![]() |
Help !!
Ey! Ik heb een groot probleem...Ik heb een jongen lere kenne in de zomer via een goeie maat van mij. En ik kom hem veel tegen en dat klikt goed,zelfs op fuife staan wij vaak samen te prate. Dan zegt hij tege zijn vriende "ik heb de hele tijd bij haar hier gestan + knipoog" of "we stan hier bij schoon volk" -> terwijl ik het enigste meisje daar was en de laatse keer dat ik hem zag (een week geleden),zei hij tegen zijn mate "dat is ze" . Dat kan allemaal toeval zijn,maar toch hoe hij altijd kijkt en omgaat met mij... En nu mijn vraag ik weet niet wat ik moet doen - mijn ex heeft volgens mij leugens tegen hem verteld omdat hij mij zelf terugwilt.. Moet ik nu tegen die jonge zegge dat ik gevoelens heb voor hem want hij heeft het echt niet door en ik weet ook niet wat in zijn hoofd doorgaat ! Please help me,thanks !
|
Niet moeilijk doen, hij vindt je duidelijk leuk.
en leer even Nederlands. Dankje |
Poeh, gewoon duidelijk maken wat je van hem vind... :) signalen zijn duidelijk!
|
Gigántisch probleem ja.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
hield iedereen zich er maar aan.... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die ons prachtige announcement leest! :D Anyway. :o Titel is aangepast. Nu weer verder naar de inhoudelijke reacties. :) |
Op de helft gaf ik het op. Dit is niet snel te lezen.
Wat ik uit de helft kan concluderen is dat je je aanstelt en gewoon naar hem toe moet gaan |
Offtopic: Je moet iig proberen wat beter Nederlands te tikken en interpunctie gebruiken. Dat leest stukken prettiger :)
En verder gewoon duidelijk zijn tegen hem idd:) |
Wat nu?
Gaan met de banaan. |
Ik denk dat je hem best laat voor wat hij is en met je ex moet praten om eventueel terug met hém te verkeren, aangezien hij je zo graag terug wil.
:| Beetje overbodig topic met een erg voor de hand liggende oplossing. (en ja, dat eerste deel was sarcasme :rolleyes: ) |
Dat is dus niet toevallig. Als hij dat soort dingen zegt hint ie overduidelijk naar je. Wat je dan moet doen lijkt me duidelijk.
Het probleem is hoogstens dat je niet durft. |
Je zou tegen die bepaalde jongen de situatie kunnen uitleggen (van die leugens van je ex) Is dat iig weer opgelost.
En verder.....lekker flirten met die gast! Als hij je niet leuk vond, deed hij het ook niet bij jou. xxx |
Go for it....
En doe gelijk een cursus Nederlands.. |
Citaat:
|
ga ervoor...Misschien op night of the monkey?
|
Citaat:
|
dit is toch een retorische vraag he
|
Gewoon erop af stappen.
Lijkt me duidelijk toch. |
neukeh :p
|
over donder hem.
Zoen hem, weet ik wat de volgende keer pontificaal op zijn gezicht. |
Citaat:
Citaat:
:) |
Gewoon zeggen.
Heb ik ook gedaan bij een meisje dat ik leuk vind(Ik ben een jongen). Dan weet diegene dat en wie weet wordt het wel wat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |