![]() |
Dependent! (Punkrock)
Yeah
Punkrock uit Eindhoven. Hardcore invloeden, met hier en daar een emovlaagje. Het rockt ieder geval als een tiet! Live zijn ze echt strak en raggen er keihard tegenaan. De zanger die letterlijk het publiek opbeukt, niemand staat stil op het podium! Respect! Ze hebben net een split uit met Coffee Shower op NH-R records, dit is een nummertje daarvan. Dependent - searching Check ze als ze in buurt komen! |
M'n broer heeft bij een van de gitaristen in de klas gezeten.
Ik kwam die gitarist laatst ergens tegen en toen moest ik de groeten doen aan mijn broer van hem. Who wants to touch me? |
Ze komen 17 april probaply bij ons optreden, in Schijndel op de skatebaan that is. Waarschijnlijk samen met Karaoke Allstars (www.karaokeallstars.nl) :)
laatst een optreden gezien, die zanger heeft echt een zieke kop als hij grijnst (y) |
Citaat:
|
mja 1 of 2 keer op skatestock in valkenswaard gezien, maar vond er weinig aan.. dat stijltje trekt me sowieso niet zo.
|
vorige week nog gezien
heb nog steeds piepende oren zo hard gingen ze |
Citaat:
|
Citaat:
yeah, ik was daar dit jaar ook. Met tech 9 enzo. Gezellig! Een hoop ouwen met kinderen en alles! |
Citaat:
|
jeezus, jullie hebben een skatestock in Valkenswaard :o
|
Tja ik woon daar, heb ze dus wel live gezien en al dat. Wel gezellig bandje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ass if vond ik het best |
|
idd 24 april
opening van schijndels skatepark (aan de steeg) vanaf 14:00 sniff some glue skate wedstrijd dependent demonstratie breakdance workshop s6xtyn9ne karaoke allstars last crewsaders dj dilemma (y) (y) (y) en dat voor maar 0 euro !!! :eek: place: tussen jc bizzi en oc spectrum (steeg 9, schijndel) |
die link is down
|
waar de fuck ligt Schijndel?
|
Citaat:
(tussen 's hertogenbosch en eindhoven) |
dependent: gave band. paar keer over de vloer gehad en zijn de laatste tijd echt hard vooruit gegaan... was het eerst gewoon simpele skatepunk nu beukt het echt a la rise against. podiumpresentatie is ook erg sterk, lekker springende gitaristen enzo
staan trouwens 23 april ook in zaandam met uppercut, superhero, the butcher, pantherland, second chance, payback en neuk (laatste show ooit). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |