![]() |
Voorrondes Songfestival
Iedere donderdag 20:25 - 21.30 en 22.05-22.30 op NED2.
Er was nog geen topique over dus ik dacht laten we er eens een openen over dit verschrikkelijke kattengejank evenement waar toch altijd weer mensen naar kijken. Ik was ook wel benieuwd en ze hebben er nu drie gehad: verschrikkelijk. Vooral dat derde nummer, een 'rocknummer' noemen ze dat.... baaaaaaaaaaah. |
Het wordt elk jaar slechter. Voor goede nummers moet je helaas niet bij Nederland zijn.
|
Nee idd..
Wie hebben ze dit jaar overgehaald om het te presenteren? |
I.i.g. weer die Nance. :|
|
M'n moeder zit nu te kijken.
Dat bandje net. (n) Wat een zouteloze troep. Eurovisie Songfestival vind ik wel altijd vet, ook al is alle muziek slecht. Nationale voorrondes boeien me niet, ik merk vanzelf wel wat er gewonnen heeft. |
Ik kan niet kiezen tussen Trinity, Renee & Dennis en Yvette.
-Trinity heeft een leuk nummer, goede stemmen. -Renee & Dennis hebben een heel mooi nummer, goede stemmen alhoewel Dennis af en toe er flink naast zat, maar dat waren de zenuwen, dus waarschijnlijk gaat het de volgende keer beter. -Yvette heeft een prachtige stem en een heel relaxed nummer. |
Haha ik hoefde helemaal niet te kiezen, ze zijn alle drie door :D .
|
Ach ja en uiteindelijk wint er weer een of ander land uit Scandinavië of het Oostblok door vriendjespolitiek en is alle moete weer voor niets gedaan. :rolleyes: Zeer nuttig dus... (n)
|
echt bar slecht vandaag......
ik las vandaag ook .. dat ellen ten damme met de DUITSE voorrondes mee doet |
Citaat:
|
Ik heb alleen de kleine fragmentjes gezien, maar er zat volgens mij echt niks bij wat ik echt goed en leuk vond.
Wat een rotzooi :s |
was ECHT allemaal troep....
die Leonardo-song was echt iets voor songfestival for kids! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bericht over Ellen ten Damme:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/50380 |
Drie woorden: Om te huilen (n)
Ik vond het nivo echt slecht deze voorronde. Als dit alles is hoeven we ons volgend jaar iig geen zorgen meer te maken, dan hoeven we niet eens meer te komen :p Wie zijn er nou door naar de finale? |
Die drie die Ilsetjuuuuuuuuh hierboven opnoemde.
|
Geweldig... :|
Trinity heeft nog wel een klein kansje, die Yvette vind ik persoonlijk niets, een sloom nummer en een sloom persoon, en Renee en Dennis zijn wel goed, maar ik ben het eens met de jury dat ze teveel musical zingen en geen Songfestival. Ach ja, die hebben iig eerder bewezen nog een beetje te kunnen zingen. Ik hoop wel dat de volgende rondes wat beter worden... |
o god, wat een blamage! wat een slechte liedjes, valse stemmen en wat een houten klazen zeg... zonder een beetje show-element of glamour win je het songfestival niet... ze moeten drie wild dansende halve naakte sletten in een glitterpakje het podium op pleuren(y)
|
Inderdaad!
Show moet erin! Er moet wat gebeuren op het podium! Kijk naar de winnaars van de laatste 3 jaar, die hadden een show op het podium! Maar ik vrees weer het ergste voor Nederland dit jaar :| (n) |
Mijn pa heeft meegespeeld op één van de ingezonden liedjes maar ik ben even vergeten welke hihi.
|
Jezus wat een slechte nummers allemaal! Hoop maar de komende weken wat betere nummers langskomen, want anders komen we de voorronde van het Eurovisie Songfestival geeneens door. (n) Ik vond alleen Trinity wel wat hebben.. maar dat liedje was zo onsamenhangend. De stukjes gingen niet vloeiend in elkaar over. Nederland moet een voorbeeld nemen aan het liedje dat afgelopen jaar heeft gewonnen met het Junior Eurovisie Songfestival.
|
Ik ben nu de voorronde van Andorra aan het kijken: eindelijk kwaliteit! En het is een Nederlandse die Andorra vertegenwoordigt. :)
|
Oh jee, het enigste wat ze niet kan is live zingen. :D
|
La mirada interior heeft in Andorra gewonnen. Best een OK nummer. :)
|
Ik heb het ook gekeken, echt slecht. Ik viel bijna van mijn stoel toen ik de tekst van het liedje "Eat your heart out Leonardo" hoorde. Meer iets voor het juniorsongfestival :rolleyes:
|
Citaat:
|
wat maakt het uit; ze winnen tog nooit!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaten vanavond weer erg slechte nummers bij. Maar het was in ieder geval beter dan vorige week. Beste vond ik Tiffany.. al zong ze niet altijd even mooi. En voor de rest vond ik alleen nog dat friese nummer mooi, maar damn die hebben echt niks aan de presentatie gedaan. Zo boerig! OMG Blue Karma.. ik snap echt niet hoe hij door de selecties is gekomen. :eek: En dan wil ie volgend jaar misschien weer meedoen.. ik begrijp die man echt niet. Lijkt net op die kansloze mensen bij idols.. die telkens weer terug komen. (n)
|
Citaat:
|
Ik wou zoooooooo graag dat Rachel & die Wailon door waren :( .
|
Citaat:
Wie zijn er trouwens door? Ik heb niet kunnen kijken net. |
Het stelt echt elk jaar minder voor (n)
|
kzag die bitch met die tieten en doorschijnende bloemetjesjurk :eek:
had neit echt op het nummertje gelet |
tiffany is door (wel aardig liedje moet nog wel even op zangles voor sommige stukje (de lage)) en die vrouw met d'r rozen ( (n) )
en de Friezen (y) dat vond ik echt een mooi liedje!!! die moeten gewoon naar Kiev |
omg, dat mens van gister was helemaal geweldig:D haar tieten vielen bijna uit haar jurkje(Y)
|
Chestity :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaaa! Chastity voor Kiev! :cool:
|
Chastity, chastity, chastity.. ach ja :| (n) .
|
Chastity?????? Wat een naam.... type voor de gein eens in bij de afbeeldingen in Goooooooogle.... :p
|
Ja, ik weet wat een chastity-belt is. :p
|
Citaat:
|
Hahaaaa, mijn nicht deed gister mee en ze is door. (Y)
Femme vocale - Stay. http://www2.songfestival.nl/redactie...e3_verslag.jpg De middelste, en ze kreeg lekkah complimentjes. :cool: Ik vond het nummer niet zo btw. |
http://www2.songfestival.nl/redactie...0502030634.jpg
Die tweede van rechts was mijn zangleraar vorig jaar, die gast is echt te gek :D Jammer dat ie niet door is, maar ik vond die zanger ook niet zo... |
Johnny is door :cool: (y) ~!!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |