![]() |
helaas slaat ut allebei op mijn vader....waarom zijn we nog steeds aan de heroine?!
hej lieve mensen!
waarom zijn er nog steeds mensen aan de heroine...ongeacht dat de dood hun achtervolgt. mijn vader heeft vroeger gebruikt, jaren gebruikt, maar wonder boven wonder is ie er lichamelijk afgekomen, maar geestelijk was het zijn beste ervaring. nu is ie alcholist, geen vader...dat gaat niet samen... helaas take care niki |
Antwoord op je vraag...
Weet niet zeker of ik deze wel kan geven ... maar ik denk dat heroine een extreem geval van experimenteren is. Of mensen die echt HELEMAAL weg willen van de realiteit.. maar wie ben ik om dat te zeggen... |
Citaat:
|
Ik wil het nog wel een keertje proberen...gewoon om te weten hoe het is...
|
Citaat:
|
Citaat:
wijze woorden, jammer dat het zo moet zijn, ben bang dat je er niets aan doet, het zal wel goed kome denk ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
heroine zal k echt nooit aanraken dat gaat me net ff iets te ver!!
|
wat ik nog wel een keer zou willen proberen is een lijntje snelheid..
|
Citaat:
|
Citaat:
En een spuit heb ik toch al in mn arm gehad, is minder erg dan je zou denken hoor... En ik zeg niet dat ik het morgen ga doen, maar als ik ooit nog s iemand leer kennen (die ik redelijk vertrouw) die het me aanbied ofzo zou ik dnek ik geen nee zeggen... |
Citaat:
Ik zou denk ik geen nee zeggen...? Omdat je dat niet kan of niet wil?? |
Nee omdat ik het wel zou willen proberen...
Als ik daarna echt neigingen krijg om meteen meer te gaan nemen zou ik wel uitkijken ja... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |