![]() |
Verandering van standjes
Ik heb nu al een heel tijdje een vaste vriend, en alles gaat heel goed tussen ons. De seks is ook heel goed vind ik maar ik wil wel eens meer variatie, we zijn beiden elkaar eerste. Nu doen we alleen nog maar ik boven, hij boven,... Ik weet dat er nog heeel veel verschillende verstaan, zoals doggy en schildpadje enzo. En ik zou die graag eens uitproberen, en mn vriend volgens mij ook. Alleen weet'k niet goed hoe we er aan moeten beginnen. Niet zo zeer van de posities enzo:p maar ik vind er over praten voor de daad zo onromantisch, dan is het zo van nu ga jij zo sta, dan ik zo en... Kwil het spontaan houden zeg maar :p. Maar zomaar opeens op mn handen en knieen ga zitte gaat ook niet echt vind ik bv...Dus hoe pak ik het het beste aan dan?
|
Je hoeft er niet perse onder het avondeten over te praten hoor! Tijdens het voorspel werkt het juist opgeilend als je iets zegt/fluistert als "Wil je me een keer op deze manier nemen?" "Het lijkt me geil als..." "Mag ik je...?" Zoiets.
Of evalueren tijdens het naspel <3 :) |
Terwijl jullie bezig bent met zo'n standaard standje een beetje ondeugend vragen of jullie niet eens wat anders zouden proberen, en dan op handen en knieen gaan zitten.
|
Om vervolgens heel tactloos en onromantisch te zeggen "NIET IN ME KONT BOREN HE!"
:+ |
Nog altijd beter dan tijdens het eten ;)
|
Citaat:
Vervolgens ga je dat uitproberen als jullie daarna weer seks hebben. Wisselen van standje gaat vrij automatisch, je geeft gewoon aan wat je wil doen. Ook kun je er aan denken om eens ergens anders seks te hebben dan in bed, dat dwingt vaak automatisch al een ander standje af :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na de seks zeggen 'Hee, zullen we de volgende keer eens...?' En dan de volgende keer er gewoon mee beginnen, zelf alvast goed gaan zitten.
Je kunt ook hem in de juiste houding duwen :P hand vastpakken en op de goede plek leggen, knie vastpakken om z'n been te buigen, enzovoort. |
Gewoon tijdens de sex zeggen: 'Zullen we eens ... proberen?'
|
schat het lijkt me lekker als...
of er een andere keer over praten idd |
Citaat:
|
het is helemaal niet verkeerd om erover te praten hoor, zolang je het maar op de juiste manier brengt, zoals Guinevere ook al beschreef. Ik zeg meestal tijdens de seks ook gewoon wat ik wil, maar breng het dan altijd op een mooie manier. eerst ff een lekkere kreun en vervolgens met een halfhijgende stem van geilheid gewoon zeggen wat je kwijt wilt... :) werkt gegarandeerd!
|
ga op je buik liggen vuile slet en laat je achterlangs geneukt worden/
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |