![]() |
er zijn 2 jongens, 1tje waar ik al 2 x mee heb gehad en 1tje waar ik alleen nog maar een paar x mee heb gezoend. men oude 'liefde' zit nog steeds in mijn hoofd, en ik zo te merken ook bij hem. maar ik ben denk ik ook weer opnieuw verliefd op die andere jongen.. nu weet ik niet offik 't moet proberen met men oude 'liefde', dat 't deze x wel goed gaat. of dat ik gwoon opnieuw met iemand anders (die andere jongen) iets moet beginnen. grote kans dat alsik met men ex weer iets begin dat 't dan weer mis loopt... :(
hmm, voor wie zouwe jullie gaan? (als je in zo'n situatie zit dan) |
Het is niet voor niets al een paar keer uitgegaan. Denk er goed over na de keuze ligt nog altijd bij je zelf en die moet je zelf maken
|
Citaat:
ja dat is wel zo, maar ik wilde gwoon even weten wat jij zou doen als je tussen 2 jongens kon 'kiezen', zou je dan gaan voor de gene waar je al iets mee heb 'opgebouwd' of gwoon opnieuw beginnen met iemand anders, waardoor je 't helemaal anders kan doen... |
hee zusje :) het slimste is denk ik om met die 'nieuwe' liefde iets te beginnen want je zegt zelf dat je ook verliefd op 'm ben en met je 'oude' liefde is het niet voor niets twee keer uitgegaan...wie is trouwens je nieuwe liefde? :p
|
Ga voor degene voor wie je het meest voelt. Of wacht totdat je zeker weet wat je wilt. Ga eerst na of je echt voor beide daadwerkelijk genoeg voelt om wat mee te beginnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hi hi .. dacht al :D ja ik denk dat je naar de "wijze woorden" van je zus moet luisteren ...ben met haar eens ... je ex jah dat is je verleden en ik denk dat je gewoon een nieuwe start moet maken met iemand anders .. (vooral als je iets voor hem begint te voelen ;) ) |
zelf zou ik voor je eerste liefde kennen...
maarja, je moet gewoon kiezen voor degene waar je t meeste voor voelt |
|
Citaat:
:) tussen mij en men ex word 't tog nx meer, kwil 't niet. hij zou vrijdag mesgien langskomen maar ik heb vandaag gezegd dat dat mesgien niet zo'n goed ideej was, kdenk wel dat 't zo beter is. |
Citaat:
|
geen van beide inderdaad
|
Ik zou gewoon iemand anders zoeken, of gewoon beide houden...
|
mja geen van beide is logisch, maar.. ik wil nx meer met men ex en dat weet ik egt zeker, ik weet dat 't tog nie werkt en ik ben niet meer verliefd :)
|
kzou voor dirk gaan.. ard verandert toch nie meer..
:o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |