![]() |
hoe vaak zie jij je vriend/vriendin?
even uit nieuwsgierigheid: hoe vaak zie jij je vriend of vriendin? En hoe vaak zou je hem of haar willen zien?
(als je geen vriend/vriendin hebt hoe zat dat in je voorgaande relatie?) ts begint: ik zie mijn vriendje 2 tot 4 keer per week, dat wisselt een beetje :) |
Ik zag mijn ex gemiddeld eens per 1-2 weken
Te weinig imo, maar afstand... Edit: Dan wel bijna t hele weekend:) |
van zaterdagavond tot maandagochtend en nog vaak een keer doordeweeks :cool:
|
elke dag (y)
|
Dagelijks, we wonen in 1 huis :D
|
Zo ongeveer ieder weekend, dus zeg maar 1 keer in de week, maar dan wel 2 dagen :). En hoe vaak ik hem zou willen zien? Eh...tsja, wel iedere dag hoor!
|
ik zie hem zondag, maandag, woensdag, vrijdag, zaterdag, dusse...5 keer in de week. en in de vakanties elke dag. ik zou hem eigenlijk wel elke dag willen zien, maar ja, school he? :rolleyes:
|
Gemiddeld zo'n 3x per week:) Maar had er toch echt niet mee kunnen zitten wanneer ik dichter bij hem had gewoont.. :p:o (dusja, tuurlijk zou ik hem het liefst nog vaker zien, maar ook weer niet zovaak dat ik er geen "eigen" leven op na hou.. en denk dat, dat vrijwel onmogelijk voor mij is.. druk druk druk(n)) Gewoon een mooie middenweg dit, vind ik.
|
Ik zie hem 2 keer per week. Eigenlijk vind ik dat te weinig. Ik zou hem liever 3 (incl. slapen) of 4 keer per week zien. Hij heeft daar minder behoefte aan dan ik, best jammer.
|
1 á 2 keer per week
|
1 hooguit 2 x in de week
soms 1x in de 2 weken |
4 a 5x in de week. Maar nu gaat ie jammergenoeg een half jaar naar het buitenland :(
|
Dagelijks. We wonen zo ongeveer samen op twee adressen.
|
ja elke dag wel want hij zit bij me op school hahaha
|
een keer per week als we geluk hebben.
Ik zou wel samen willen wonen, maar kan niet ivm studie/werk. Mark :cool: |
Welke vriendin? :p
|
Citaat:
|
uhm.. meestal dinsdag of woensdag avond, sowieso donderdags bij hem eten (behalve alsie tot 6u moet werken) en zaterdag en zondag meestal
dus zo'n 3 avonden en 1 hele dag Zou soms wel meer willen, mja.. school en werken he.. damn it! |
nooit
|
Elke dag met uitzondering van zondag :D :D
|
Iedere dag, 24 uur per dag.
We wonen samen en hebben samen een bedrijf waar we beide thuis voor werken. |
Dat wisselt een beetje, als we het allebei druk hebben zien we elkaar maar twee keer in de week, op woensdagavond en zondag(avond), maar normaal gesproken zien we elkaar tussendoor nog vaker, aangezien we dicht bij elkaar wonen.
|
Al bijna 3 jaar lang elke dag
Wat niet zo heel vreemd is als je al die tijd al samen woont ;) |
niet vaak genoeg. Meestal 1 keer in de week, dan wel 2,5 dag. dat heb je als je zo ver uit elkaar woont.
|
weekenden maar we gaan zaterdag samenwonen eindelijk niet meer die klote 250km afstand.. :bloos:
|
teveel ben ik bang..
|
Citaat:
|
In het weekend zijn we bij elkaar.
|
Alleen op zondag, veels te weinig :(
|
Elke dag ik ben bij haar ingetrokken.
Het is er erg gezellig :D (y) |
Citaat:
|
2 keer per week meestal, maar dan alleen avonden en een beetje middag soms. Zou wel vaker willen, of dattie wat vaker bleef slapen..
|
In het weekend, vaak maar 24 uur (zaterdagmiddag-zondagmiddag).
Soms vanaf vrijdagavond. |
Ik zie hem elke dag, ik slaap gemiddeld 5x per week bij hem.
Verde gaan we 's middags vaak knutselen, ik schilder graag en hij maakt gave bouwwerken. Doen we ook samen. En dan eten we samen, bankhangen we vaak samen en gaan we naar dezelfde plek uit.:o Ik vind het ideaal, dat we volledig inelkaars levens zijn geintregreerd.(y) |
elke dag.. wonen samen.
|
Ligt eraan, als we tijd hebben. Ik zie hem sowieso 4x in de week, soms meer En ik vind het wel goed zo.
|
Mn ex zag ik in het weekend en meestal 1 keer door de weeks. Soms vaker. Was genoeg.
|
één keer in de week :( zucht...veel te weinig.
maarja. dat heb je als je 100 km van elkaar vandaan woont. |
Dat ligt eraan. In vakanties zijn we zo vaak mogelijk bij elkaar.
Doordeweeks vaak 3 middagen, en in het weekend 's middags en 's avonds, behalve als we moeten werken. |
Paar keer per week en in het hele weekend.
|
5 dagen in de week op school, en vrijdagavond/nacht blijven we vaak slapen, ik bij hem of hij bij mij.
|
Mijn ex zag ik op maandag, woensdag en vrijdag op zaterdag sliepen we bij elkaar,
Mijn huidige vriend zie ik ongeveer iedere dag, woensdag op donderdag slapen we standaar bij elkaar net zoals vrijdag, zaterdag en zondag. De dagen waarop we elkaar niet zien is meestal maandag en dinsdag. :) |
zondag de hele dag, vrijdag avond, woensdag avond, maandag avond ook nog wel eens. en elke zaterdag willen we elkaar ook zien, maar dat is er nog nooit van gekomen doordat we dan steeds feestjes hebben enz.
|
2x per week... 1 avond+nacht en een vrijdagavond+nacht of een zondag overdag...
|
Meestal van vrijdagavond tot maandagmorgen.
|
Ik zie mijn vriend zo'n 5/6 dagen per week.
We wonen in 1 huis :o En ja, dat heeft zo zijn voordelen, maar ook zeker zijn nadelen... Mijn vorige vriendjes zag ik gem. 1 a 2x per week, en dat vond ik dan ook meer dan genoeg! :o |
doordeweeks elke aaf, int weekend bijna de hele dag...
|
mijn ex zag ik ongeveer elke dag.
|
elke dag.
|
6 dagen. Elke dag op school, bij korfbal, uitgaan en gewoon bij mij of hem thuis. Soms ook op zondag, maar das niet elke week..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |