![]() |
aarshaar scheren
ik vroeg me af wie er hier zijn aarshaar scheert :bloos: :D en zoja hoe :D
|
ik niet, en ik zou het vrij raar vinden als mijn vriend het wel zou doen... lekker laten zitten, het zit er niet voor niets.
|
waarvoor zit het er dan?
|
Scheren nee, knippen ja uiterst voorzichtig natuurlijk.
@ Gothic: Het lijkt mij dat je vriend het ook wel verzorgt, bij mannen kan het anders behoorlijk volgroeien. |
Scheren waarom?
Bijhouden kan. |
Citaat:
Mijn vriend doet er ook niets aan. |
Ik kijk wel uit, kost me veel te veel tijd en moeite. Nee zoals eerder gezegd, het zit er dus laat maar lekker zitten. Meiden daarintegen moeten dat wel doen. :o
|
Citaat:
|
tzal wel weer heel vreemd zijn :rolleyes: maar ik heb net naast me aars ook wat haar zitten.. scheer ik altijd gewoon weg... maar echt konthaar? nee.. vriend scheert/knipt het ook niet bij
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik scheer het weg ja hahahaa :D het i sniet veel , maar als je het glad doet doe het dan goed klad he ;)
|
Ik laat het tot nu toe zitten, is me te veel gedoe om helemaal met een spiegel bezig te gaan :o
Ik doe het wel als ik een vriendin heb, oftwel met sint juttemis :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat je mooi je haartjes weghalen en daarna laat je lekker je anus bleken, ben je weer de man :D
|
Citaat:
En hoe moet dat meisje dat dan bewerkstelligen? Is geen doen hoor in je eentje->je kan niet zien wat je aan het doen bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh god, wat een sensatie. Ik RUIK een nieuw RTL4-programma.
|
Citaat:
Ja ik ben mij er van bewust dat je er ook zelf een kan hebben :) |
Citaat:
|
Bijna elke man heeft daar haar (net als 2 a 3 haartjes bij de tepels en soms ook nog een paar haartjes net boven de kont), en bijna elke man haalt het weg. Ik doe het zelf met een scheermes, na een paar keer ben je het zo gewend dat het nog maar een paar seconde kost.
|
Wat moet ik me hier nou bij voorstellen? Haren op de billen of meer richting of op de anus? :)
Trouwens vind ik Floris_22 wel erg hypocriet zeg. :D Iedereen lekker al zijn haar laten zitten zou ik zeggen, worden we allemaal een stuk gelukkiger van. |
Citaat:
|
Ik haal het niet weg. Komt alleen maar terug en over het algemeen komt er meer terug en is het haar harder. Zoals bij de baard.
Ik heb het wel geschoren, maar het jeukt als een malle en het komt toch weer terug. Schaamhaar bij houden vind ik dan wel kunnen, maar scheren.. Jeukt zo erg. |
Dit gaat toch niet over schaamhaar maar over anushaar. Voor zover ik weet is dat nog altijd iets anders hoor :D
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag ik me ook af :|
|
Hm, ik heb daar nou niet echt veel haar geloof ik..
Als je dat wel hebt, ben je dan niet bang dat er vanalles in blijft haken? (stront) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Men gaat ook zo heerlijk serieus op mijn posts in, prachtig! :D
Om even eerlijk te zijn: Soms knip ik het bij. Maar dan is het meer om de gedachte dat ik het hygiënischer aan vind voelen, dan daar haar te hebben zitten, ook al is het maar weinig. Sommige mensen houden nou eenmaal niet van haar. |
Heb dat 1 keer gedaan, maar schoot heel hard uit.
't gaatje zit er nog :D |
door met een mes uit te schieten maak je geen gaten dicht.
verder: pf... hoe nutteloos is dat? |
Jeetje, dat jullie hier zo moeilijk over doen. Als ik bij de kapper kom, vraagt ze altijd "knippen en scheren?" Een volmondig JA is genoeg om er zeker van te zijn dat het heerlijk glad is naderhand. :D
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |