![]() |
Constantine
Constantine
Hell wants him. Heaven won't take him. Earth needs him. Director: Frances Larwrence Cast: Kenau Reeves, Rachel Weisz, Shia LeBoeuf, Djimon Hounsou, Gavin Rossdale, a.a. http://www.reeves-dogstar.com/movies...ine001-sth.jpg Constantine gaat over de superbegaafde detective John Constantine (Keanu Reeves). Hij is letterlijk in de hel geweest en weer terug gekomen. Als Constantine samen moet werken met Angela Dodson (Rachel Weisz), om de zelfmoord van haar tweelingzus (dubbelrol voor Rachel Weisz) op te lossen, belanden ze in een wereld van van demonen en engelen. De overgang van hemel tot aarde bevind zich onder het landschap van Los Angeles. Als ze te maken krijgen met catastofische gebeurtenissen moeten ze kosten wat het kost hunzelf in veiligheid brengen. Deze film lijkt me heel leuk. Maar ik ben bang dat het net zo'n soort film als Van Helsing en Underworld. Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe het resultaat is geworden omdat Francis Lawreence meestal videoclips regisseert, waaronder die van Britney Spears en Justin Timberlake. Wie heeft deze film al gezien of is het van plan om hem te gaan kijken? |
Ziet er aardig uit, ben benieuwd. Ik heb de eerste strips van Hellblazer gelezen en vond het niets. Hoorde dat het na de komst van Garth Ennis stukken beter is geworden.
|
Deze film wil ik ook wel zien. Ik moet juist niet aan Underworld en Van Helsing denken (die vond ik wel leuk) Denk eerder juist aan End of Days.
|
Verhaal had een paar gaten, maar ik vermaakte me wel. En het was toch stijlvol zonder dat ik het gevoel kreeg alsof de regisseur aan het showen was.
Spoiler
Iemand anders al gezien? |
Nog niet gezien maar lijkt me wel zeer amusant...
En ik denk ook meer richting End Of Days... Underworld en Van Helsinng zijn meer Cartoon Style Outifts e.d. Keanu Reeves BLIJFT de man tussen 2 werelden jongen! :P:D If you take the red pil...You'll go to hell If you take the blue pil...... |
Ik heb de trailer in de bios gezien.
Het lijkt me een ongelooflijke slechte schijtfilm. Ik ga die dus niet zien. |
ben wel benieuwd hoe gavin rossdale acteert
|
Citaat:
on·ge·lo·fe·lijk (bn.) 1 onaannemelijk => wonderbaarlijk 2 buitengewoon groot, veel enz. => enorm U hebt gezocht op ongelooflijk: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. En ja, ik doe dit puur om te jennen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Khbe um gisteravond gezien, en hij is echt onwijs leuk!
Horror, dark-fantasy, comedy>kortom very special blend. En eindelijk geen cliché amerikaanse film! Visueel is ie sowieso super! En het verhaal daar zeg ik niks over, mensen die het niks vinden, die houden te veel vast aan het standaard 'zo moet het gaan, anders is het niet goed' filmplot! Dus hij is lekker tegendraads en helemaal naar mun zin! |
Hij lijkt me best wel leuk :)
|
waarschijnlijk ga ik m zondag kijken
|
ik z.s.m.
|
Een oppervlakkige film zonder ziel. Onnodige en vervelende side-kick, plotgaten, foutieve informatie, nergens spannend etc.
Visueel een aantal aardige momenten, maar het drama is ondergeschikt aan het verhaal dat door effecten wordt overheerst. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Eigenlijk vond ik het een vrij suffe film.
Maar het was net niet saai genoeg om niet meer te kijken :) |
Misschien morgen kijken, lijkt me wel vet.
|
Citaat:
|
lijkt me een leuke films, maar ze ze schijnen allemaal steken te laten vallen...
allemaal "belangrijke" dingen die aan het begin gebeuren, maar waar je later niks meer over hoort... heb je trouwens meestal bij (strip)verfilmingen |
Heb 'm net in de bios gezien. Op het begin vond ik 'm wel een beetje wazig, maar het is echt een vette film :) Alleen ben ik nu een beetje bang voor de hel :p ;)
|
Gezien. Ik vond het wel een leuke film. Vooral de gedeeltes dat hij zich in de hel bevindt. Verder is het niet zoooooo super eng (lees: voor 16 jaar of ouder). Maar Keanu Reeves vind ik zijn rol goed spelen.
|
echt n hele leuke film!!!
ik was er gister heen met n behoorlijk grote groep, echt heel opvallend hoe ontiggelijk veel erna werd gerookt Keanu heeft echt iets achtergelaten ;) |
Hoe t nu overkomt...
Iedereen die m nog niet heeft gezien vind m niet boeiend... Iedereen die m wel gezien heeft vind m tof... |
^Zoo.. ben ik de enige die jouw avatar zo vervormd ziet? :eek:
|
Citaat:
|
Oh laat maar :D
|
Citaat:
Ok nix gezegt :) |
Ik vind die Reeves maar een B-acteur. Desalniettemin wil ik 'm ooit wel eens zien.
|
nou ik heb m dus net gekeken, maar k vind er niet veel aan.
t verhaal is op zich wel ok, maar dr zit gewoon geen spanning in die hele film... echt zo'n film waar t alleen maar gaat om de special effects niet je geld aan uitgeven dus |
lijkt me echt bagger en keanu is een sukkel
|
Citaat:
|
Ik vond het best wel een vermakelijke film, eigenlijk. Ja, misschien zelfs best goed tot dat vreselijke einde.
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder heb ik hem nu een aantal keer gezien ( werk in bios) en het enige mindere vind ik dat ie zich halverwege de film een stuk minder ziek gedraagd. geen tijd voor ? |
Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken dat Francis Lawrence het regisseert.
Ik bedoel, die man kan dan wel geniaal met camera's, invalshoeken, kleur en licht overweg, maar het is en blijft een beetje een groot-geld Hollywood mannetje door zijn clips enzo. Is dat heel erg terug te zien, of valt het nog wel mee...? |
HEHE Eindelijk........ Morge ga ik dr heen!!! Hoop dat het wel word wat ik verwacht! Hij lijk me egt SPRR Leuk, maarjah dat d88 we ook bij The Village en dat bleek heel erg tegen te vallen!Wie heeft hem al gezien en kan vertellen of het meej of tegen valt!!?/
|
Citaat:
|
Sommige mensen die ik ken vinden hem heel leuk en anderen hadden de neiging de bioscoop uittelopen. Ik weet niet zo goed of ik er heel zal gaan.
|
Hij lijkt me niet echt fantastisch, maar voor Reeves zou ik alleen al gaan...
|
Een vriendin van me ging vorige week met d'r vriendje naar die film, maar vond hem nou tien minuten al zó eng, dat ze samen de zaal uitgegaan zijn. Toen heeft haar vriendje hun kaartjes mogen ruilen tegen kaartjes voor 'Meet the Fockers'! :D
|
En ze zijn al bezig met de plannen aan het maken voor nummer 2
|
Citaat:
Verder wel verassend dat het geen domme wegkijker a la Blade was maar het verhaal en de film vielen me alsnog tegen. De standaard badass/goodie caracters en mysterieuze evil caracters komen me wel een keer de strot uit. |
Leuke film, zeker vremakelijk.
Maar geen ijzersterk verhaal... De film begint erg goed maar zwakt een beetje af. Je me overigens wel een beetje weten hoe engelen en demonen in elkaar zitten (de families) anders snap je waarschijnlijk niet alles. En op sommige momenten vond ik het geestelijke gezeik teveel, prima dat ze demonen uitdrijven. Maar heb een hekel aan mensen die in de vader, de zoon, etcetc zeggen... :D:D Maar zeker wel de moeite waard om te kijken :) |
Citaat:
Als zij hem toch eng vond... |
HIJ WAS EGT ZO FET!!!!! :D :D :D :D
Vooral die stukjes uit the exorsist geniaal bedacht hahaha! D8 nog net ff strax gaat ze kotsen haha!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |