![]() |
Prince Harry gaat als Nazi verkleed naar feest
http://newsimg.bbc.co.uk/media/image...1_sun203ok.jpg
Excuses prins Harry voor nazi-foto In Engeland is opschudding ontstaan over een foto van prins Harry als nazi. Volgens de BBC is de foto zaterdag gemaakt op een verkleedfeest bij vrienden. Harry's oudere broer William zou op het feestje zijn verschenen als leeuw. De tabloid The Sun heeft de foto van Harry met nazi-uniform en hakenkruis gepubliceerd onder de kop 'Harry the nazi'. De prins heeft inmiddels zijn excuses aangeboden in een schriftelijke verklaring. Daarin staat: "Prins Harry biedt zijn excuses aan voor het wangedrag dat hij tentoon heeft gespreid. Hij realiseert zich dat zijn kostuumkeuze slecht was". Onvoldoende Maar met de brief is de kous nog niet af. De oud-perschef van koningin Elizabeth vindt een schriftelijk excuus niet voldoende. Hij heeft Harry opgeroepen voor de tv zijn spijt te betuigen. Of Harry op de oproep ingaat, is nog niet duidelijk. Een Britse organisatie voor joden veroordeelde de "slechte smaak" van de prins, maar was blij met de excuusbrief. Over twee weken herdenken de Britten de holocaust. |
Mjah.. niet zo bijster slim maar ik vind het overdreven dat iedereen er zo'n ophef over maakt..
|
het was idd niet zoon slimme keuze om dat aan te trekken. MAJA, wat doe je eraan??
|
Een goede opleiding garandeert dus niets...........
|
jeetjemikkie!
|
Zou hier al een post over gemaakt zijn op 'tiswah'?
|
Retronieuws!
|
Citaat:
|
Gewoon een domme actie van hem. Het was een verkleedfeestje, hij dacht vast dat hij origineel was (en ik durf wel te zeggen dat hij de enige was die met een nazi-uniform kwam :D) en heeft gewoon niet stilgestaan bij de beroering die het teweeg zou brengen.
Ik bedoel, er zullen hier ook vast wel mensen rondlopen die het grappig vinden om verkleed als Osama naar een feest te gaan. Ik in elk geval wel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik krijg nu al zin in de eerste stomme acties van Amalia :D
|
Citaat:
sorry dat ik het zeg maar vind dat ''ding'' nu al dom @ G-Lo ik loop al 2 uur met die tag te vechten!! |
Citaat:
|
Amalia als dropout :D
Hmjah, het is echt een butt ugly baby, dat staat iig al vast. |
Nieuwe tv-show:
Amalia, gabbers en gasten :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zou de koninklijke familie eigenlijk reageren, als er een iets minder begaafd kind ter wereld zou komen? Of is begaafdheid in hun genen vastgelegd? :o
|
Laat het maar aan de Britse tabloids over om van een mug een olifant te maken.
|
Citaat:
|
Ik vind het onzin, het is zeer origineel en gedurft, maar waarom zou het niet mogen? Hij had een duits legeruniform aan, so what? Gaan mensen er ook problemen van maken als iemand in een tweedewereldoorlogs engels kostuum komt? Die soldaten en officieren van de nazi's konden net zo weinig aan die oorlog doen als jij en ik.
Zwaar overdreven dus al die ophef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een onzin. Prins harry liep met een nazi-uniform en een armband met hakenkruis rond. Straks gaan jullie nog beweren dat het aantrekken van een Romeins kostuum niet mag, want "Nero heeft ten slotte christenen voor de leeuwen gegooid'.
|
Ik had een Hitler-ava en dat werd ook niet getolereerd. :(
En het was nog wel een scháttige Hitler! Met draadarmpjes en draadbeentjes enzo. :( On-topic: Boeiend... |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.english.uiuc.edu/maps/ww2/ghetto.jpg http://www.tiscali.co.uk/reference/e...ges/507091.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/bosnia4.gif Britse soldaten: http://www.heroes-return.co.uk/images/Vickers%20gun.jpg Oh ja! Verschillende uniformpjes! :p (niet altijd naar de razzia's verwijzen he. :nono: De Geallieerden waren ook niet altijd even lief!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het ook erg overdreven van de pers...maar daar is het Engeland voor.... |
Als hij op een feestje met de kledingscode koloniaal komt in een nazi pak, zegt hij dus als het ware dat hij al die lui in die kolonies die daar arme mensen aan het uitbuiten waren een stel nazis vind. Respect.
Slim is het niet :D |
Citaat:
|
Maargoed.
Ik blijf me d'r altijd over verbazen dat je zomaar met CCCP logo's, hamers en sikkels etc kunt rondlopen en daar behalve wat cliché 'links tuig' opmerkingen verder geen commotie over bestaat. |
Citaat:
of ik moet me vergissen. ontopic: boeiiend! |
'Tiswah
|
I care!
No, really, I do! I mean it. Really. :rolleyes: |
Ach, een swastika op je jas, lekker boeiend. Zoals al gezegd: er lopen nu ook nog allerlei randdebielen rond die aan hun kleding te zien vreselijk graag honger zouden willen lijden in een communistisch klotelandje...
|
oud nieuws en boeiend (n)
|
Citaat:
ontopic: tsjah, :confused: boeiend.... |
Ach, Bush gaat iedere dag denkend als een nazi naar een feest. Dus dat Harry dan naar een feest gaat verkleed als nazi, who cares?
|
Citaat:
Het lijkt me alleen lastig voor Christina om noten te lezen, maar dat is een andere discussie. |
Citaat:
Daarbij hebben dat soort shirts natuurlijk niks met politiek te maken, hamer en sikkel zijn voor de meeste mensen gewoon onderdeel van de pop culture. Het is hip. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |