![]() |
Marilyn Manson in de HMH
2 Juni zal hij er staan.
Helaas zijn de kaartjes wat prijzig (32 euro). Wil er toch wel heen deze keer. Vond die laatste cd erg tegenvallen en daarom ben ik ook niet naar zn optreden geweest. Ik weet niet of hij zijn best of cd aan het promoten is, maar als dat zo is kun je dus niet alleen liedjes van de laatste cd verwachten. Zijn Antichrist Superstar album blijft nog steeds erg goed, en zeker qua artwork. |
OH ZOOOOOO THNX DAT JE DAT FF MELD DAT IE IN HMH KOMT!!!! DIE INFO HAD K NET NODIG!!!!
THNX!! (y) :) :D |
En toch ga ik er heen:p
Vorige keer was overigens incl. service kosten ook iets van 35 euro. |
ik hoorde t vandaag op de radio :)
ik ga :) |
k ga er ook ceker heen!! samen met me vriendin die is helemaal marilyn gestoord:P
en 32 euro vind k een superprijs niet al te duur oh dit is super!!! *wordt gek hier:P* |
im not going vind het te... muziek is wel ok maar de rest hoeft niet van mij
|
Ik ga zeker!! Nu nog mensen die mee willen.. :p
|
Te duur en ik zou me er toch alleen maar gaan storen aan de 15-jarige knuffelalto's.
Dus, neh. |
dude :| vind jij die p00p goed dan? :eek:
|
Mwoah, maar opzich lijkt het me wel vet om een keer live te zien.
|
ik zou nog liever kijken naar mn ouders terwijl ze seks hebben
zegt denk ik genoeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Marilyn Manson 2 jaar geleden op Fields of Rock gezien en dat was wel gaaf. Helaas zijn de foto's die ik toen heb gemaakt mislukt, en wou ik heel graag nog een keer om nu wel goede foto's te maken... Maar ik weet nog niet of ik ga, want ik heb nou niet echt zin om alleen te gaan... Voor de rest zal dit denk ik wel zijn laaste of 1 na laaste optreden in Nederland zijn omdt hij vorig jaar nog zei dat hij zou stoppen....
|
Citaat:
ghehe, sukkel. Maargoed. Ik ga niet. ook als ik wél geld zou hebben |
Citaat:
|
alsjeblieft niet
hoewel ik moet zeggen dat ik mechanical animals wel kan waarderen van 'm, soms. maar ok, 32 euro in een stinkende hmh vol gothix met regenboogriemen is nou niet bepaald uitnodigend. |
gaat muddy hier heen trouwens ? :cool:
|
voor dat geld ga ik liever naar megadeth :p
|
Op Fields of Rock was het ook al niet veel soeps... mij niet gezien.
|
Citaat:
for show was kut, en ik hou sowiezo niet van die meuk(n) |
Ik kan sommige nummers van Marilyn Manson anders best wel waarderen. :)
|
Citaat:
|
heb MM vorig jaar of het jaar ervoor nog gezien in Leuven :(
maar dat was niet mijn idee |
ik ga m denk ik wel zien op Rock am Ring en als ik daar niet heen ga, ga ik misschien wel.
|
Citaat:
Voor zoiets walgelijks kies je niet |
nee
|
neh, teveel geld, te onboeiend en ik ga toch al te vaak naar de hmh
verder is walto's echt een geniale term, bijna net zo vet als zwabbers :cool: ... dat je iets wilt zijn wat je echt niet wilt zijn |
Citaat:
net als wabba's afgeleid van sjabba's dus. (y) |
Hmm.. wexo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Basje wat ben je toch een schatje. Echt, als ik geen homo was dan had ik het wel geweten ;) |
haha
|
Citaat:
|
All I can say is http://people.freenet.de/oooooo/smileys/darling.gif
|
Citaat:
|
wat is een wexo??
...jaja een wannabe exo, maar omschrijf ns hoe je zo moet worden want t lijkt me wel wat...ik geloof dat ik nu nog in t stadium van wwexo zit, maar ik wil een stap verder :) |
Citaat:
k vind et meer een soort scheldnaam |
Ik dacht altijd dat alto een scheldnaam was.
|
walto is de overtreffende trap blijkbaar
|
Een wannabe alto. De mensen die zichzelf alto noemen hebben ook nog een groep posers onder zich.
Maar je kan van walto uitgroeien tot alto denk ik, en dan tot WamnesJan of Wereshkigal. |
Citaat:
Wally is een Waldo :D Maar ik zie nu pas dat het concert pas in juni is. |
WOHOOOW! Ik ga er zeker heen (y) , het wordt mn derde keer :D . Ik ben benieuwd naar de nieuwe bassist...zou ik het zijn ;) :p ?! Jaw, morgen kaartje kopen en dan dromen. Mensen! Ik heb er zin in! Fucking hell!
En ik mis de Spooky Kids era :( (n) |
Citaat:
http://img.photobucket.com/albums/v4...FM_25570_7.jpg http://img.photobucket.com/albums/v4...M_25570_12.jpg |
Citaat:
MM is voor pussy's, NIN is de shizzle(y) |
En ik d8 dat Skold de gitaar van 5 overnam :confused:
|
Citaat:
|
|
Oeh geil
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |