Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   helaas slaat ut allebei op mijn vader....waarom zijn we nog steeds aan de heroine?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=107875)

nikky3x3 28-05-2002 08:15

helaas slaat ut allebei op mijn vader....waarom zijn we nog steeds aan de heroine?!

hej lieve mensen!
waarom zijn er nog steeds mensen aan de heroine...ongeacht dat de dood hun achtervolgt. mijn vader heeft vroeger gebruikt, jaren gebruikt, maar wonder boven wonder is ie er lichamelijk afgekomen, maar geestelijk was het zijn beste ervaring.
nu is ie alcholist, geen vader...dat gaat niet samen... helaas

take care
niki

Griller 28-05-2002 16:32

Antwoord op je vraag...

Weet niet zeker of ik deze wel kan geven ... maar ik denk dat heroine een extreem geval van experimenteren is. Of mensen die echt HELEMAAL weg willen van de realiteit.. maar wie ben ik om dat te zeggen...

Isa 28-05-2002 16:50

Citaat:

Griller schreef:
Of mensen die echt HELEMAAL weg willen van de realiteit..
heroine haalt de realiteit niet weg, het geeft alleen het gevoel dat die realiteit niet belangrijk meer is. (heb ik horen zeggen)

Glass Ghost 28-05-2002 17:23

Ik wil het nog wel een keertje proberen...gewoon om te weten hoe het is...

Griller 28-05-2002 18:19

Citaat:

Kenny McCormick schreef:

heroine haalt de realiteit niet weg, het geeft alleen het gevoel dat die realiteit niet belangrijk meer is. (heb ik horen zeggen)

dan ben je dus wel een soort van helemaal weg uit de realiteit...

M@TRIX 29-05-2002 08:52

Citaat:

nikky3x3 schreef:
hej lieve mensen!
waarom zijn er nog steeds mensen aan de heroine...ongeacht dat de dood hun achtervolgt. mijn vader heeft vroeger gebruikt, jaren gebruikt, maar wonder boven wonder is ie er lichamelijk afgekomen, maar geestelijk was het zijn beste ervaring.
nu is ie alcholist, geen vader...dat gaat niet samen... helaas

take care
niki

wijze woorden, jammer dat het zo moet zijn, ben bang dat je er niets aan doet,
het zal wel goed kome denk ik...

M@TRIX 29-05-2002 08:53

Citaat:

Glass Ghost schreef:
zeer onverstandig, raak je aan verslaaf... die kans is tenminste zo groot dat je daar maar meteen van uit moet gaan....

liefkleinmeisjuh 29-05-2002 09:05

Citaat:

M@TRIX schreef:

zeer onverstandig, raak je aan verslaaf... die kans is tenminste zo groot dat je daar maar meteen van uit moet gaan....

Als ik weet dat ik morgen dood ga, dan ga ik nu direct opzoek naar heroine... Ik wil er niet verslaafd aan raken, maar ik wil het wel 1x in mn leven gedaan hebben.

MissBi@tch 29-05-2002 09:24

heroine zal k echt nooit aanraken dat gaat me net ff iets te ver!!

Lonsdalechick16 29-05-2002 12:20

wat ik nog wel een keer zou willen proberen is een lijntje snelheid..

SpeCteR 29-05-2002 13:13

Citaat:

Glass Ghost schreef:
OMG doe ut niet!!! je zet toch geen spuit in jezelf! ( ik weet kan ook anders maarja ) alleen de gedachte al

Glass Ghost 29-05-2002 22:27

Citaat:

M@TRIX schreef:

Daar ga ik niet van uit, als je zo gaat denken is de kans idd zeer groot dat je verslaafd raakt. Ik hoop dan maar dat ik sterk en slim genoeg om niet verslaafd te raken.

En een spuit heb ik toch al in mn arm gehad, is minder erg dan je zou denken hoor...

En ik zeg niet dat ik het morgen ga doen, maar als ik ooit nog s iemand leer kennen (die ik redelijk vertrouw) die het me aanbied ofzo zou ik dnek ik geen nee zeggen...

harrie the 5th 30-05-2002 08:49

Citaat:

Glass Ghost schreef:

Daar ga ik niet van uit, als je zo gaat denken is de kans idd zeer groot dat je verslaafd raakt. Ik hoop dan maar dat ik sterk en slim genoeg om niet verslaafd te raken.

En een spuit heb ik toch al in mn arm gehad, is minder erg dan je zou denken hoor...

En ik zeg niet dat ik het morgen ga doen, maar als ik ooit nog s iemand leer kennen (die ik redelijk vertrouw) die het me aanbied ofzo zou ik dnek ik geen nee zeggen...

Zie je, daarom is het "verslavend"

Ik zou denk ik geen nee zeggen...?
Omdat je dat niet kan of niet wil??

Glass Ghost 30-05-2002 16:44

Nee omdat ik het wel zou willen proberen...
Als ik daarna echt neigingen krijg om meteen meer te gaan nemen zou ik wel uitkijken ja...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.