![]() |
[prentenboek-achtig iets] de Ark van Noach
Ik verschrikkelijk sullig met inscannen enzo, maar ik hoop dat jullie het zo een beetje goed kunnen zien.
http://img.photobucket.com/albums/v260/Jetteke/ark.jpg http://img.photobucket.com/albums/v2.../ark-stuk1.jpg http://img.photobucket.com/albums/v2.../ark-stuk2.jpg http://img.photobucket.com/albums/v2.../ark-stuk3.jpg Ik zou graag kritiek ed willen hebben. Van die boot klopt volgens mij helemaal niets. En over sommige andere dingen had ik ook wel wat beter mogen nadenken (een groene kip :rolleyes: :D ). O ja, de kleuren zijn door het scannen een beetje vaal geworden, en onze scanplaat is ook nog eens vies (maar de smerigheid zit aan de onderkant van de plaat, en daar kan ik niet bij :p ) |
Ik vind het ontzettend leuk gedaan! Maar ik denk dat de ark voor de kinderen te groot is in verhoudig met de dieren. Het is 1 groot geheel, misschien wat meer lijnen erin, planken zegmaar. En kijk in kinderbijbels, daar staat hij altijd uitgebreid in. Hmm... nu zie ik hieronder het 1e plaatje in het groot, en dan valt het best wel weer mee, maar op het kleine plaatje lijkt hij te groot!
|
Ik vind het heeel mooi (y) maar misschien is de boot inderdaad in verhouding wat te groot
|
Citaat:
|
De dieren staan idd een beetje aan 1 kant waardoor de boot ontzettend groot lijkt in verhoudeing met de dieren. Tuurlijk zou dat ding ook zo groot moeten zijn, maar dan niet zo leeg.
Verder complimenten op je tekenstijl, zou erg goed in een prentenboek passen (y) |
die schaapjes zijn zo cute!! en met die slang mooi gedaan!
dit is egt leuk voor kids vind ik! (y) |
leuk :)
|
Prachtige teken-/(schilder)stijl!
Het heeft een heel hoog cuteness-gehalte. En het zou -wederom- niet misstaan in een kinderboek :D Wat betreft kleurgebruik is het erg leuk gedaan, al had de boot wel een andere kleur mogen krijgen omdat sommige dieren anders te kameleonachtig over komen. En de boot mag idd iets kleiner (knip de onderkant van het doek af :P) en iets meer detail, zoals planken. Maar dat is slechts mierenneukerij. De sfeer spreekt me ontzettend aan (y) |
leuk!! echt cool, alleen ik vind de boot ietsje te kaal, maar die diertjes, supercool! :)
|
lief. leuk gedaan. :) wel veel roze inderdaad.
|
Aaaah... geweldig. Schattigheid ten top *grin* Nee serieus, je zou echt een kinderboek kunnen illustreren ofzo. Mijn zusje staat hier naast me en die kickt er helemaal op. Maar dat doen alle kinderen op dit soort kleurtjes. Maarre, keep it up (y)
|
O wat leuk, zoveel reacties! :D
@ Wilmy, Belleblaasbel, Mucky e.a. :p Ik vind eigenlijk ook dat jullie gelijk hebben dat de boot wat te groot is. Misschien moet ik inderdaad maar wat duidelijker planken maken.Nou ja, ga ik eens over nadenken :D @ N00dles Tja, ik moet inderdaad beter nadenken over de kleuren, want ik doe maar wat. Ik vond het een leuke kleur voor de boot, maar mij viel ook op dat veel dieren een beetje dezelfde kleur hadden :D Bedankt allemaal :cool: |
je kan die boot beter een beetje geelachtig maken, er zit bijna geen geel in de tekening en dan wordt het kleurgebruik wat evenwichtiger
|
Leuk, alleen zou ik misschien veranderen dat er een slang om de nek van de giraf ligt.. (1e en 2e plaatje) kan nogal gewelddadig overkomen :o
|
Mja, die wurgslang zat ik ook al naar te kijken :D
|
die slang....heeft nogal een raar uiteinde. het lijkt zo alsof die slang in die nek van die giraffe verdwijnt.
verder heeel leuk gedaan! |
Over die slang :D : Ik vond het juist wel grappig om die slang om die giraffe-nek te doen. Die slang is best lief voor de giraffe, want ze lachen allebei nog :p .
En @ Flip! : Mja, ik zie wat je bedoelt :s |
ik denk dat de grote van de boot wel ongeveer klopt hoor :)
kijk maar... http://www.bommelsch.nl/content/imag...an%20noach.jpg |
Citaat:
Maar ja, misschien is mijn tekening wel een beetje saai geworden door die boot :) Wat leuk trouwens dat je helemaal de moeite neemt om een plaatje van een ark op te zoeken. Dat vind ik een eer :D |
Citaat:
|
Ik zeg niks. :o ;)
Hij hangt al boven mij bed. |
Citaat:
|
:| :(
Dag |
Citaat:
Ga nou maar weer over op PM, straks spam je mijn topic nog vol :eek: |
Citaat:
|
misschien een paar planken als onderdeel van de romp vd boot en dan ben je al voorbij de tips die hier gegeven worden.
Echt heel lief ziet ´t eruit :D En kinderen letten niet zo erop dat de kip groen is, maakt het alleen maar grappig :) |
Citaat:
|
Oh, ik vind m echt zo lief! :)
En kinderen kijken denk ik niet eens zo naar de verhoudingen, als het maar kleurig is. |
Ben ik de enige die 't opvalt dat die aap die andere aap over z'n borst wrijft :p?
nee, echt héél leuk gedaan :) (y) |
Citaat:
Maar bedankt :D |
Wauw :eek: :eek:
Ik dacht dat je een algemene vraag ging stellen over een prentenboek waar deze plaatjes instonden, las ik verkeerd, maar...dat je dat zelf gemaakt hebt, echt super (Y)! |
Citaat:
Subliminale boodschappen :eek: |
Citaat:
|
de boot is niet te groot, je moet alleen dat grote vak doorbreken met een raam/deur/oid dan lijkt hij meteen een stuk 'normaler'
verder vind ik het een geweldig leuke tekening (inclusief de groene kip ;) ) en de hoek die de boot maakt is een beetje vreemd, misschien iets horzontaler voor zover dat mogelijk is |
heerlijk! zo lief, zo schattig!
van jou kan ik nog veel leren! :) volg je soms illustratie of iets dergerlijks? |
lief (y)
|
Citaat:
Nee joh, mocht ik willen :D Dan moet je echt vreselijk goed zijn! |
Wow, talent (y)
|
Citaat:
|
een groene kip storend? waarom :p.
ik ind het heel knap gedaan, de diertjes spreken echt aan. die olifant is wat minder, dat beest lijkt wel 2 slurfen te hebben. de slang om de nek an de giraffe ind ik erg leuk. je kleuren zijn ook mooi, olgens mij ziet het geheel er in het echt heel goed uit. maar de ark, ja. de meeste mensen maken daar een andere oorstelling an als wat jij doet. dat maakt het mss wat minder herkenbaar. |
Citaat:
TS: ik vind het heel vet, heb je er al een boekje van gemaakt, een verhaaltje? zou je moeten doen en naar een uitgever brengen. met dit soort boekjes kan je geld verdienen, en dat is toch een leuk bijbaantje ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |