![]() |
Wat is jouw lievelingsgroente?
uit deze lijst? of welke vind je het minst vies?
|
ik kan moeilijk kiezen :s
ik vind spinazie, mais en komkommer ook erg lekker maar heb op broccoli gestemd. |
Ik mis de optie 'anders, namelijk....' want mijn allerlievelingstelievelingsgroente is spruitjes. En prei, courgette, witlof, asperges, andijvie, boerenkool, witlof, enzo vind ik allemaal ook heerlijk. Heb willekeurig op broccoli gestemd.
|
kon niet kiezen tussen bloemkool en ijsbergsla, heb toch maar voor de laatste gekozen
vind de meeste groenten wel lekker eigenlijk hoor, behalve witlof en spruitjes. spruitjes eet ik gewoon niet, witlof wel ohh en ik eet geen worteltjes! bah |
erg twijfelen tussen broccoli, snij- en sperziebonen. Het is toch die laatste maar geworden.
|
Wat een moeilijke keuze! :eek:
Uiteindelijk toch maar voor spinazie gegaan, want zeg nu zelf: waar past het niet bij? Het past overal bij, is altijd lekker en nog mooi groen ook. :p |
rabarber, maar eigenlijk gestoofde peertjes, op dit moment
|
Bij zo'n poll kom ik er weer eens achter hoe verdomd weinig ik lust :s
Alleen Champignons, IJsbergsla, Komkommer, Tomaten en Paprika lust ik en na lang twijfelen tussen champignons en tomaten ga ik voor tomaten. |
Alles behalve witlof.
|
Mag ik er geen meerdere kiezen?
Ik vind spinazie lekker, chineze kool, rode bieten en nog vele meer! Heb niet 1 lievelingsgroente (n) |
ik hou van veel groenten, bloemkool, witlof, ijsbergsla, tomaten, champignons, verse sperziebonen etc. etc.
Maar ik heb op brocoli gestemd, vooral het sausje die ik er over heen doe is erg lekker. |
Ik lust eigenlijk alles op tomaten na. Andijvie vind ik het lekkerst
|
Moeilijk. Heb na lang twijfelen toch maar voor tomaten gekozen.
|
Ik heb na lang twijfelen toch maar op mezelf gestemd :P
Ik vind wel meer lekker, eigenlijk, ik kan niet zo kiezen... |
Citaat:
Ik heb op witlof gestemd, maar ik vind broccoli en courgette ook erg lekker. Eigenlijk had je op meerdere dingen moeten kunnen stemmen:o |
Ik wil op veldsla of wortellen stemmen :(
|
Ik vindt alle groenten wel lekker, waarbij witlof, vooral een witlof salade vindt ik heerlijk.
Eitje, mayo, uitje, augurkje, spekjes erbij... Heerlijk! |
Zijn stoofperen theoretisch een groente? Zo ja, dat.
|
Citaat:
|
Wel jammer dat je er maar een kan kiezen.. Ik heb nml meerdere favo groenten.. Ook staan ze er lang niet allemaal in..
Wat is Kouseband btw? |
Ik heb mais gekozen maar ik vind sperziebonen, tomaat, wortelen, rode bieten, rode kool, komkommer, broccoli en peultjes ook erg lekker :)
|
Gras :p
maar die staat er niet bij, dus dan maar komkommer... |
Rrrradijs. Voorlopige verslaving. (y)
|
Ik mis de erwtjes en de worteltjes :( ... ;)
Dan maar champignons. :) |
Ik heb op tomaten gestemt, want ik uit de genen waar ik niet uit kon kiezen eet ik die het meest (elke dag)!
|
mag ik er maar eentje kiezen?
Ehm Broccoli denk ik. Of wortel? Of sperzieboontjes... oeh of paksoi... Hmm Ik stem zodra ik eruit ben. |
oh rode kool en prei, die zijn ook lekker...
paksoi staat er niet bij zie ik :) |
Citaat:
|
Witlof.
En om maar even te mierenneuken: Chapignons is geen groente. |
ik heb gestemd op spinazie, maar ik vind ook sperciebonen, snijbonen, tomaat en komkommer erg lekker..
|
Spruitjes staan er niet bij :)
Dus ik hem maar op zuurkool gestemd. Ik vind spinazie en andijvie ook erg lekker. |
Citaat:
|
Augurken eigenlijk.
Maar heb broccoli gestemd. |
Citaat:
|
Brocolli, al vind ik heel veel andere dingen ook lekker :)
|
Mais. Ik ben een maismens.
Hoewel ik bloemkool met kaassaus ook heel lekker vind. En worteltjes om te knabbelen. En ijsbergsla met tonijn en mais en ei. En spinazie. |
Spinazie, tomaten, broccoli
|
Doe nu maar even asperges met kaassaus. :)
|
Bloemkool, heerlijk. Door de aardappels heen geprakt, jus erover en smullen maar (y)
|
waar is de venkel? :(
|
ik heb witlof gestemt omdat ik het heel makkelijk vind maar zo weinig eet. erwten en witte bonen in tomatensaus vind ik ook heel lekker :)
|
Komkommer.. maar 'k wou op erwten stemmen :)
|
TOMAAT... (y) :D
|
Spinazie ála creme & Bloemkool met kaassaus :o
|
rabarber! (met rozijnen enzo :o)
alhoewel ik wel wat mistte. wtf is kouseband :eek: ?! |
Citaat:
Zit oa. in roti. |
Ik vind radijs, krootjes en komkommer lekker, heb gestemd op radijs.
|
En komkommer en tomaten en paprika vind ik vruchtgroenten :P kun je voor allebei gebruiken.
|
Bloemkool.
|
Ik mis de stoofpeertjes hier :o
Maar ik vind echt ontzettend veel groentes lekker en houd van afwisseling. Heb gestemd voor raberber, omdat ik het niet zo vaak eet en het toch altijd wel lekker is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |