![]() |
Raise Your Fist Festival
Op 5 maart is er een benefiet in Iduna (Drachten) waarbij de opbrengst wordt overhandigd aan de AFA.
Dit naar aanleiding van het groeiend aantal rechtse extremisten in Drachten en omstreken en de uitingen hiervan. Denk hierbij aan met white power tekens bekladde objecten (zoals op een Islamitische gebedsruimte) en het bedreigen van minderheden/allochtonen/enz. De bands die zullen optreden: 16:00 G Jobcrusher 16:30 16:30 K Terra Militia 17:00 17:00 G WIJF 17:30 17:30 K WAOnzin (ovb) 18:00 18:00 G Galbak 18:30 18:30 K Skint 19:00 19:00 G Asunder 19:30 19:30 K Animosity 20:00 20:00 G Kriegstanz 20:30 20:30 K Vals 21:00 21:00 G Seein’Red 21:30 21:30 K Humus 22:00 22:00 G Antidote 22:30 22:30 K Makiladoras 23:00 23:00 G Fleas & Lice 23:30 K = kleine zaal/café G = grote zaal De entree voor het festival zal € 5,- bedragen wanneer men reserveert via apocalypse5000@hotmail.com op de avond zelf zal dit €6,- bedragen. vanaf maandag 24 januari zal de website van het festival te bereiken zijn op http://www.raiseyourfistfest.tk |
waar de fuck ligt drachten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
verstopt tussen de weilanden ja, waar niemand buiten friesland durft te komen.
|
Extreem links is gay.
|
Citaat:
|
Maar Seein Red en Antidote (y) en Makiladoras!
|
hehe Mennuz toch.
je bent toch fulltime slootje springer? om zo je bestemming te bereiken? |
Haha, er is ook een raise your fist festival in maart , in hardenberg:
agent steel baron rojo atomkraft accelerate en meer... komt allen! |
Citaat:
maar te ver weg |
Citaat:
Hoezo dat nou weer? |
omdat je in Lemmer woont.
|
komen dus.
|
wel d0pe line up
maar te ver buiten de bewoonde wereld |
AFA :D
Wat doen die nou eigenlijk? Vermeende extreem rechtsen in elkaar slaan? Stenen gooien naar de ME? Huilen bij de ME als extreem rechts een bijeenkomst houdt? |
een blokkade hekje voor de deur zetten :eek:
|
op fascistische wijze op fascisten jagen. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
opbrengst naar de AFA?? no way dat ik ga komen (n) ...
|
Citaat:
Heerschende zooi, ik zal er zijn. |
Haha vet ik woon in drachten :cool:
|
Citaat:
Volgende dag al naar de 013, ligt zo'n beetje aan de aan het andere uiteinde van NL, wordt me een beetje te duur. |
Citaat:
|
vette lineup. Alleen wijf is echt lame en hun provincie ook. Dus ik pas.
|
Wijf zijn stakkers, vooral Wobma :P
|
Zit Wobma in een band? wazig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm scenestar... ik heb hem vaker gedisst horen worden dan geprezen hoor:D al vind ik t wel een sympatieke kerel
|
beheerder van punx.nl dus dan weet je het wel :o
|
gheh, fopma.
|
Citaat:
Verzin er maar een ander woord voor |
waarom iemand sowieso het woord heerschen zou willen gebruiken gaat echt totaal langs me heen.
|
Citaat:
|
dat vals, is dat een engelse band? toen the pawns en fourth rotor laatst in krommenie waren vertelden ze dat ze met een engelse band hadden gespeeld, die Vals heette... so i just wondered... aangezien het een vreemde naam voor een engelse band zou zijn (niet onmogelijk) en ze daarmee in nederland gespeeld hebben...
|
Citaat:
|
mihoen komt ook onder voorbehoud...
|
|
Poepschuiten!, Een kereltje van Wijf komt uit Lemmer!
Daar woon ik! Ha! |
Citaat:
|
Trouwens wat is dat voor onzin dat er zoveel extreem-rechtSS in drachten voorkomt, alleen omdat ik de moskee heb ondergeklad zeker?
|
nee ook omdat er meerdere mensen zijn bedreigd in elkaar zijn geslagen je door heeel drachten white power tekens tegenkomt en de politie dit allemaal in de doofpot stopt.
Vrienden van me zijn zelfs al meerdere keren bedreigd omdat ze als witte ras zo'n plo sjaal droegen nou das wel erg kansloos he of nog kanslozer mensen dwingen te sieg heilen. maar goed als je oogkleppen op hebt of het niet wilt zien dan kan het je wel eens voorbij gaan |
Ik denk dat het niet meer dan een logische reactie is op de 'verzwarting' van Nederland, alhoewel dit in Dr88 dan nog erg meevalt. Doordat er zo ongelovelijk veel delicten zijn met allochtonen zijn er mensen die de hele 'zwarte' gemeenschap of moslim gemeenschap of whatever er op aankijken.
En bovendien zijn het vooral 14 jarige buitendorpers die met zulke ideeen rondlopen puur omdat er geen 1 neger in Ureterp of Buitenpost rondloopt en ze het stoer vinden om zich als extreem rechts te profileren.... |
haha, doofpot
|
Citaat:
|
mjah ik weet niet waar jij woont in drachten maar iig waar ik woon woont nog geen 400m verderop een aantal mensen die erg fanatiek rechts zijn en waar er elk weekend toch wel zo'n 20 man in de huiskamer zitten om samen ff te saluten naar de white power vlag die er hangt dus er zijn wel degelijk van zulke personen in drachten en wat betreft buitendorpen heb je wel gelijk in boornbergum en ureterp is het erger dan hier. Dit neemt echter niet weg dat wij hier geen aandacht voor mogen vragen want het gebeurt wel degelijk in drachten zelf. en 14 jarigen valt vies tegen; de meensen waarvan ik weet dat ze het zijn zijn toch wel tussen de 18 en 30 jaar oud.
Ik vind het geen logische reactie maar als jij er zo over denkt doe je dat maar :o |
Citaat:
Maar goed, dit is niet iets voor een muziekforum, ontopic maar weer. |
Jammer dat antidote daar gaat spelen,
maja zou er sowieso niet heen gaan helemaal neit als het geld naar die dwazen van de antifa gaat stelletje linkse facisten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |