk verhaal (i.t.t. Tomb Raider) + naakte Jolie ;) @ ZerO en L_angel: Achja, vrouwen... :P |
Citaat:
Citaat:
|
Hmm hij lijkt me echt cliché.
|
Jude deed het niet onaardig, maar de film zelf is echt zeer matig. En het origineel was ook al niet al te best.
|
Wil m best wel zien. Net als Closer.
|
Ja was wel okee, ook nog die enorm hete brunette waar ik de naam niet van weet er in gezien.
Verder had het een hoog Als-je-je-misdraagt-als-man-ben-je-slecht-doe-je-mensen-pijn-en-pakken-de-oestrogene-wrekers-je-wel-gehalte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |