![]() |
ex is boos door een mailtje dat mijn mail heeft verstuurd...wat nu?
mijn ex zijn bijna al drie jaar uit elkaar.
ik had hem toen uit me lijst gegooid, afijn ik kreeg vorig jaar een forward mailtje en daar stond zijn nieuwe mail in. ik zijn nieuwe adresin m'n contactpersonenlijst ingvuld, ik dacht nouja misschien kunnen we ooit weer eens praten via msn ofzo. nu was mijn hotmail beetje raar aan het doen en onbewust mailtjes aan het versturen. Een paar mensen o.a hem kregen een virus mailtje, dat dus onbewust zonder dat ik het wist werdt verstuurd. kreeg ik een mailtje terug van hem en zijn vriendin, hoe ik er aan kwam ( aan zijn email adres) dus ik terug gestuurd stond ergens in een mail en heb ik opgeslagen. Stuurt zijn vriendin terug, ja en wat denk je wel niet, en hij heeft toch niet voor niets zijn mail veranderd, en wat moet je van hem dan. stuurde hij (ex) ook een mail, ja me vriendin en ik stellen het niet op prijs als je zulke mailtjes stuurt. en het is je geraden dat het niet meer gebeurd.. ik had zoiets van jeetje wat een debielen zeg, dat doe ik toch niet expres is ze bang dat ik hem afpak, en denkt hij dat ik het expres doe :s waar mensen zich druk om maken zeg jeetje. ik heb terug gemaild dat het niet expres is gegaan, maar ze bleven maar van die stomme mailtjes sturen, ik heb de mailadressen nu wel geblokt maar ik vind het toch heel stom, ik hou wel ene beetje rotgevoel.. Ik heb hem niks misdaan, ik heb ten eerste niet met opzet dat mailtje verstuurd en wist niet dat ik zijn email niet mocht hebben.. maarja schijnt nogal geheim te zijn, omdat zijn vriendin ook gelijk ging dreigen, nou is dat meisje nogal ziekelijk jaloers...maar toch vind het raar. ik moest het ff kwijt ik ga me er toch weer druk om maken omdat hij misschien nu boos is op mij. |
Blokkeren zoals je al hebt gedaan en zo gauw mogelijk vergeten. Blijkbaar is hij -zoals je de situatie heb geschetst- zo beinvloed door zijn jaloerse vriendin dat hij niets anders kan dan je beledigen.
Da's trouwens wel irritant als je opeens een virus krijgt van iemand die je al heel lang niet hebt gesproken... Naja, kun jij ook niets aan doen. |
Jezus, als je je om zulke trieste mensen al druk kunt maken...
Het is 3 jaar uit zeg je. Wat voor leven heeft die jongen als hij nu nog steeds zo druk is met jou:) Hij wil je terug(y) |
Hotmail die vanzelf mailtjes gaat versturen met virussen :rolleyes:
|
mja ik kan er ook niks aan doen. maar tis wel gebeurd
dan kreeg ik een mailtje van he je stuurt mij mailtjes met een bijlage, dusja :s |
boeit opzich niets toch, als je verder toch geen contact met hem hebt? gewoon blokkeren die handel en geen aandacht meer aan schenken
|
Erg triest. Ik zou me er verder niets meer van aantrekken en ze lekker geblokkeerd laten staan. Je hebt in ieder geval niets fouts gedaan.
|
Geen aandacht aan dat soort trieste mensen besteden, ze zijn het niet waard (y)
|
zeg gewoon dat je nix meer voor m voelt, en dat ze op moeten houden met zeuren :p.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toen hij z'n spullen kwam ophalen wachte zij in de auto, toen duurde het beetje lang, was ze uit de auto gestapt en weggelopen...moest me ex dr gaan zoeken :s ja hoe bedoel je jaloers... |
Citaat:
Die ex zou ik maar mooi vergeten, wat een kinderachtig mannetje. |
Citaat:
lol, wat een triest geval maar ach ik zou de moeite niet eens nemen, om hem te blocken en dat die vriendin begint te zeiken moet ze zelf weten jij mag toch lekker zelf weten wie je toevoegd |
Ik vind het van weinig respect en verdraagzaamheid getuigen als je zo met je ex omgaat. Misschien is het wel het beste ja, om ze gewoon te blokken, en je er verder niet teveel van aan te trekken.. Je hebt je excuses aangeboden; meer kun je niet doen!
|
Zoals de mensen hierboven al zeggen : het is triest...
En trieste mensen niet moet je geen aandacht geven en al he-le-maal niet druk om ze maken... |
Mensen gebruik Mozilla Thunderbird..
En idd, lekker boeiend die 2 mensen, lekker laten blaten. |
Inderdaad, er je niets van aantrekken! Jij kon er niet aan doen, je hebt je verontschuldigd en daarmee is de kous af.
Als zij er nog over willen zeuren, dat ze er dan elkaar mee lastigvallen maar niet jou ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |