![]() |
[tekening] engel-achtig vrouwspersoon
hij is een beetje groot, sorry :o
de achterkant van de trui is een beetje slordig. C&C please :) klik, want anders is 'ie nogal pixelig ^^ http://www.geocities.com/aeshin_chan/angel.jpg |
totaaaaal niet mijn stijl. wel lief.
|
mooooi (y) maar dat wist je al :p
|
Ik vind der niet zo veel aan.. wel leuk gedaan op zich.
|
ik vind um mooi
|
Niet mijn stijl, wel leuk gedaan :)
|
Vind het lief :) Leuk gedaan
|
waarmee heb je het gemaakt?
|
mijn ding is het ook niet, maar wel netjes.
Alleen bij d'r voorhoofd heb ik het idee dat het haar niet klopt. En van haar linkerarm weet ik het zeker, lijkt net of d'r schouder uit de kom ligt. haar bovenrug lijkt meer op een bovenpartij van de voorkant. en de vleugeltjes vind ik erg afleiden van de rest. maar al met al is het wel een leuk tekeningetje |
heel lief alleen vind ik de ogen niet zo mooi
|
hmmmm opzich wel leuk :) ... maar die vleugeltjes zitten wel op een vreemde manier aan t meisje vast (in haar rug geprikt) en ik vind de ogen niet zo mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
:p dit is tenminste commentaar waar ik wat aan heb, bij deviantArt heb ik ook heel veel tekeningen staan maar daar zeggen ze het nooit als er iets mis is ofzo, dat vind ik vervelend |
Citaat:
|
De vleugels zijn heel raar. Het lijkt alsof er uit haar schouders stokjes komen, en dat er op het einde van die stokjes vleugeltjes zitten. Normaal gezien lopen vleugels tot aan de rug. Ik neem aan dat je ze een beetje doorzichtig wou maken i.p.v. ze volledig te tekenen, maar dan zou je toch de rug en haar armen op die plaats waar de vleugeltjes lopen niet mogen zien.
|
Cute, mooi getekend!! Maar is ie gescand of is die op de computer gemaakt met speciaal programma?
|
Vind het wel mooi gedaan.
|
Citaat:
|
Ik vind 't een leuk tekeningetje maar mag ik je vragen waar je avatar van is? Het komt zo vreemd bekend voor..
|
Ik vind je tekening wel schattig :), maar de rug enzo klopt niet.
Citaat:
Succes(Y). |
ze kijkt een beetje mistroostig.
Ik vind het een prachtige tekening trouwens. 1 puntje van kritiek: haar ogen zijn wat te 'smudged'... |
haar houding klopt niet, aangezien je een hoofd niet zover kan draaien en tegelijk het lichaam zo recht houden. men krijgt nu het idee dat de vleugels aan de voorkant zitten. als je haar schouder wat meer 'naar achteren zou laten zwaaien' zou haar houding wat natuurlijker zijn.
en die streepjes boven de vleugels: ik weet niet precies wat je ermee bedoelde, maar het zijn net sleutelbene en die zitten aan de voorkant |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en het moesten die dingen aan de achterkant van je rug voorstellen, die je goed ziet als je je schouders naar achteren doet maar dat ziet er niet zo goed uit en het lijkt er niet echt op, het zijn inderdaad meer sleutelbenen :| |
whiee lief ^^
|
Citaat:
|
Ik kan dat niet, het is ook niet mijn stijl, maar ik vind dat je het wel leuk gedaan hebt. Ik doe het je niet na;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |