![]() |
Hebben jullie een fitnesstrainingsapparaatding?
|
En doe je er ook iets mee? Ik probeer er elke dag een half uur op te gaan.
|
Nee, ik ga poweren.
|
nee.
Ik heb wel halters, en ik doe aan fitness. |
Nee.:)
|
Wij hebben een hometrainer, hele oude. Staat alleen al járen niet meer bij ons thuis.
En een buikspierstimulator van de Tell Sell, omdat mijn vader heilig overtuigd was dat het zou werken :rolleyes: |
nee
we hebben alleen van die haltergewichtjes dinges mijn broer denkt dat hij nog meer spieren moet kweken oid |
Citaat:
Ik heb de hometrainer die in het etos-krantje stond besteld. Lekker fietsen voor de tv :) *houdt niet van sporten in de regen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een roeiapparaat op zolder(y).
|
ik heb een roeiapparaat op mijn kamer :o
en ik ging heel fanatiek laatst nog 4 keer in de week meer dan 30 minuten per dag maar nu echt niet meer.. even soms een minuutje of 20. |
We hadden een bijna antieke hometrainer, maar die is laatst naar het oud vuil gegaan.
|
Een hele, hele oude fitnessfiets. :o
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan lichaamsbeweging.
Mijn ouders wel. Maar buitenshuis. |
wij krijgen binnenkort een ab king pro :cool:
|
Nee mijn somalische genen gaan vetophoping tegen
|
Citaat:
|
Een stepper van mijn mama.
|
Citaat:
|
Mijn vader had zo'n soort van fiets-ding-hometrainer gekocht. We hebben hem een jaar gehad, maar hij is maar een stuk of vijf keer gebruikt :D
|
We hebben trouwens wel zo een fiets, maar daar draai ik dol op, hij heeft géén weerstand.
We hebben ook zo een stepper, maar daar begin ik niet aan. Geef mij maar het echte werk :) |
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een trap..
|
Wij hebben een (redelijk oude) trimfiets, ding doet het nog goed maar ik ga toch liever gewoon naar de sportschool
|
Wij hebben een hometrainer van ruim een jaar oud omdat m'n moeder daar op moet fietsen om haar redelijk versleten knieën een beetje goed te houden door die spieren te trainen.
Wil eigenlijk beginnen met een paar keer per week een kwartiertje te fietsen, maar tot nu toe is daar nog niet zoveel van gekomen :o |
nee, ik fitness zelf 3 keer per week en thuis heb ik een ding voor mijn buik(die je om moet doen)
|
Nee, niet nodig. :p
|
Nee, ik heb niets. Als ik wil bewegen ga ik wel wandelen of fietsen ofzo :).
|
Nee.
|
Ik heb ooit zo'n buikspierapparaat gekocht omdat het in de aanbieding was, en voor die twee tientjes wilde ik het wel proberen. De eerste maanden heb ik er wel echt elke ochtend op gezeten maar nu staat hij eigenlijk stof te vergaren. :o
|
nou mn moeder heeft 2 van die dingen maar.. ze gebruikt het nooit
kost handen vol geld, en ik bijt op een houtje |
Ik wel en ik doe er niks mee
(en ik had nog zo gehoopt dat ik nu toch écht wat zou gaan doen) |
Nee, ik ga naar naar een fitnessstudio.
|
Nopez, maar we krijgen een loopband
|
ik heb een fiets (y)
|
Wij hebben een hometrainer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n ding om sit-ups te doen en twee kleine haltertjes. :)
|
Nee.
|
Nee, maar mijn moeder wil wel een thuisfietsding kopen, dit omdat ze ervan overtuigd is dat ze er grotere spieren van krijgt en minder rugpijn. Ik heb haar al geprobeerd uit te leggen dat je daarvoor geen fietsding nodig hebt, maar ach, als zij het graag wil... :)
|
Nee, wel een matje dat mooi opgevouwen onder het bed ligt.
|
http://www.werktuigen.nl/memberfiles...1059133563.JPG
deze staat in de woonkamer voor extra conditie! :o (y) |
Citaat:
|
Hometrainer, maar hij trapt echt zwaar. Als ik hem een stand lichter zet, is het weer te makkelijk! 't is ook nooit goed...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |