![]() |
Nieuwe telefoon..
Hé daar,
Ik ga binnenkort een nieuwe GSM halen, alleen weet niet precies welke ik wil gaan halen. De nieuwe serie van Nokia spreekt me totaal niet aan, misschien is het een supertelefoon qua functies, maar wat een lelijke telefoons (no offense naar de mensen die een Nokia van deze serie hebben :P). Samsung zijn altijd al goede telefoons geweest (in mijn ogen), alleen de duurbaarheid is niet zo lang.. Ook al zijn de E330 en de E630 toch wel netjes. Siemens vind ik meer vrouwen-telefoons, alhoewel de nieuwe SL65 mij ook wel aanspreekt. Sony Ericsson heeft met hun nieuwe serie (K500i, F500i, K700i, S700i e.d.) ook een set goede telefoons op de markt gebracht, alleen de gigantische camera op de achterkant is niks. Panasonic komt binnenkort met een nieuwe serie (X300, X400, X500), waarvan de X300 mij ook wel aanspreekt vanwege het nieuwe pop-up scherm.. Ff een poll, kijken welke jullie de beste keus vinden.. |
Is de samsung d500 niets voor je?
|
de nokia 6230 is anders niet zo lelijk hoor :o
|
Samsung heeft (had iig) vaak systeem fouten doordat er zo snel zoveel zijn gemaakt.
|
panasonic zou ik niet doen ,tenzij je er jarenlang mee werkt al en ze fijn vind.
k700i is alweer oud en achterhaald e330 weet ik niet veel van e630 is nieuwste en beste, zou ik duidelijk voor gaan iigeval... |
edit:
siemens sl 65 is groot,log en siemens, zegt genoeg. nokia 6230 is opzich ook wel een optie, maar ookalweer een tijdje uit en niet echt je van het,maar kan eventueel ook.na de e630 zou ik die nemen. |
Citaat:
Ik ga zelf binnenkort de E330 halen, altijd Nokia gehad (3210,331,5210,7210) maar die nieuwe reeksen zijn inderdaad aarslelijk en ik wil 'n openklapbare, en die 2650 heeft 'n te el cheapo uiterlijk. |
Citaat:
De K700i is dan wel langer op de markt, het is nog wel een zeer uitgebreide telefoon, zelfs in vergelijking met nieuwere modellen van bijvoorbeeld samsung. Ik denk dat kwa functies alleen de D500 de K700i voorbijgaat en straks de E720 ook (en die is nog mooi ook), maar op dit moment is de K700i nog gewoon een toptelefoon, net als de nokia 6230. Die laatste is overigens ook nog een van de laatste nokia's met een mooi design vind ik. Als je wat telefoons wil vergelijking wat betreft specificaties kan je het beste kijken op www.gsmarena.com |
www.nieuwemobiel.nl is ook erg handig.
|
Citaat:
(van kieskeurig.nl) Formaat Gewicht 99 gram Afmetingen (H x B x D) 90,2 x 47,6 x 20,9 mm ----------- 9 cm is nog niet zo heel groot, maar toch.. Ik ga waarschijnlijk voor E630, aangezien de K700i qua design niet veel bijzonders is, en hij blijft die grote lens houden op ed achterkant. |
Citaat:
|
ik zou van dit lijstje voor de e630 gaan
Je kan trouwens de d500 al vanaf ong. 13 euro per maand (24 mnd) krijgen. PM me maar voor uitleg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |