![]() |
babyolie...
Ik gebruik wel eens babyolie om mijn vriendje te verwennen. Ik merk dat het aftrekken dan veel makkelijker gaat, en het is echt veel leuker daardoor geworden (en lekkerder voor hem).
Zijn er meer mensen die het met iets 'nats' lekkerder vinden, wat gebruik je en hoe doe je het dan? xx F. |
babyolie gebruiken wij alleen voor reguliere massage :P Maar aftrekken met glijmiddel is best wel leuker dan zonder :D (behalve dat pijpen erbij niet meer zo'n succes is)
|
Welk glijmiddel gebruik je dan, en wat voor extra dingen levert het op voor jou of je vriend? wat doe je dan zoal?
F. |
Ik gebruik ook wel eens babyolie om mn vriend te verwennen. Ik vind dat dat het aftrekken veel leuker maakt, je kunt veel makkelijker experimenteren (2 handen, andere bewegingen) omdat het zo lekker glijdt. Hij vindt met ook lekkerder dan zonder. :)
|
Citaat:
Bovendien is het leuk kliederwerk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen babyolie, wel glijmiddel of spuug of mijn vocht.
Maar jullie bedoelen dus gewone Zwitsal baby-olie? Ik vind het echt een heerlijke geur hoor, maar niet op de penis van mijn vriend... |
baby olie of warm-word-aardbei-zut
|
zwitsal baby olie ja.
Ruikt wel lekker, maar tijdens de seks kan t wel overheersend werken :| Maar t is wel leuk ja. Voor hem helemaal. |
Citaat:
|
Yep het is inderdaad een stuk lekkerder dan droog aftrekken. Het schuurt zeg maar minder met gevolg dat het fijner voelt. Misschien kan je het vergelijken als je iets in je vagina krijgt terwijl het er nog te droog is, maar dat gevoel ken ik niet.
Maar denk dat het wel redelijk vergelijkbaar is. |
Jup hij vond t lekkerder :) Maar kan t kwaad om gewone massage-olie min of meer als glijmiddel te gebruiken?
|
Citaat:
|
Hmmm, lijkt me ook wel een goed idee om dat later is te gaan gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ja, glijmiddel of babyolie ik kan eigenlijk niet veel anders verzinnen. Frituurvet misschien :P
|
Citaat:
Lijkt me niet echt geil, heet frituurvet op mn liefdestoorts.. |
Citaat:
|
he leuke tip ga ik ooit es uitproberen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind babyolie trouwens een lekkere geur hebben.
|
massageolie vd bodyshoppp :D
|
Citaat:
Glijmiddel: Sensilube. Geen geur, geen kleur. |
Citaat:
|
Citaat:
Nadeel daarvan is wel dat ik geen vloeibaar frituurvet heb voor de sex. |
Citaat:
|
Citaat: