![]() |
Blond
Hallo allen ,
Ik heb een serieuze vraag ... Waarom leggen veel mensen het verband tussen blond zijn en dom zijn ??? Er worden hier ook veel grappen over gemaakt. :( Wat heeft je Haarkleur nou te maken met je intelligentieniveau ??? :confused: :confused: :confused: ps : Ik ben zelf een 16-jarige blonde jongen. Ik zit in 4 Havo. |
Dit lijkt me meer iets voor De Kantine.
|
Citaat:
|
vooroordelen slaan altijd nergens op :)
|
Who the hell cares? Is het niet je haar, dan wel je grote teen. Wanneer leert men het nou eens om niet alles zo persoonlijk op te vatten?
|
een jongen?! ik dacht dat er alleen vrouwen onder de catogorie domme blondjes vielen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja als jongens zich nu ook al geviseerd voelen :p :o |
Aziaten schijnen het slimste volk te zijn. Wel eens een blonde Aziaat gezien (zonder verf)?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze was blond en ze was Afrikaans en haar haar was niet gekleurd (y) |
Citaat:
|
Een albino? Ze bestaan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze was als uitwisselingsstudent op mijn school gedurende enige tijd. Ze was witter dan een blanke en had blond haar. Ze zag er eigenlijk wel raar en angstaanjagend uit :o Een foto van het internet geplukt: http://hem.passagen.se/sagabo/kabine...o/albinism.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
die foto doet het niet :nono: |
Dat heb ik ooit in m'n biologieboek gelezen. Maar dan komt dat door mutatie. :)
|
Citaat:
:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
dan verf je je haar (y)
|
Citaat:
|
Iemand heeft dat bedacht, iemand heeft die stempel op blonde mensen gedrukt en dat is altijd zo gebleven :confused: .
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blont :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het stellen van deze vraag alleen al, genoeg verklaard waarom mensen dit denken :D |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom worden mensen met zwart haar gepest op school :( :rolleyes: |
Citaat:
Ik werd nooit gepest :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |