![]() |
Gay
Als jij je in je favoriete winkelcentrum, -straat of -steegje loopt, waar kan je dan erg blij / gelukkig / euforisch over worden?
Ik vind het zelf altijd wel leuk als mensen zomaar hun levensverhaal gaan vertellen en ik vind het schattig als bejaarde mensen elkaar een kusje geven als d'r eendje de trein in moet. En als ze een liedje in een winkel draaien die ik leuk vind. Nu jullieee :) :) :) http://people.freenet.de/oooooo/smileys/darling.gif Ja. ik heb gemiddeld 21.18 posts per dag :( |
hehehehe
van loempiakramen en suikerspinkarretjes en snoepwinkels |
Oh van levensverhalen moet ik niks. Tenzij ze echt boeiend zijn maar verder nee. Ik wil winkelen en geen levenverhalen horen anders kijk ik wel nara jambers ofzo. Maaree ik word altijd blij als ik iets zie wat ik al heel lang wil hebben en nergens kon vinden en ook nog eens betaalbaar is. Leuke liedjes kunnen ook leuk zijn ja.
|
ongeveer alles wat in de categorie 'leedvermaak' thuishoort. (y)
|
Tssk, gemene punkertboyy http://people.freenet.de/oooooo/smileys/darling.gif hihi :bloos:
Ik voel me zo raar van binnen :bloos: :bloos: |
Grachtjes en oude krakkemikkige gebouwen en verlaten steegjes met kromme tegels (van die bolle weetjewel)
Ik vraag me af door welke winkelstraat/steeg een trein rijdt trouwens, maar ja detail detail. |
Oh het is altijd leuk als ze bij de kassa fouten maken dat ik extra korting krijg of teveel wisselgeld, ja dan word ik helemaal warm van binnen :eek:
|
ik werk in de appie en dan komt er altijd zo'n wijf dat over van alles en nog wat begint te lullen, iedereen kent haar als het lulwijf. en dan zeg ik om de halve minuut ja of oh en dan is die vrouw ook weer blij.
|
ik hoef geen levensverhaal te horen, ik vertel die van mij ook niet zomaar.
ooit eens in de trein in italie gezeten met een vrouw voor me die gebrekkig engels sprak en die een heel lul verhaal aan t ophangen was, dat ik er niet uitzag en ik moest constand zeggen dat ik haar jurk mooi vond, het was een spijkerjurk uit t jaar 0 van leuke liedjes word ik wel blij :) |
Citaat:
|
Bleuuh wat een zeikerds zijn jullie zeg (n) Het is toch leuk als iemand zomaar iets begint te vertellen.
|
Citaat:
|
Hahaha :D Nee joh mallerd http://people.freenet.de/oooooo/smileys/darling.gif Gewoon iets leuks weet je wel
Of als je een grap vertelt en de hele trein lacht mee? (de mensen in de trein dan) |
Citaat:
maar ik ga dan ook echt snel weg voordat ze het merken hihi |
Citaat:
serieuze quote uit helsinki. (it's shite being scottish) in de stad word ik blij van mensen die tegen lantaarnpalen oplopen. Ow, en van romantische dingen, soms, maar niet als het regent. Bloemenstalletjes en de lampjes in de bomen aan de gracht hier. |
Citaat:
|
ghetto's kids die je power geven omdat ze even op je skateboard mochten staan :D..
|
Citaat:
Ik word blij van mensen die een binnenpretje hebben dus als ze opeens heel even glimlachen. heeft weinig met winkelen te maken. Ik word blij van als ik mooie schoenen zie en ze nog kan kopen ook. Geldt voor alle leuke kleren/schoenen/dingen. |
ik hou van winkelen in zomer in amsterdam als er veel toeristen zijn, zon en een relaxed sfeertje
|
Ik hou van mensen die glimlachen,dan word ik helemaal blij en dan glimlach ik ook.
En als ik iets al heel lang zocht maar het te duur was en het er plots weer hangt,mét korting. (y) Of van een man die accordeon speelt aan de Fnac. Mensen die tegen je beginnen babbelen vind ik ook wel nog leuk ja,maar het is te zien wie & of ik dan nog makkelijk kan zeggen 'ja,dagg.' |
Citaat:
|
Ik heb zo'n zin in slippers en blote voeten, lekkere luchtige kleding..... SUMMER!! :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan euforisch worden als ik opeens mn beste vriendin in de melkweg tegenkom terwijl zij daar nooit komt en we niet van elkaar wisten dat we er waren.
Of van in het park hangen met vrienden met een jointje en straciatella yoghurt. Of van zomer en vakantie. Of van klaar zijn met mn examen.. |
Citaat:
en verder vind ik het leuk als ik zomaar ineens een stroopwafelkraampje zie en de verse stroopwafels ruik. lekkerrr (y) dan koop ik er altijd eentje :o |
vrolijke doch niet-irritante conducteurs
|
Ik word ook altijd blij als er hete jongens in winkels werken.
|
Ik ben altijd wel vrolijk, dus tsja :o .
Oh ik word wel supervrolijk als een vriendin van me valt in het midden van de drukste winkelstraat, dat terwijl ze gewoon stilstond :o :D :bloos: |
van uitverkoopjes in mijn maat :)
|
knappe mensen
mensen in mooie kleding..ik ben altijd gefascineerd door goedgeklede mensen als ik een nieuw leuk winkeltje ontdek ergens mensen op straat die je een oprecht complimentje over je outfit geven 14jarige chickies die vragen waar je die laarsen hebt gekocht leuke jongens die hun nek bijna breken door naar jou te staren vrolijk ns personeel leuke mensen tegenover je in de trein |
limited vinyl :eek: :eek: :cumm:
|
als ik iets vind wat ik al heel lang zoek, en et ook nog in mijn maat en prijsklasse valt.:p
of als ik iets vind waar ik nog niet van wist dat ik t al heel lang zocht.:o of als opeens de zon gaat schijnen, of als je veel leuke mensen tegen komt, of als er een aardige verkoopster is, of aaaaaals je opeens een vriendin tegenkomt die ook alleen aan t shoppen was en dan dat je samen verdergaat, of dat je een complimentje krijgt van een leuke jongen maar dat is ook leuk als je niet aan t winkelen bent. :bloos: |
Citaat:
|
ja fairuz daar wordt ik ook altijd zo blij van, hete jongens in winkels, oehlala
en ik word blij van een kind dat er lief uit ziet, en van bruine kinderen, en van mooie straatstenen en mooie gebouwen :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er van die malloten debiele muziek aan het maken zijn midden in de stad, erg grappig altijd :D .
|
ik wacht nog altijd op een bordje met * gratis pils *
|
Citaat:
|
Citaat:
en verder vind ik meer dingen leuk maar daar denk ik nu niet aan want vandaag was het niet leuk op straat. regen ne wind bah. |
van etalages waar heel groot aangeplakt staat: 75% korting, alles moet weg! En sale doet het ook altijd goed :D
|
Als er topless meisjes door de straat dartelen wil ik nog wel eens glimlachen.
|
Als ik langs een wapen winkel kom :o <3 :bloos:
|
Mensen in een burqua maken mijn dag weer goed.
(Als in: haha, sukkels!) |
Citaat:
|
- Politiewagens met legen hondenkooien erin terwijl ik clean ben. (y)
- Duitsers die vragen waar de coffeeshop is. - Muziek die gedurende de weken voor kerst overal in de binnenstad uit speciaal voor dat doel opgehangen luidsprekertjes schalt, een Eftelingidee, zo fout dat het belachelijk is. - Grote groepen sletjes die alleen op vrijdagmiddag na schooltijd te zien zijn in de stad. - Vogels die over een traject van een paar honderd meter naast je fiets blijven vliegen. - Die ene parkeeragent die altijd heel statig over de parkeerplaats marcheert. :D |
Gabbers (en Lonsdalers) maken mijn dag altijd goed, als in, het kan altijd slechter.
|
Tasjesdieven op scooters.
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |