![]() |
Anarchie?
voor nederlands moeten we een spreekbeurt. een vriendin en ik hebben gekozen voor het onderwerp anarchie omdat we er allebei voorstander van zijn. zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze poll te beantwoorden?
ik heb -'Ik ben een vrouw/ik ben een man'- bij gezet, zo kunnen we ook zien hoe het verdeeld is. verdere reacties zijn wel welkom, maar ik heb geen zin in mensen die aankomen zetten van ; oh god weer zo eentje met haar vuile wanorde. :) b.v.d! |
Ik heb gestemd: ik weet wat anarchie is, ik ben een vrouw.
Maar ik zie de link met je spreekbeurt niet echt. Je hebt anarchie gekozen omdat je er een voorstander van bent. Dan neem ik aan dat je een betoog moet houden. maar waarom wil je dan in hemelsnaam weten of ik weet wat anarchie is? Wat heeft dat er mee te maken? Ga je betogen dat er anarchie moet komen omdat zoveel procent van de scholieren wel/niet weet wat het betekent? Kan je niet beter vragen of we voor of tegen zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens op ja, man gestemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lees eens een goed boek, zou ik zeggen.
|
Citaat:
|
die opmerking begrijp ik ook niet echt.
|
Mannen zijn dommer dan vrouwen. :D
|
Een groot deel van mijn studie draait om het concept anarchie.
|
en waar komt de hypothese vandaan dat er een verschil is in kennis tussen de geslachten?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb overigens gestemd op; vrouw, ja. |
tuurlijk vind je op de TECHNISCHE universiteit meer mannen... maar ga je kijken richting de sociale opleidingen...
Ik ken trouwens een vrouwelijke TN'er... en die vermaakt zich wel tussen de mannen :D ben trouwens wel benieuwd naar waarom je pro-anarchie bent, wat is je argumentatie? oja, en ik heb "ja ik weet, vrouw" gestemd.. |
Nee, ik weet niet wat anarchie is. Ik ben een vrouw
dat heb ik gestemd, om de mannen een handje te helpen :cool: |
Eindelijk een goed initiatief van de burger in deze onrustige tijden voor Nederland!
|
Ik ken zelfs meerdere vormen van anarchie, wat moet ik nu stemmen?
|
Citaat:
En om de bal terug te kaatsen: Ik snap niet helemaal dat je kan beweren dat het per definitie wanordelijk is. |
Nee, ik weet niet wat anarchie is. Ik ben een vrouw.
Ik ben meestal niet bekend met zulk soort maatschappelijke termen. |
Citaat:
|
Ik ben het wel met Mephostophilis eens dat dat wel common knowledge is. :o
|
Alsof iedereen alles moet weten :s
|
Anarchie is een fabeltje. Er bestaat geen échte anarchie, ook niet in de natuur. Er is altijd een leiderpersoon, ook in de natuur. Een groep wolven lijkt een ongeorganiseerd zooitje, maar er is altijd een rangorde, en dus ook een leider. Zo is dat ook bij mensen. Elke regering of andere groep van mensen heeft een leider, er is dan dus orde, en dus geen anarchie. Ook tijdens de wilde Cubaanse jaren, toen daar een communistische gek genaamd Guevara rondliep was er geen anarchie. Het was er een teringzooi, maar dat hoeft niet te betekenen dat er anarchie is.
Kortom: anarchie is een leugentje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je wil toetsen of mensen weten wat het begrip inhoudt, zul je toch echt een aantal vragen voor gaan moeten leggen om te testen of mensen daadwerkelijk weten wat het betekent. Niet een polletje met "ja ik weet het" of "nee ik weet het niet" dus, maar neem interviews af of laat mensen vragenlijsten invullen over het onderwerp.
(dit was niet zozeer kritiek als wel een tip :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dank U allen zeer voor het invullen van deze poll :o (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet wat anarachie is, nu inmiddels wel na het lezen van deze topic, maar het is geen basiskennis, ik denk dat op straat 3 van de 7 het weten :)
en nee ik ben niet dom, ik doe uni.. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het nut van deze poll eigenlijk? |
Hoe kan je als student nou niet weten wat anarchie inhoudt? Dan ben je écht ontzettend achtergesteld. Hoog tijd voor die toelatingstests :>
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet trouwens wel wat anarchie inhoudt |
Citaat:
|
Wat een heerlijke arrogantie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |